بیوگرافی لی جه ووک بازیگر جذاب و خوش تیپ کره ای

07/04/2022
بیوگرافی لی جه ووک
لی جه ووک در 10 می 1998 در سئول کره جنوبی به دنیا آمده است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته ی تئاتر دانشگاه چونگ آنگ می باشد، و کار خود را از سال 2018 آغاز و با بازی در فیلم نبرد جانگساری و سریال تو فوق ‌العاده ‌ای و Do Do Sol Sol La La Sol به شهرت رسید.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی لی جه ووک

سریال های لی جائه ووک

نام lee jae wook – لی جه ووک – 이재욱
تاریخ تولد 10 می 1998
برج فلکی ثور
سال های فعالیت 2018 تاکنون
کمپانی اسپانسر VAST Entertainment
قد 187 سانتی متر
گروه خونی  O
اینستاگرام jxxvvxxk

لی جا ووک بازیگر اهل کشور کره جنوبی می باشد، و به عنوان بازیگر در سریال K-Drama Memories of the Alhambra 2018 با بازی هیون بین که آژانس او ​​بلافاصله لی جائه ووک را استخدام کرد، آغاز به کار کرد.

نقش های مکمل او در سریال های Search: WWW (2019)، نبرد جنگساری (2019)، Extraordinary You و با بازی در سریال هنگامی که هوا خوب است (2020) باعث معروفیت بیشتر او شد. در اکتبر سال 2020، او در Do Do Sol Sol La La Sol، در کنار Go Ara اولین نقش اصلی او در یک سریال درام بازی کرد.

قد این بازیگر 187 سانتی متر و‌ 70 کیلوگرم وزن علاقه زیادی به قهوه دارد.

سریال تو فوق العاده ای ویکی پدیا

خانواده

لی جه ووک در سئول کره جنوبی به دنیا آمده، و خانواده ی او متشکل از مادر، پدر و یک خواهر بزرگ تر می‌ باشد. این بازیگر در رابطه با خانواده اش گفت، هنوز هم وقتی او را در تلویزیون می‌ بینند، برایشان عجیب و شگفت آور است.

از مدل عروسی تا بازیگری

قبل از ورود به دنیای بازیگری این بازیگر یک مدل عکاسی عروسی بود، که از قضا انتشار عکس های او پس از شهرت باعث ایجاد شایعاتی درباره ازدواج وی گردید، که تکذیب شد. او سرانجام احساس کرد، مدل عکاسی بودن برای او کافی نیست، و راه خود را عوض کرد.

اولین نقش آفرینی ها

جه ووک بعد از ثبت نام در دانشگاه برای بازی در سریال مشهور خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra) تست داد، و بعد از پذیرفته شدن به خوبی نقش یک هکر معتاد به مواد مخدر را به نمایش گذاشت، و همچنین موفق شد، در فیلم معروف نبرد جانگساری نقش یک سرباز دانشجو را ایفا کند.

موفقیت و شهرت داخلی

سال 2019 به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال معروف Search: WWW و نقش مکمل سریال Extraordinary You انتخاب شد. او از همان جا جایگاه خود به عنوان یک بازیگر حرفه ای را تثبیت و برای وی جایزه بهترین بازیگر جدید و نامزدی جایزه بکسانگ بهترین بازیگر جدید را به همراه داشت.

شهرت و همکاری با نتفلیکس

لی به عنوان نقش مکمل در سریال When The Weather Is Fine انتخاب و پس از آن اولین نقش اصلی خود را با سریال پربیننده Do Do Sol Sol La La Sol و در کنار ستارگانی مانند گو آرا تجربه کرد. سال بعد او موفق شد در یک سریال اوریجینال نتفلیکس به نام Move to Heaven نقش دوست صمیمی شخصیت اصلی را بازی کند، که یک مبارز MMA می باشد.

این بازیگر قرار است، در سال 2022 در سریال مورد انتظار Return و در کنار جونگ سومین، نقش اصلی را ایفا کند.

