بیوگرافی کامل هیون بین بازیگر کره ای + سریال های جدید + فیلم ها و نمایشهای تلویزیونی

05/04/2022
بیوگرافی هیون بین
در این مقاله درباره هیون بین به عنوان یک بازیگر کره جنوبی صحبت می کنیم. او به خاطر بازی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی کره جنوبی شهرت بین المللی دارد. او در فیلم‌های زیادی بازی کرد و جوایزی را از آن خود کرد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی هیون بین (Hyun Bin)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل هیون بین بازیگر کره ای آشنا شوید.

هیون بین اینستا
نام هیون بین(현빈)
نام اصلی کیم ته پیونگ (김태평)
تاریخ تولد 25 سپتامبر 1982
محل تولد سئول، کره جنوبی
قد 184 سانتی متر
پیج اینستاگرام  hyunbin_actor

هیون بین کیست؟

بیوگرافی کامل هیون بین

هیون بین یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. هیون بین با بازی در درام تلویزیونی کمدی رمانتیک در سال 2005 توجه مردم را به خود جلب کرد. اولین سریال تلویزیونی او بادیگارد در سال 2003 بود.

او همچنین در بسیاری از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی بازی کرد. اولین فیلم او دوش بود اما آن فیلم ساخته نشد و سپس در سال 2004 اولین فیلم خود را با نام Spin Kick ساخت. اگر اطلاعات بیشتری در مورد هیون بین ویکی، بیوگرافی، سن، خانواده، حرفه و موارد دیگر دارید، به خواندن این مقاله ادامه دهید.

دوران کودکی و اوایل زندگی

ثروت هیون بین

هیون بین در 25 سپتامبر 1982 در سئول، کره جنوبی در یک خانواده معمولی کره ای به دنیا آمد. نام اصلی او کیم تائه پیونگ است. او یک برادر بزرگتر دارد.

دوران کودکی هیون بین نسبتاً معمولی بود، با این تفاوت که او به دلیل داشتن ظاهری زیبا مورد توجه بود. او یک بچه کنجکاو و ساکت بود که زیاد صحبت نمی کرد تا کلاس ششم، هیون بین رویای کارآگاه شدن را داشت.

در دوران دبیرستان، یک دانش آموز ارشد به هیون بین توصیه کرد که بازیگری را امتحان کند و به باشگاه تئاتر مدرسه بپیوندد.بعد از اینکه هیون بین در نمایش مدرسه ای اجرا کرد، متوجه شد که بازیگری خواسته او است و می خواهد آن را به عنوان یک حرفه دنبال کند.

هیچ مانعی برای او وجود نداشت، زیرا او سرانجام به خواسته خود در زندگی پی برده بود و ساعت ها تمرین می کرد و مهارت های خود را تقویت می کرد.

سن هیون بین

یک رویداد مهم دیگر در دوران دبیرستان اتفاق افتاد که  او را در مسیر بازیگری سوق داد. روزی مردی در حالی که پشت موتور یکی از دوستانش سوار بود فریاد زد که بایستند. دوست هیون بین در آن زمان گواهینامه رانندگی نداشت بنابراین موتورسیکلت خود را متوقف نکرد. مرد سپس با موتور سیکلت آنها را تعقیب کرد تا اینکه جاده به پایان رسید. مرد، که برای یک آژانس مدیریت استعداد کار می کرد، سپس کارت ویزیت خود را به هیون بین داد و به او گفت که با او تماس بگیرد.

این سرنوشت و شانس محض بود، و هیون فقط می‌دانست که قرار است در آنجا، در صنعت سرگرمی حضور داشته باشد، و سپس قسمت دشوار متقاعد کردن والدین فرا رسید.

هیون با آنها صحبت کرد، اما آنها اجازه ندادند پسرشان در مسیر شغلی بسیار نامشخص برود. آنها یک شغل امن برای او می خواستند و 2 سال طول کشید تا هیون آنها را متقاعد کند. آنها به او توصیه کردند که در دانشگاه چونگ آنگ ثبت نام کند، که به نظر آنها بهترین مکان برای یادگیری بازیگری است. هیون ابتدا کارهای کوچکی را در تولیدات تئاتر دانشگاه انجام داد، اما در نهایت بازیگری را شروع کرد و با گذشت زمان به پیشرفت هنر خود ادامه داد.

