بیوگرافی و زندگی شخصی کیم سه جونگ (عکس های جدید، سریال ها و نمایش های تلویزیونی)

09/04/2022
بیوگرافی کیم سه جونگ
کیم سه جونگ (세정) یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی زیر نظر Jellyfish Entertainment است. او عضو سابق گروه دخترانه Gugudan و I.O.I است.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کیم سه جونگ(Kim Sejeong)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل کیم سه جونگ و زندگی شخصی او آشنا شوید.

بیوگرافی کیم سه جونگ
نام صحنه Sejeong (세정)
نام اصلی کیم سه جونگ (김세정)
تاریخ تولد 28 آگوست 1996
قد 164 سانتی متر
محل تولد جیمژه، جئولا شمالی، کره جنوبی
اینستاگرام clean_0828
گروه خونی AB

کیم سه جونگ (به کره‌ای: 김세정؛ متولد 28 آگوست 1996)، که با نام مستعار سجونگ شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او عضو سابق گروه دختر پروژه I.O.I و گروه دخترانه Jellyfish Entertainment Gugudan است. او در حال حاضر به‌عنوان یک هنرمند و بازیگر انفرادی فعال است که بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در مجموعه‌های تلویزیونی مدرسه 2017 (2017)، The Uncanny Counter (2020–2021)، و پیشنهاد تجاری (2022) شناخته می‌شود.

دوران کودکی و اوایل زندگی و تحصیل

آهنگ های کیم سه جونگ

کیم سه جونگ در گیمجه، استان جئولا شمالی به دنیا آمد، اما به آنیانگ، گیونگگی نقل مکان کرد و در آنجا با مادر و برادر بزرگترش در خانه عمه اش ماند. پدر و مادرش زمانی که او کودک بود از هم جدا شدند و مادرش را رها کردند تا او و برادرش را به تنهایی بزرگ کند. او قبلاً گفته بود که تا سال سوم راهنمایی با پدرش تماس نگرفت. کیم در حال حاضر مشغول تحصیل در رشته موسیقی عملی در دانشگاه زنان هانیانگ است.

حرفه

قد و وزن کیم سه جونگ

کیم سه جونگ  که بیشتر با نام مستعار سجونگ شناخته می‌شود، یک خواننده و هنرپیشه اهل کره جنوبی است که با شرکت Jellyfish Entertainment قرارداد امضا کرده است. او بیشتر به عنوان شرکت کننده نایب قهرمان در Produce 101، عضو سابق گروه دخترانه I.O.I، و به عنوان عضو Gugudan و زیرگروه آن Gugudan Semina شناخته می شود. او در سال 2016 یکی از مجریان برنامه واریته استعدادهای فروش بود و نقش اصلی را در درام نوجوانان مدرسه 2017 بازی کرد.

در سال 2012، کیم در سن 16 سالگی در فصل دوم برنامه تلویزیونی مسابقه تلویزیونی K-pop Star 2 شرکت کرد. او در آزمون رتبه بندی دور دوم شرکت نکرد، اما یانگ هیون سوک او را به عنوان یک وایلدکارد برای بازیگران بازگرداند. دور، جایی که او یک دوئت از ته یانگ "I Need A Girl" را با همکار جو یو مین اجرا کرد. یانگ هر دوی آنها را انتخاب کرد و کیم را با شرکت کنندگان نیکول کری و لی سو کیونگ برای دور نهایی انتخاب گروه قرار داد. اما در پایان راند از دور رقابت ها حذف شد.

در ژانویه 2016، او به همراه دیگر کارآموزان کیم نا یونگ و کانگ مینا در نمایش واقعیت زنده ماندن Produce 101 نماینده Jellyfish Entertainment بود تا شانس حضور در یک گروه دخترانه Mnet را داشته باشد. هر سه در قسمت اول برنامه به "گروه A" اختصاص یافتند و او در چندین قسمت رتبه اول را به دست آورد و لقب "God Sejeong" را به خود اختصاص داد. این برنامه در 1 آوریل 2016 به پایان رسید و ترکیب نهایی I.O.I متشکل از 11 برنده برتر نظرسنجی اعلام شد. کیم در مجموع با 525352 رای دوم شد و به عضویت رسمی گروه دختران درآمد. I.O.I به طور کلی برای رویدادها و کنسرت های تبلیغاتی تبلیغ می کرد.

سریال های کیم سه جونگ

در 12 ژانویه 2017، کیم آهنگ "If Only" را برای OST درام کره ای The Legend of the Blue Sea منتشر کرد. در آن ماه، او MC دائمی OnStyle’s Get It Beauty شد. در ژوئیه 2017، او اولین نقش اصلی بازیگری خود را به عنوان نقش اصلی، Ra Eun-ho، در درام نوجوان KBS2، School 2017، ایفا کرد. در اواخر همان سال، او "Star Blossom" را برای SM Station با دویونگ از NCT خواند. در سپتامبر 2017، تایید شد که کیم یکی از بازیگران ثابت در برنامه ورایتی نتفلیکس Busted! خواهد بود.

در ژوئن 2018، یک زیر گروه گوگودان به نام گوگودان سمینا با سیجونگ و اعضای مینا و نایونگ تشکیل شد. آنها اولین بار در 10 ژوئیه 2018 شروع به کار کردند. در سپتامبر 2018، Sejeong آهنگ "Lover" را برای OST درام کره ای Mr. Sunshine منتشر کرد. پس از یک سال وقفه به عنوان یک خواننده، در 2 دسامبر 2019، کیم تک آهنگ "Tunnel" را با دینگو موزیک منتشر کرد و پس از آن اولین EP خود "Plant" (کره ای: 화분؛ RR: Hwabun) را با تک آهنگ اصلی آن منتشر کرد. با همین نام، در 17 مارس 2020 منتشر شد.

