بیوگرافی بورجو اوزبرک + همسر واقعی بورجو اوزبرک

09/04/2022
بیوگرافی بورجو اوزبرک
بورجو اوزبرک در 12 دسامبر 1989 در ترکیه به دنیا آمده است. این بازیگر فارغ التحصیل کنسرواتوار تئاتر از دانشگاه حاجت تپه آنکارا می باشد، که از تئاتر شروع و از سن 24 سالگی جلوی دوربین رفت، و بعد وارد تبلیغات تصویری هم شد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی بورجو اوزبرک

بیوگرافی قد و وزن بورجو اوزبرک

نام  بورجو اوزبرک
زمینه فعالیت سینما، تلویزیون، تئاتر
تاریخ تولد 12 دسامبر 1989
محل زندگی  استانبول
ملیت ترکیه
سال‌ های فعالیت 2012 تاکنون
قد 162 سانتی متر
وزن 53 کیلوگرم

بورجو اوزبرک در روز 12 دسامبر سال 1989 در اسکی شهر ترکیه به دنیا آمده است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته ی تئاتر در دانشگاه حاجت تپه می باشد. اوزبرک در زمینه ی مدلینگ و تبلیغات حضور فعالی دارد. در سال 2015 مدل تبلیغاتی برند معروف کوکاکولا و در سال 2015 تا 2016 نیز چهره تبلیغاتی برند آب پرتغال Yedigün و در سال 2020 نیز با برند آرایشی و بهداشتی آرکو (Arko) همکاری کرد.

بورجو اوزبرک و آلپرن دویماز

خانواده

بورجو اوزبرک یک خواهر به نام بشری و دو خواهر زاده به نام جان و هافسا دارد.

علاقه به بازیگری

زمانی که این بازیگر در سن 8 یا 9 سالگی بود، همراه با خواهرم در پارکینگ خانه به تنهایی بازی می کردیم، که بعداً شروع به جمع آوری تمام هم سن و سالان خودمون کردیم، که می شناختیم. ما به طور غریزه بازی کردن را برای دوستانمان پیش بردیم، و آن جا فهمیدم، که به بازیگری علاقه دارم.

بورجو اوزبرک قبل عمل

از کلاس تا تئاتر

پیش از ورود به دانشگاه دو سال در مرکز فرهنگی هنری اسکی شهیر آموزش بازیگری دید، سپس زمان دانشجویی با گروه تئاتر اردال بشیکچی اوغلو بروی صحنه رفت.

جلوی دوربین

بورجو اوزبرک در سال 2013 در سن 24 سالگی در نقش هوریجان سلطان با سریال حریم سلطان کنار خالد ارگنج، مریم اوزرلی و سلما ارگچ به جلوی دوربین رفت.

بیوگرافی بورجو اوزبرک قد

شهرت

سال 2015 با نقش نازلی ییلماز در سریال دختران آفتاب به شهرت رسید، و از همین سال به عنوان مدل در تبلیغات کوکاکولا روی بیلبوردها و آگاهی های تصویری رفت. هم چنین بعد از آن در آگهی تبلیغ آب پرتغال Yedigün و لباس های Arko نیز حضور داشت.

زندگی با پدر و مادربزرگ

من به خاطر جدایی والدینم با پدربزرگ و مادربزرگم بزرگ شدم، هرگز فراموش نمی کنم، که از کجا آمده ام، و چطوری به این جایگاه رسیدم.

فیلم های بورجو اوزبرک

زندگی

هانده ارچل بهترین دوست من در کل زندگی ام بوده است. با او پیاده روی می روم، و بیشتر مسافرت های من با هانده می باسد. ما خریدهامون رو هم باهم انجام می دهیم.

بهترین تجربه من

با حال ترین تجربه بازیگری من مجموعه ی دختران خورشید می باشد، که دوستی، هیجان، همبستگی و استرس را آن جا تجربه کرد، که برای من همیشه خاص است.

همسر واقعی بورجو اوزبرک

الگویی ندارم، ولی…

همیشه بازیگرانی هستند، که هنگام تماشای بازی آن ها تحت تاثیر قرار می گیرم. من مجذوب افراد سخت کوش و جاه طلب می شوم. اغلب زندگی نامه افراد موفق را می خوانم، ولی با احترام به همه پیشکسوتانم کسی را تا الان الگوی خود قرار ندادم.

عشق دریا

علاقه ی زیادی به کشف و دیدن مکان های جدید دارم، ولی لذت بیشتر زندگی ام پیاده روی عصرانه در ساحل و تنفس در هوای دریا می باشد. نشستن کنار دریا باعث می شود، احساس آرامش کنم، برای همین آناتولی را خیلی دوست دارم.

