بیوگرافی پارک بوگوم و همسرش

31/03/2022
بیوگرافی پارک بوگوم
پارک بوگوم در 16 ژوئن 1993 در کره جنوبی به دنیا آمده است، و بازیگر، خواننده و مدل می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل دانشگاه ملی در رشته فیلم و نمایش موزیکال می باشد، که از سن 5 سالگی پیانو می نوازد، و از 18 سالگی فعالیت خود را از سینما به عنوان بازیگر آغاز کرد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی پارک بوگوم

فکت از پارک بوگوم

نام park bo gum – پارک بوگوم – 박보검
تاریخ تولد 16 ژوئن 1993
برج فلکی جوزا
قد 182 سانتی متر
وزن 65 کیلوگرم
گروه خونی O
پیج اصلی پارک بوگوم

parkb0gum

پارک بوگوم متولد 16 ژوئن 1993 هنرپیشه، بازیگر سینما و تلویزیون متولد سئول کره جنوبی می باشد. این بازیگر سه برادر و خواهر بزرگتر از خود دارد، و مادرش زمانی که او کلاس چهارم دبستان بود درگذشت. او از سن 5 سالگی نواختن پیانو را فراگرفت و ابتدا می خواست، یک ترانه سرا و خواننده شود. پارک بوگوم شناگر ماهری می باشد، و در دوران مدرسه عضو تیم Mokdong بوده است. پارک بوگوم فرزند آخر می باشد.

پارک بوگوم در هوارانگ

پیانو از مهدکودک

یادگیری پیانو را از زمانی که در مهدکودک بود آغاز کرد، و در سن 5 سالگی عضو گروه کُر کلیسا شد، و بعد در مقطع راهنمایی در مدرسه مکدونگ عضو تیم شنا بود.

از خوانندگی تا پیشنهاد بازیگری

پارک از سال دوم دبیرستان از نواختن پیانو و آواز خواندن خود فیلم می گرفت، و آن را به آژانس های مختلف می فرستاد، تا این که یکی از آن ها به هدف خورد. او مورد توجه آژانس Sidus HQ نه برای خوانندگی بلکه برای بازیگری قرار گرفت، با این حال پارک از این پیشنهاد استقبال کرد، و قرارداد بست.

پارک بوگوم و همسرش

در جلوی دوربین تا شهرت

او اولین بار سال 2011 در سن 18 سالگی با فیلم Blind در نقش اصلی جلوی دوربین رفت، و بعد از یک سال بعد در فیلم کمدی Runway Cop حضور داشت.

چهره اش اما سال 2014 با فیلم Wonderful Days آغاز شد، و سپس سال 2015 با فیلم دریاسالار: امواج خروشان پرفروش ترین فیلم تمام دواران در کره به شهرت رسید.

عکس پارک بوگوم و همسرش

دنیای بازیگری پارک بوگوم 

پارک بوگوم در سال 2011 با بازی در فیلم Blind وارد دنیای بازیگری شد. اولین حضور پررنگ او در سریال های تلویزیونی مربوط به سریال Hello Monster در سال 2015 می باشد.

پس از این سریال بوگوم با Reply 1988 محبوب و سریال Love in the Moonlight (عشق زیر نور مهتاب یا مهتاب کشیده شده با ابر) او را به یک سوپراستار تبدیل کرد.

عشق در مهتاب (Love in the Moonlight) یا مهتاب نقاشی شده با ابر (Moonlight Drawn by Clouds) محصول سال 2016 است. این سریال با بازی پارک بوگوم و کیم یو جونگ در 18 قسمت 60 دقیقه ای و در ژانر تاریخی، عاشقانه، کمدی برای شبکه KBS2 تهیه و تولید شد. هونگ را اون کسی هست، که به دیگران مشاوره می دهد. او برای یکی از مشتری هایش نامه ای می نویسد، و همین باعث دیدار او با ولیعهد هیو میونگ می شود، در حالی که از هویت اصلی همدیگر خبر ندارند.

یکی از فیلم هایی که پارک بوگوم در آن نقش آفرینی کرد، فیلم Coin Locker Girl می باشد، که سال 2015 به نمایش درآمد. بوگوم نقش یک شخصیت شاد و خوش بین را بازی کرده است. او با وجود نقش کوتاهش در این فیلم پر از غم و اندوه، بسیار عالی درخشید. این فیلم در جشنواره کن حضور یافت و در باکس آفیس سینمای کره جایگاهی فراتر از آن چه تصور می شد را کسب کرد. The Admiral: Roaring Currents که در سال 2014 به نمایش در آمد، هم با استقبال خوبی از سوی تماشاگران رو به رو شد.

یکی از سریال های 2018 پارک بوگوم، سریال رویارویی (Encounter) است. این سریال در مورد زنی به نام چا سو هیون است که تصمیمات زندگی اش دست خود نیست، و بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه مجبور به ازدواج با پسر یک سیاستمدار برای منفعت و قدرت بیشتر پدر خود می شود، ولی پس از مدتی طلاق می گیرد. از آن طرف مردی (پارک بوگوم) با زندگی کاملاً معمولی را میبینیم که به دنبال کار است، ولی این سریال از شبکه tvN پخش گردید، و ژانر عاشقانه و ملودرام دارد.

