بیوگرافی یو این نا و همسرش

14/04/2022
بیوگرافی یو این نا
مجله والی
مجله والی

یو این نا در 5 ژوئن 1982 در شهر سونگنام کره جنوبی به دنیا آمده است. این بازیگر فارغ التحصیل کالج کیونگ وون می باشد، و کار خود را از سال 2006 در سن 24 سالگی آغاز کرده است. قد این بازیگر 165 سانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن و با بازی در سریال My Love from the Star و Guardian: The Lonely and Great God و Secret Garden مشهور شد

بیوگرافی یو این نا

یو این نا و همسرش

نام یو این نا / 유인나 / Yoo In-na
تاریخ تولد 5 ژوئن 1982
محل تولد گیونگی دو، سونگ نام
حرفه بازیگر، مدل .DJ
قد 165 سانتی متر
وزن 53 کیلوگرم
شروع فعالیت 2009 تاکنون
کمپانی YG Entertainment
گروه خونی B
پیج اصلی یو این نا

yooinna065

خانواده

یو این نا متولد 15 خرداد 1361 در شهر گیونگی کره جنوبی می باشد. خانواده ی این بازیگر از والدین و یک خواهر بزرگتر به نام آنا تشکیل شده است.

سن یو این نا

به عنوان کارآموز خوانندگی

سال 1998 در سن 16 سالگی به عنوان یک یک کارآموز خوانندگی به یک آژانس سرگرمی پیوست، و کمی قبل از بازیگری نزدیک بود، به عضویت یک گروه دخترانه جدید در بیاید.

انصراف از خوانندگی

یو این نا بعد از 11 سال تلاش برای خواننده شدن و تجربه ناکامی در تست پنج کمپانی سرگرمی سرانجام تصمیم گرفتن به خاطر ضعف در به خاطر سپردن رقص این آرزو را در 26 سالگی رها و سراغ حرف دیگری برود.

یو این نا قبل از عمل

اولین نقش آفرینی ها

یو در سال 2006 در سن 24 سالگی پس از قرارداد با کمپانی YG Entertainment اعلام کرد، حالا که نمی توانم خواننده شود، تصمیم گرفته بازیگر موفقی شود. او پس سه سال اولین بار در سال 2009 با بازی در کمدی High Kick Through the Roof در مورد توجه قرار گرفت.

شهرت داخلی

این بازیگر پس از بازی در چندین نقش مکمل، به‌ ویژه در درام محبوب باغ مخفی در سال 2010 به شدت مورد توجه قرار گرفت. او برای این سریال جایزه بهترین بازیگر زن جدید را در جوایز هنری بکسانگ را بدست آورد.

یو این نا و آیو

اولین نقش اصلی

یو این نا پس از 6 سال تجربه بازیگر اولین نقش اصلی خود را در سال 2012 با بازی در سریال آقای ملکه تجربه کند. او سپس به عنوان نقش مکمل در سریال My Love from the Star حضور پیدا کرده است.

شهرت بین‌ المللی

این بازیگر با نقش مکملی دیگر در سریال محبوب گابلین در سال 2016 به شهرت جهانی دست یافت، و اخیراً در سال 2021 با بازی در سریال پرمخاطب گل برفی شهرت بین‌ المللی خود را احیا کرد.

سریال هایی که یو این نا بازی کرده

جوایز و افتخارات

از جمله جوایز کارنامه هنری این بازیگر موفق می توان به جایزه ستاره در حال ظهور برای Queen and I و جایزه بهترین بازیگر زن جدید برای Secret Garden اشاره کرد. همچنین دو جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای سریال Guardian و جایزه بهترین دی جی رادیو برای برنامه Let’s Crank Up the Volume را در کارنامه هنری خود دارد.

بعنوان مجری رادیو و تلویزیون

یو مجری برنامه های رادیویی و تلویزیونی زیادی نظیر TV Entertainment Tonight و KBS Cool FM’s Let’s Crank Up و Love of 7.7 Billion ‌و Funding Together و… بوده است، که جوایزی نظیر جایزه بهترین سرگرم کننده سال را برایش به دنبال داشت.

