بیوگرافی کیم وو بین و همسرش

03/04/2022
بیوگرافی کیم وو بین
کیم وو بین در 16 ژوئیه 1989 در کره جنوبی متولد و بازیگر سینما و مدل می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل دانشگاه جئونجو می باشد، که از نوجوانی با مدلینگ آغاز و از سن 22 سالگی وارد بازیگری شد. قد این بازیگر 190 سانتی متر و 70 کیلوگرم وزن دارد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کیم وو بین

کیم وو بین و همسرش

نام kim jyunjoong – کیم هیون جونگ – 김현중
تاریخ تولد 16 ژوئیه 1989
برج فلکی سرطان
قد 190 سانتی متر
وزن 70 کیلوگرم
گروه خونی A
اینستاگرام kimwoob1607

خانواده و کودکی

کیم وو بین متولد 25 تیر 1368 در خانواده ای با توان مالی متوسط می باشد. این بازیگر در دوران کودکی خود بسیار آرام و ساکت بود، و با خواهر و برادرش وقت می گذراند.

در دوران مدرسه هم دانش آموزی متوسط بود، و به گفته خودش به قدری خجالتی بود، که به سختی می توانست موقع حرف زدن به چشمان طرف مقابلش نگاه کند.

اخبار جدید درباره کیم وو بین

مدلینگ از دبیرستان

در دوران نوجوانی قدش به قدری بلند شده بود، که به سقف اتوبوس مدرسه می خورد، و همین باعث شده بسیاری از دوستانش او را به فعالیت در مدلینگ تشویق کنند. او در نهایت وقتی دانش آموز مقطع دبیرستان بود، با حمایت مادرش وارد مدلینگ شد.

لاغری شدید

کیم وو بین در دوران نوجوانی با وجود قد بلند، وزن بسیار کمی داشت، و برای رسیدن به وضعیت استاندارد روزی 30 تخم مرغ می خورد. با استفاده از این رژیم غذایی و ورزش توانست 10 کیلوگرم افزایش وزن داشته باشد.

سریال جدید کیم وو بین

زندگی مستقل در سئول

وو بین با شروع مدلینگ زندگی مستقل خود را در سئول آغاز و با این که فقط یک دانش آموز دبیرستانی بود، چند کار نیمه وقت هم برای گذران زندگی انجام می داد. او در یک اتاق کوچک زندگی می کرد، و بزرگترین آرزوی او در آن زمان داشتن 3 وعده ی غذایی در روز بود. هم چنین می گوید آن دوران بعضی روزها پولی برای خرید غذا نداشت مجبور بود، شکم خود را با آب پر کند، و به تخت خواب برود.

شروع بازیگری

وو بین بزودی دریافت برای مدل خوبی بودن باید بازیگر خوبی هم بود، به همین خاطر به توصیه استادانش تصمیم گرفت وارد عرصه ی بازیگری شود. به همین ترتیب او در سال 2011 در سن 22 سالگی با سریال کریسمس سفید جلوی دوربین رفت. ایشان یک سال بعد سال 2012 در سریال شخصیت یک مرد محترم حضور موفق داشت.

پیج کیم وو بین

شروع شهرت با افتخارات

وو بین در سال 2013 به همراه یکی از بهترین دوستان دوران نوجوانی خود لی جونگ سوک برای ایفای نقش در سریال محبوب مدرسه 2013 برگزیده شدند. هم چنین با بازی در این سریال توانست اولین جایزه بازیگری خود در جشنواره APAN Star Awards را کسب کند، و همین سال با سریال وارثان به اوج شهرت برسد.

این بازیگر در فیلم مستر که به یازدهمین فیلم پرفروش کره جنوبی در سال 2016 شد، شهرت خود را دو برابر کرد.

پیشرفت در مدلینگ

شدت گرفتن محبوبیت او در سراسر آسیا و حتی کشورهای غیر آسیایی باعث شد، او اولین مدل اهل آسیای شرقی باشد، که برای برند ساعت و جواهرات کلوین کلاین فعالیت های مدلینگ انجام می دهد.

او همچنین سال 2014 برنده جایزه ویژه آسیا در بخش جوایز مدلینگ و بار دیگر به همراه خواننده و مدل سولهیون به عنوان  بهترین مدل های کره ای انتخاب شدند.

کیم وو-بین نامزد دریافت جایزه

سفیر افتخاری دانشگاه

کیم وو بین بعد از بازی در سریال مدرسه 2013 به عنوان سفیر افتخاری روابط عمومی دانشگاه سابق خود یعنی دانشگاه جئونجو منصوب شد، و بعد از گذشت مدت زمانی به کمپین نمایشگاه های هنری CGV پیوست، و با کمک های مالی خود حمایت ویژه ای نسبت به فیلم های مستقل نشان داد.

سفیر افتخاری المپیک 2018

در سال 2017 هم توانست به عنوان سفیر افتخاری بازی های المپیک زمستانی 2018 در پیونگ چانگ کره جنوبی منصوب شود.

خودش می گوید:

من همیشه عاشق ورزش کردن بودم، و در این رقابت ها نیز تمام تلاشم را می کنم، تا از تیم خود حمایت کنم.

کمیته برگزاری پیونگ چانگ گفت، که وو بین در فعالیت های مختلفی در داخل و خارج از کشور برای تبلیغ این رویداد شرکت خواهد کرد، ولی بزودی به خاطر ابتلا به سرطان ناچار به ترک این مقام شد.