فعالیت خیرخواهانه

عکس های کیم سه جونگ

در 8 مارس 2022، کیم 10 میلیون روپیه به انجمن امداد رسانی به پل امید کمک کرد تا به قربانیان آتش‌سوزی عظیمی که در اولجین، گیونگ‌بوک شروع شد و به سامچئوک، گانگوون سرایت کرد، کمک کند.

در 31 مارس 2022، کیم 10 میلیون روپیه به Fruit of Love, Community Chest of Korea برای کمک به پناهندگان جنگی در اوکراین اهدا کرد.

زندگی شخصی

پیج اینستاگرام کیم سه جونگ

کیم قبل از شروع به کار در مسابقات دوومیدانی در مقطع ابتدایی و راهنمایی شرکت کرد و در دبیرستان خود بخشی از باشگاه تئاتر بود. کیم امتحانات Jellyfish Entertainment را از طریق رقابتی با نسبت 3000 به 1 پشت سر گذاشت و بدین ترتیب یک کارآموز شد. او در رشته موسیقی عملی تحصیل کرد و قبل از پیوستن به Produce 101 به مدت دو سال کارآموز بود. در حالی که در برنامه کارآموزی می کرد، لقب "God Sejeong" را به خاطر کسب مرتباً رتبه اول و هرگز پایین تر از رتبه دوم به دست آورد، اما این نام مستعار از آن زمان به طور گسترده ای استفاده شده است. برای برتری در زمینه های مختلف استفاده می شود.

کیم اغلب از طریق پخش‌ها و رسانه‌ها نماد «راه گل» نامیده می‌شود، پس از سخنرانی معروفش به مادرش، «از این به بعد فقط به تو اجازه می‌دهم در جاده گل راه بروی»، در اولین دور حذفی Produce 101 که در آن برنده شد. اولین آهنگ انفرادی او به نام "راه گل" بر اساس نامه ای بود که کیم برای مادرش در استعدادهای فروش نوشت، جایی که او یک MC فعال بود.

حقایقی در مورد Sejeong

تمایشهای تاویزیونی کیم سه جونگ

  • او یک برادر بزرگتر دارد.
  • زمانی که او در Produce 101 شرکت کرد، لقب "God Sejong" را گرفت زیرا در تمام مدت مسابقه در مقام های اول و دوم باقی ماند.
  • او قبل از حضور در Produce 101 فقط یک سال کارآموز بود.
  • او عاشق تقلید عبارات کارتونی است.
  • الگوی او IU (آیو) است.
  • او میزبان استعدادهای فروش (어서옵SHOW) در سال 2016 بود و در ژانویه 2017 به عنوان MC دائمی برای Get It Beauty انتخاب شد.
  • او با آهنگ "جاده گل" (تهیه شده توسط زیکو) سریعترین سولیست کره ای است که برنده یک برنامه زنده موسیقی شده است.
  • در 12 ژانویه 2017، آهنگ "If Only" (만에 하나) برای درام K-The Legend of the Blue (푸른 바다의 전설) OST منتشر شد.
  • در ژانویه 2017، او در King of Mask Singer شرکت کرد اما در راند 1 حذف شد.
  • او بازیگر نقش اول در مدرسه K-drama 2017 (학교 2017) بود، اولین نقش اصلی او در یک سریال درام K.
  • او ظاهراً در تیراندازی با کمان برگشتی ماهر است.
  • او با Wendy از Red Velvet، Naeun آوریل، Jiwon از Spica و T-ara's Jiyeon دوست است.
  • او تمام قطعات آلبوم "I'm" را که در 29 مارس 2021 منتشر شد نوشت و آهنگسازی کرد.

سریالهای درام کیم سه جونگ

سریال های درام کیم سه جونگ

  1. وبتون امروز | Oneului Webtoon (SBS / 2022) - در Ma-Eum
  2. پیشنهاد تجاری | Sanaematsun (SBS / 2022) - Shin Ha-Ri
  3. شمارنده عجیب و غریب | Kyeongirowoon Somoon (OCN / 2020-2021) - Do Ha-Na
  4. من میخواهم آهنگ تو را بشنوم | Neoui Noraereul Deulryeojweo (KBS2 / 2019) - هونگ یی یانگ
  5. مدرسه 2017 | Hakgyo 2017 (KBS2 / 2017) - Ra Eun-Ho
  6. صدای قلب تو | Maeumui Sori KBS2-Naver TV-Netflix / 2016-2017) - همسر تازه ازدواج کرده (کمئو)

جوایز و افتخارات کیم سه جونگ

زندگی شخصی کیم سه جونگ

  1. جایزه ستاره K-Drama Hanryu ("I Wanna Hear Your Song") - جوایز درام KBS 2019 - 31 دسامبر 2019
  2. بهترین بازیگر زن جدید ("مدرسه 2017") - جوایز درام KBS 2017 - 31 دسامبر 2017
  3. بهترین بازیگر زن محبوب ("مدرسه 2017") - 2017 (اول) جوایز سئول - 27 اکتبر 2017

سن کیم سه جونگ

زندگی شخصی کیم سه جونگ

زندگی نامه کیم سه جونگ