تجربه خواننده

این بازیگر به غیر از بازیگری در خوانندگی هم دستی بر آتش دارد. از شناخته شده ترین آثار موسیقی وی می توان به آهنگ You, That Day و My Black Mini Dress و Always For You اشاره کرد.

بعنوان صداپیشه

این بازیگر در سال 2020 صداپیشگی شخصیت پاندا را در فیلم آقای باغ وحش انجام داد.

هنجار شکنی در اعلام رابطه

این نا دریک فن میتینگ در ژوئن 2012 به صورت عمومی و غیرمنتظره ای علاقه و رابطه خود با همبازی اش جی هیون وو را اعلام کرد، که با وجود تابو بودن رابطه علنی سلبریتی ها در کره، نوعی هنجارشکنی محسوب می شد، با این حال این زوج در سال 2014 از هم جدا شدند.

بعد از درخشش وی در کنار همبازی اش لی دونگ ووک در سریال گابلین شایعاتی درباره رابطه ی او با این بازیگر ایجاد شد، که مورد تکذیب واقع گرفت.

علت ازدواج نکردن

این نا در برنامه ای اعتراف کرد، دلش می خواهد اگر فرصتش پیش بیاید، و آدم درستی را پیدا کند، حتماً با او ازدواج کند، ولی هر بار این حرف ها را می زند دوست صمیمی اش، خواننده مشهور آی یو ذهنیت وی را با حرف هایش تغییر می دهد.

بهترین دوست آی یو

دوستی این نا با خواننده مشهور آی یو یکی از محبوب ترین دوستی های این صنعت می باشد. آن ها یکدیگر را در دیگر پروژه ها حمایت می کنند، و حتی گاهی ولنتاین را با هم جشن می گیرند، و تا حد امکان با یکدیگر معاشرت می‌ کنند.

آی یو در برنامه ای اعتراف کرد، بعد از یکی از جنجال هایی که برایش اتفاق افتاده بود، تنها کسی که برای دلداری دادن نزد او آمد، یو این نا بود.

فعالیت خیریه

یو 3 سال متوالی است، که مبالغ زیادی را به خیریه کمک به کودکان ناشنوا اهدا می کند. در واقع از سال 2019 این بازیگر در مجموع 230 میلیون وون را به عنوان کمک هزینه جراحی حلزون مصنوعی برای کودکان ناشنوا اهدا کرده است.

ماجرای سو استفاده جنسی

او در مصاحبه ای اعتراف کرد، در دوران نوجوانی، زمانی که تنها 17 سال داشت، و به عنوان کارآموز برای خواننده شدن تلاش می‌ کرد، توسط مدیر عامل کمپانی آن زمانش که گویا خواننده ای معروف نیز می باشد، به زور در ماشین بوسیده شد.

او اظهار داشت: وقتی به خانه رفتم بیش از 500 بار صورتم را شستم، و پس از آن بود که کمپانی را ترک کردم، و آن گروه با 4 عضو آغاز به کار کرد.

ناگفته ها

راز زیبایی‌ پوستش را نوشیدن فراوان آب و رژیم سالم غذایی عنوان کرده است، و با خواننده و بازیگر مشهور آی یو با هم در یک مجتمع زندگی می کنند.

فیلم شناسی یو این نا

فیلم ها

  • New Year’s Eve 2020
  • Love Fiction 2012
  • Little Black Dress 2011
  • The Fair Love 2010

دراماها

  • The Spies Who Loved Me 2020
  • Touch Your Heart 2019
  • Top Star Yoo Baek 2018-2019
  • Goblin 2016-2017
  • One More Happy Ending 2016
  • My Secret Hotel 2014
  • My Love From the Star 2013
  • Potato Star 2013QR3 2013-2014
  • You Are The Best! 2013
  • Queen In Hyun’s Man 2012
  • Birdie Buddy 2011
  • The Greatest Love 2011
  • Secret Garden 2010
  • High Kick! Through the Roof 2009-2010