عکس کیم وو بین و همسرش

ابتلا به سرطان و معافیت سربازی

این بازیگر در ماه می 2017 اعلام کرد، به سرطان بسیار نادر کارسینوم نازوفارنژیال مبتلا شد، و که این بیماری قسمتی از گلو را درگیر می کند. در این دوران او برای پرتو درمانی و استراحت تمام فعالیت های خود، از جمله فیلمبرداری فیلم Wiretap را به حالت تعلیق در آورد، و از خدمت سربازی نیز معاف شد.

بهبود سرطان

هفت ماه پس از اعلام خبر سرطان در دسامبر 2017 وو بین اعلام کرد، پرتو درمانی او به پایان رسید، و دوره نقاهت را می گذراند. در نهایت توانست پس از 4 سال سلامتی کامل خود را بدست آورد، و در نوامبر سال 2020 به عنوان مجری مراسم اهدای جوایز فیلم اژدهای آبی فعالیت خود را از سر گرفت.

روابط عاشقانه و ازدواج

کیم وو بین از سال 2015 رابطه خود با همکار بازیگرش خانم شین مین آ علنی کرد. این دو اولین بار در یک ویدیوی تبلیغاتی باهم آشنا شدند، و در همه ی دوره ی درمان سرطان کیم وو بین، شین مین آ عاشقانه در کنارش ایستاد، و او را حمایت کرد. گمانه زنی ها بر این اساس است، که آن ها بزودی ازدواج خواهند کرد.

این زوج با وجود 5 سال تفاوت سنی یکی از محبوب ترین و تحسین برانگیز ترین زوج های کره محسوب می شوند.

علاقه به عطر

می گوید عطرهای مختلف برای ایفای نقش های متفاوت بهش کمک می کنند. او از عطرهای تلخ برای نقش های عصیان گر و عطرهای تند برای نقش های پر جنب و جوش تر استفاده می کند.

علاقه به فیلم تا فراغت

کیم وو بین از دوران نوجوانی تحت تاثیر مادرش علاقه زیادی به فیلم دیدن و کتاب خواندن دارد، اخیرا هم به نقاشی و طراحی نیز علاقه پیدا کرده است.

بعضی اوقات هم دست به قلم می برد، و نقاشی می کشد، و اوقات فراغت اش را در کنار رودخانه قدم می زند، و رامیون می خورد.

دوستی با لی جونگ سوک

وو بین از دوران نوجوانی و شروع فعالیت های مدلینگ با لی جونگ سوک دوست و این دوستی صمیمی باعث شد، مدتی شایعه رابطه عاشقانه آن ها منتشر شود.

او در مصاحبه ی عنوان کرد لی جونگ سوک تنها دوستی است، که همیشه می تواند به او تکیه کند، و بیشتر از یک رقیب او را به چشم یک دوست عزیز و ارزشمند می بیند.

حقایق جالب

● نام اصلی این بازیگر کیم هیون جونگ می باشد، تا این که سال 2011 با ورود به عرصه بازیگری نام هنری کیم وو بین را برای خود انتخاب کرد.

● هم چنین در موزیک ویدیوی Kiss از دارا (عضو گروه 2NE1) حضور پیدا کرد.

● به گفته خود این بازیگر صورت نامتقارنی دارد، و به همین خاطر ترجیح می دهد، در عکاسی ها از سمت چپ صورت خود استفاده کند.

فیلم‌ شناسی کیم وو بین

  • فیلم

سال عنوان نقش یادداشت
۲۰۱۲ باند پلیس   حضور افتخاری (قسمت‌ آخر)
۲۰۱۳ دوست: میراث بزرگ هان سونگ-هون  
۲۰۱۴ هنرمندان باطل جی-هیوک  
۲۰۱۵ بیست چی-هو  
۲۰۱۶ استاد پارک جانگ-گون  
۲۰۲۱ پسر کو ندارد نشان از پدر راوی  
ن/م استراق سمع پارک سانگ-دائه  
بیگانه    
  • سریال‌ های تلویزیونی

سال عنوان شبکه نقش یادداشت
۲۰۱۱ کریسمس سفید کی‌بی‌اس۲ کانگ می-رو  
کارخانه کوپید روی  
بت خون‌آشام اِم‌بی‌اِن وو-بین  
۲۰۱۲ کرامت جنتلمن اس‌بی‌اس کیم دونگ-هیوب  
به زیبایی تو جان-کیم مهمان، قسمت ۹-۱۱
مدرسه ۲۰۱۳ کی‌بی‌اس۲ پارک هیونگ-سو  
۲۰۱۳ وارثان اس‌بی‌اس چوی یونگ-دو  
۲۰۱۶ عشق بی‌ پروا کی‌بی‌اس۲ شین جون-یونگ  
۲۰۲۲ Our Blues ن/م پارک جئونگ-جون  

برنامه های تلویزیونی کیم وو بین 

  • 2013 تا 2014 برنامه M.countdown 
  • 2020 برنامه Humanimal 

موزیک ویدیو هایی که کیم وو بین در آن ها بازی کرده است

  • 2009- موزیک ویدیو Kiss از Dara 
  • 2013- موزیک ویدیو Don’t Mess With Me از ۲EYES