فعالیت های اجتماعی هیون بین

سریال جدید هیون بین

هیون بین شش ماه از بازیگری مرخصی گرفت تا آموزش نظامی لازم را به پایان برساند و به عنوان بخشی از خدمت سربازی 21 ماهه خود، در مارس 2011 در تفنگداران دریایی ثبت نام کرد. هنگامی که او از وظیفه خود در دسامبر 2012 برکنار شد، ارتش او را به خاطر یک سرباز استثنایی ستایش کرد.

هیون همیشه یکی از مخالفان جدی سوء استفاده از حیوانات بوده و صدای خود را در سطح ملی و جهانی بالا برده است.

حرفه

سن هیون بین

بعد از کالج، مرحله سخت، آزمون آزمایشی فرا رسید. او این کار را انجام داد و در سال 2003 در سریال «بادیگارد» ایفای نقش کرد و پس از آن چندین نقش کوچک دیگر به دست آورد. این پسر جوان با ظاهری خیره‌کننده و مهارت‌های بازیگری بالاتر از حد متوسط ​​در میان تهیه‌کنندگانی که بیشتر نوجوانان را تامین می‌کردند، محبوب شد. و برای اینکه از جذابیت پسرانه‌اش بهترین استفاده را ببرد، در سریال «اسم من کیم سام سون است» در سال 2005 انتخاب شد، با این سریال در بین جوانان کره‌ای، هیون به یک سلبریتی تبدیل شد. نه تنها ظاهر زیبایش، بلکه مهارت بازیگری او نیز مورد تحسین قرار گرفت و اولین جایزه دوران حرفه ای خود، جایزه برتر برتر در جوایز MBC Drama را به دست آورد.

پس از محبوبیت «اسم من کیم سان است»، فیلم «اولین عشق یک میلیونر» را دنبال کرد که با استقبال خوبی از سوی باکس آفیس یا منتقدان مواجه نشد اما طرفداران زیادی پیدا کرد. این فیلم که به عنوان یک کمدی رمانتیک شروع شد، در ردیف فیلم های عاشقانه تراژیک به پایان رسید و هنوز هم یکی از بهترین آثار کارنامه هیون محسوب می شود. اگرچه فیلم عملکرد ضعیفی داشت، اما هیون در آن زمان یک ستاره بزرگ کره ای بود.

بیوگرافی هیون بین و همسرش

«ملکه برفی»، مجموعه تلویزیونی بعدی نیز یک فاجعه بود، و این باعث شد که هیون در انتخاب های خود تجدید نظر کند و تصمیم گرفت پس از آن در سریال تلویزیونی «دنیایی که در آن زندگی می کنند» در سال 2008 نقش دراماتیکی را ایفا کند. در همان سال، فیلمش «من خوشحالم» برای نمایش در جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان انتخاب شد.

در سال بعد، هیون در سال 2009 با بازی در نقش یک جامعه شناس در «رفیق، افسانه ما» تغییری اساسی در تصویر داشت. این فیلم موفق بود و نقش هیون در رسانه های ملی و بین المللی بسیار مورد توجه قرار گرفت. این یک بازسازی بود و طبق گزارش ها، هیون فیلم اصلی را حدود 30 بار تماشا کرده است تا وارد شخصیت شود.

هیون برای سریال «باغ مخفی» در سال 2010 تمجیدهای زیادی دریافت کرد و در مراسم اهدای جوایز آن سال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او برای اجرای فوق‌العاده‌اش جایزه SBS Drama و Baeksang Arts Award را دریافت کرد. این سریال نشان دهنده بازگشت پیروزمندانه او به ژانر کمدی رمانتیک بود و هیون پس از آن در تصمیم گیری های انتخابی خود بسیار دقت کرد.

در سال 2011، هیون در سه فیلم بازی کرد، یکی از آنها "اواخر پاییز" یک درام انگلیسی زبان بود که اتفاقا بازسازی یک فیلم قدیمی کره ای بود. این فیلم یک موفقیت بین المللی بود و رکورد چین را شکست و به پرفروش ترین فیلم کره ای تبدیل شد و هنوز هم این رکورد را در اختیار دارد. هیون همچنین این شانس را داشت که روی فرش قرمز شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین راه برود که از نظر او بهترین تجربه زندگی‌اش است.