در سال 2019، پارک در فیلم تریلر علمی تخیلی Seo Bok در نقش عنوان بازی کرد. در همان سال، پارک اولین تک آهنگ ژاپنی خود را Bloomin منتشر کرد.

هم چنین در سریال سال 2020 پارک بوگوم، سریال یادآور جوانی (Record of Youth) است.

سریال یادآور جوانی، داستان سه جوان را که در عرصه مدلینگ فعالیت می کنند، را روایت می کند. این سه جوان هر کدام در جایگاه و موقعیتی که دارند، موفق هستند، ولی بعضی از آن ها ممکن است، آرزوها و رویاهایی را در سر داشته باشند، و همین باعث نارضایتی از خودشان شده است.

پیج اصلی پارک بوگوم

معرفی فیلم 2021 پارک بوگوم

پارک بوگوم به همراه بائه سوزی و گونگ یو در فیلم سرزمین عجایب ایفای نقش کرده، که در نیمه دوم سال 2021 اکران شد.

این فیلم داستان دنیای مجازی سرزمین عجایب را نشان می‌ دهد. سرزمین عجایب یک مکان شبیه‌ سازی شده، با استفاده از هوش مصنوعی است، که افراد می‌ توانند با شخصی که ممکن است، دیگر او را ملاقات نکنند، دیدار کنند.

پارک بوگوم و تهیونگ

از جستجو تا فن میتینگ

در سال 2016 نام پارک بوگوم در جستجوی گوگل بین کره ای ها رکورد شکست، و مردم بالاتر از کمدین معروف این کشور یعنی یو جائه سوک وی را سرچ کردند. او از همین سال تور دیدار با هوادارانش را آغاز کرد، که در کمتر از ی کسال با بیش از 30 هزار نفر از دوستاران خود در 8 شهر کره دیدار کرد.

قد و وزن پارک بوگوم

نفر اول سال

پارک سال 2016 در سن 23 سالگی به عنوان جوان ترین هنرمند سال کره انتخاب شد، و در سال 2017 هم مجله فوربس نام او را در اول لیست مشاهیر قدرتمند سال آورد.

انتشار آلبوم موسیقی

پارگ بوگوم در سال 2019 در سن 26 سالگی اولین آلبوم خود به نام پرنده آبی را منتشر کرد، که با استقبال خوبی در بین مردم کره و ژاپن مواجه شد.

سریال جدید پارک بوگوم

از بودایی تا دین مسیحیت

پدرش در گفت و گویی عنوان کرد، که همسرش برای به دنیا آوردن پارک بسیار ضعیف و بیمار بود، تا جایی که پزشکان امیدی برای زندن ماندن او نداشتند. با رسیدن این خبر به بنیانگذار یکی از کلیساها و برگزاری مراسم دعا در نهایت مادر به سلامت فرزندش پارک را به دنیا می آورد، که به این ترتیب این خانواده دین خود را از بودایی به مسیحیت تغییر دادند.

روابط عاشقانه

سال 2017 رسانه های ژاپنی در خبری از رابطه پارک بوگوم با جانگ نارا (بازیگر و خواننده) پرده برداری کردند، و گفتند این دو در خیابان دانگ دام با هم قدم زدند. این خبر بعد از آن جدی شد، که پارک در فن میتینگ خود حلقه به دست داشت، با این حال مدتی بعد هر دو این هنرمندان ارتباط خود را شایعه عنوان کردند.

در سال 2018 هم خبر ارتباط پارک با کیم یو جونگ (بازیگر) منتشر شد، که پارک اعلام کرد، رابطه آن ها مثل خواهر و برادر است.

مدل پوششی

من مینیمالیست هستم، عاشق این هستم، که لباس های سبک های مختلف را امتحان کم، تا ببینم کدام لباس مناسب من است. بعضی اوقات مجله های مد را برای الهام گرفتن در پوشش خود می بینیم.

سربازی دو ساله

آقا بازیگر 31 آگوست 2020 برای سپری کردن سربازی راهی ارتش شد، او به خاطر بیماری کرونا محل خدمت خود را فاش نکرده، تا از آمدن هوادارانش جلوگیری کند.

چند هفته بعد مشخص شد، او تحت تاثیر پدرش که در نیروی دریایی خدمت کرده، در این نیرو در حال سپری کردن سربازی اش است.

فیلم شناسی پارک بوگوم

فیلم ها

  • Coin Locker Girl 2015
  • Roaring Currents 2014
  • A Hard Day 2014
  • Runway Cop 2012
  • Blind 2011

سریال ها

  • Record of Youth 2020
  • Encounter tvN 2018
  • Love in the Moonlight KBS2 2016
  • Reply 1988 tvN 2015-2016
  • The Producers KBS2 2015
  • Hello Monster KBS2 2015
  • Naeil’s Cantabile KBS2 2014
  • Wonderful Days KBS2 2014
  • Wonderful Mama SBS 2013
  • Bridal Mask KBS2 2012