قد بورجو اوزبرک

دنبال مد نیستم

من هر روز و شب دنبال خرید نیستم، ولی مطمئنا برای من مهم می باشد، که از مد، چه به عنوان بازیگر و چه به عنوان یک زن عقب نمانم، به همین خاطر یک کمد دارم، که تا آن جایی که ممکن است، متنوع می باشد.

رابطه عاشقانه

پس از سریال دختران آفتاب با برک آتان وارد رابطه عاشقانه شد، ولی این رابطه یک سال بعد به جدایی ختم شد. سپس در سال 2017 به مدت یک سال با آلپرن دویماز (بازیگر) ارتباط داشت.

در سال 2020 عکس دونفره بورجو اوزبرک با مورات کازانچی اوغلو (تاجر) در جنگل های بلگراد توسط عکاسان شکار شد، با این حال این دو درباره روابط خود سکوت کردند.

بدون فکر صحبت می کنم.

گاهی اوقات وانمود می کنم، که همه من را می شناسند، و درکم می کنند، ولی من کسی هستم، که بدون فکر زیاد صحبت می کنم، و تمام تلاشم برای صادق بودن می باشد.

رقص

اولین بار سر صحنه تئاتر که برای رقصیدن تمرین می کردیم، فهمیدم علاقه زیادی به آن دارم، بعد به مدت یک سال با مربی ام Çisil کار کردم.

فیلم و سریال های بورجو اوزبرک

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، بورجو اوزبرک بازیگری در تلویزیون را در سال 2013 با سریال بسیار معروف قرن باشکوه که ایرانی ها بیشتر با نام حریم سلطان می شناسند، آغاز کرد، که پخش آن تا سال 2014 ادامه داشت. او در این سریال استعداد بازیگری خود را در نقش حوری جهان سلطان به خوبی به نمایش گذاشت، و نقش مقابل آراس بولوت اینملی را ایفا می کرد.

  • دختران آفتاب

در سال 2015 در سریال دختران آفتاب حضور پیدا کرد، که نقش به سزایی در شهرت و موفقیت های آتی این بازیگر ایفا کرد. بورجو در این مجموعه نقش نازلی خواهر دوقلوی دیگر شخصیت اصلی این سریال به نام سلین را ایفا می کند، که بازیگر معروف ترک هانده ارچل نقش آن را به عهده داشت. نقش مقابل او را نیز برک اتان بازیگر مشهور ترکیه ای ایفا می کرد. پخش این سریال پرمخاطب در طی 39 قسمت تا مارس سال 2016 ادامه داشت.

  • حضور در سریال داماد معرکه

هم چنین در سال 2016 این بازیگر در سریال تلویزیونی ژانر کمدی عاشقانه داماد معرکه که از شبکه استار تی وی ترکیه پخش می شد، به همراه علی ارسان دورو در نقش ملیکه مقابل دوربین رفت.

سال 2017 سال نسبتا پرمشغله ای در بیوگرافی بورجو اوزبرک می باشد. او اول در مجموعه بادام شکری که تنها در پنج قسمت از شبکه فاکس پخش شد، در نقش عایشه سریلار بازی کرد، و نقش مقابل او را نیز الپر سالدیران برعهده داشت.

در همان سال این بازیگر نقش اول سریال خانواده شیر من از شبکه تی آر تی 1 را عهده دار شد. او در این سریال در نقش دختر ثروتمندی به نام بورجو اولگون ایفای نقش می کرد، و نقش مقابل او را نیز بازیگر معروف آکین آکینوزو داشت. این مجموعه در طی 31 قسمت تا سال 2018 ادامه داشت.

در سال 2018 در فیلم سینمایی مقاومت کاراتای در نقش تورکان مقابل دوربین رفت، و توانست جایزه گنچلیک (جایزه استعدادهای جوان ترکیه) را در سال 2019 کسب کند.

  • حضور در سریال عشق تجملاتی

بعد در سال 2019 در نقش اول سریال کمدی عاشقانه عشق تجملاتی که از کانال دی ترکیه پخش می شد، دوباره به تلویزیون بازگشت، و برای بازی برجسته خود در این مجموعه توانست جایزه بهترین بازیگر زن در سریال های کمدی عاشقانه را در مراسم اهدای جوایز پروانه طلایی کسب کند.

فیلم‌ شناسی بورجو اوزبرک

سینما
سال نام فیلم یاداشت
۲۰۱۸ مقاومت کاراتای اصلی
تلویزیونی
۲۰۱۳ حریم سلطان مکمل
۲۰۱۵-۲۰۱۶ دختران آفتاب اصلی
۲۰۱۶ داماد معرکه اصلی
۲۰۱۷ بادام شکری اصلی
۲۰۱۷-۲۰۱۸ خانواده شیرم اصلی
۲۰۱۹-۲۰۲۰ عشق تجملاتی اصلی
۲۰۲۰ دوران کودکی اصلی
۲۰۲۱ عشق منطق انتقام اصلی