ازدواج هیون بین

هیون سپس در فیلم «برخورد مرگ‌بار» ظاهر شد، یک درام دوره‌ای که انتقادات زیادی را هم برای فیلمنامه و هم برای اجرا به دنبال داشت و اکنون به‌عنوان یکی از بزرگترین شکست‌های حرفه‌ای هیون در نظر گرفته می‌شود. این واکنش در سال 2015 با شکست انتقادی سریال تلویزیونی «هاید، جکیل، من» ادامه یافت.

در سال 2017 در «تکلیف محرمانه» بازی کرد، فیلمی که در آن نقش یک کارآگاه کره شمالی را بازی کرد. این فیلم هم از نظر ستایش و هم از نظر باکس آفیس موفق بود.

روابط عاشقانه

عکس هیون بین و همسرش

هیون بین با بازیگران زن زیادی رابطه داشته است، اولین دوست دختر شناخته شده او هوانگ جی هیون است. آنها در یک فیلمبرداری در سال 2006 با هم آشنا شدند و بلافاصله شروع به ملاقات کردند.
در سال 2009، او شروع به ملاقات با سونگ هی کیو کرد و درست زمانی که عموم مردم به این باور رسیدند که این رابطه جدی است و می تواند به ازدواج منجر شود، این زوج در سال 2011 از جدایی خود خبر دادند.

هیون از سال 2016 با بازیگر زن کانگ سو را رابطه داشت که این رابطه هم مدت زیادی دوام نیاورد.

اون هم اکنون با سون یه جین ازدواج کرده است.

فیلم های هیون بین

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی هیون بین

  1. هاربین (2022)
  2. تکلیف محرمانه 2: بین المللی | Gongjo 2: International (2022) - Im Chul-Ryung
  3. مردان نقطه ای | Gyoseob (2021) - عامل NIS
  4. شایع | Changwol (2018) - لی چونگ
  5. مذاکره | Hyeobsang (2018) - Min Tae-Gu
  6. کلاهبرداران | Ggoon (2017) - شیاد هوانگ جی سونگ
  7. تکلیف محرمانه | گونگجو (2017) - من چول ریونگ
  8. برخورد مرگبار | یوکرین (2014) - پادشاه جونگجو
  9. بیا باران بیا بدرخش | سارانگاندا، سارانغاجی آنوندا (2011) - مرد
  10. اواخر پاییز | مانچو (2011) - هون
  11. من خوشحالم | Naneun Haengbok habnida (2009) - من سو
  12. اولین عشق یک میلیونر | Baekmanjangjaui Cheotsarang (2006) - Kang Jae-Kyung
  13. اسپین کیک | Dolryeochagi (2004) - Min-Gyu
  14. بابا-پای بلند | کیداری آجئوسی (2004) - هیونگ جون

سریال های درام هیون بین

خوانندگی هیون بین

  1. سقوط تصادف روی شما | Sarangui Boolshichak (tvN / 2019-2020) - Ri Jeong-Hyeok
  2. خاطرات الحمرا | Alhambeuraui Gungjeonui Chooeok (tvN / 2018-2019) - یو جین وو
  3. هاید جکیل، من | هایدو جیکیل، نا (SBS / 2015) - کو سو جین / رابین
  4. باغ مخفی (SBS / 2010) - کیم جو وون
  5. دوست، افسانه ما | Chingoo, Woorideului Jeonseol (MBC / 2009) - دونگ سو
  6. دنیاهای درون...... | Keudeuli Saneun Sesang (KBS2 / 2008) - Jung Ji-Oh
  7. ملکه برفی | Neunui Yeowang (KBS2 / 2006-2007) - Han Tae-Woong
  8. نام من کیم سام سون است | Nae ireumeun Kim Sam-Son (MBC / 2005) - Hyun Jin-Hun
  9. ایرلند (MBC / 2004) - Kang-Guk
  10. بدون توقف 4 (MBC / 2003)
  11. بادیگارد | Bodigadeu (KBS / 2003)

جوایز هیون بین

قد هیون بین

هیون بین در طول زندگی خود برنده جوایز کلیدی شده است. هیون بین برنده جایزه بزرگ جایزه هنر باکسانگ در تلویزیون در سال 2011، جایزه هنر باکسانگ برای محبوب ترین بازیگر در سال 2006 و جایزه هنر باکسانگ برای محبوب ترین بازیگر در سال 2020 شد.

بیوگرافی کامل هیون بین

بیوگرافی هیون بین بازیگر کره ای