جوایز و افتخارات

با وجود گذشت تنها چند سال از آغاز به کارش در کارنامه حرفه ای او جوایز مهمی نظیر جایزه بهترین تازه کار سال 2020 از جشنواره AAA و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره Brand of the Year در سال 2020 به چشم می خورد. همچنین جایزه بهترین بازیگر مرد جدید جشنواره MBC Drama در سال 2019 برای سریال Extraordinary You و جایزه تعالی بازیگری جشنواره KBS Drama در سال 2020 برای سریال Do Do Sol Sol La La Sol را کسب کرده است.

تشخیص سن دشوار

به خاطر ظاهر بالغ و قد بلندش بسیاری از مخاطبان نمی‌ توانند سن او را حدس بزنند، که باعث نقدهای مثبت فراوانی نسبت به او شده است، چون که می تواند به خوبی در هر سنی به ایفای نقش بپردازد.

ماجرای عدم اعتماد به نفس

بعد از کامنت طرفداران درباره خوش قیافه بودنش در یک لایو، این هنرمند اعتراف کرد، از آن جا که امروزه بازیگران خوش قیافه زیادی در این صنعت وجود دارد، او نسبت به قیافه خودش چندان مطمئن نیست، و فکر می کند لازم است، در این زمینه بیشتر تلاش کند.

روابط عاشقانه

لی جه ووک تا الان هیچ رابطه ی عاشقانه تایید شده ای نداشته، با این حال به خاطر دوستی نزدیک، عکس ها و سو تفاهم هایش با بازیگر زن، لی ال شایعاتی درباره رابطه اش با وی منتشر و بلافاصله تکذیب شد. او شخص ایده آلش را زنی توصیف کرده، که طرز فکر مثبتی داشته باشد.

تعویض کمپانی

در مارس 2021 تصمیم گرفت، بعد از سه سال راه خود را از کمپانی اولیه ی خود، یعنی کمپانی VAST Entertainment جدا و برای ادامه فعالیت های خود به آژانس سرگرمی C-JeS Entertainment بپیوندد.

ناگفته‌ ها

  • در قسمت 4 سریال پربیننده True Beauty به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت. هنگام تجزیه و تحلیل شخصیت هایی که قرار است، در نقش آن ها بازی کند، آن ها را با خودکار نقاشی می کند، تا بتواند نتیجه ی بهتری بگیرد.
  • از سرگرمی های این بازیگر می توان به آشپزی، اسکی، شنا، تماشای فیلم و نوشتن اشاره کرده، و قهرمان دوران کودکی خود را سرآشپز بک جونگ وون می داند.
  • در دوران تحصیل در کارهای پاره وقت مختلفی فعالیت داشت، و بیرون رفتن را به خانه بودن ترجیح می دهد.
  • از بازیگر پیشکسوت لی سونجه خوشش می‌ آید و با بازیگر معروف هیون بین صمیمی می باشد.

علایق

  • خواننده مورد علاقه ی او آی یو می باشد، و به آبجو، سوجو و قهوه علاقه زیادی دارد.
  • زمستان را به تابستان ترجیح می دهد.
  • سگ ها را دوست دارد.
  • ژانر مورد علاقه اش عاشقانه و فیلم مورد علاقه او Good Will Hunting می‌ باشد.
  • رنگ مورد علاقه لی مشکی 
  • غذای مورد علاقه اش فست فود
  • آهنگ مورد علاقه وی Making a New Ending for This Story از هان دونگ گون می باشد.

فیلم شناسی لی جه ووک

سریال های تلویزیونی

  • 2018     Memories of the Alhambra
  • 2019     Search: WWW
  • 2019     Extraordinary You
  • 2020     When the Weather Is Fine
  • 2020     Do Do Sol Sol La La Sol
  • 2020     True Beauty
  • 2021     Move to Heaven

فیلم ها

  • Battle of Jangsari 2019