بیوگرافی ابرو گوندشEbru Gundes و همسرش رضا ضراب

07/04/2022
بیوگرافی ابرو گوندشEbru Gundes
ابرو گوندش خواننده اهل ترکیه اصالت استانبولی دارد و در اکتبر سال 1974 به دنیا آمد.پدرش رمزی گوندش زمانی که این هنرمند مشهور 5 ساله بود خانه را ترک کرد. ابرو گوندش دوره ابتدایی خود را در مدرسه ابتدایی اولوباتلی حسن در آنکارا به پایان رساند
مجله والی
مجله والی
ابرو بیوگرافی
نام ابرو گوندش 
سن 47 سال
پیشه بازیگری و خوانندگی
متولد  استانبول
شروع فعالیت 1992
فرزندان آلارا ضراب

بیوگرافی ابرو گوندش

ابرو گوندش خواننده اهل ترکیه اصالت استانبولی دارد و در اکتبر سال 1974 به دنیا آمد.پدرش رمزی گوندش زمانی که این هنرمند مشهور 5 ساله بود خانه را ترک کرد. ابرو گوندش دوره ابتدایی خود را در مدرسه ابتدایی اولوباتلی حسن در آنکارا به پایان رساند و این خواننده به دلیل شرایط سخت و مشکلات مادی مجبور به ترک تحصیل می شود. پس از مدتی کار به عنوان کارگر پوشاک، این هنرمند زیبا توسط نشه دمیرکات، شریک موسیقی راکس نشه که در حال تاسیس بود، کشف شد.دمیرکات اعلام کرد می‌خواهد صدای اِبرو را به عنوان یک صدای باشکوه و زیبا به همه معرفی کند. آن شرکت چون در آن زمان هنوز تشکیل نشده بود برای ضبط صدای ابرو، او را به دو تهیه‌کننده معروف، سلجوق تِکای و کُرال ساریتاش معرفی کرد. ساریتاش از ابرو خواست قبل از آنکه آلبومی عرضه کند، برای تمرین و کسب تجریه لازم در صحنه نزد امل سایین برود و با او کار کند. وی در مدّت زمان کوتاهی برای عرضه آلبوم شروع به کار کرد.

ثروت ابرو گوندش

ابرو گوندش در سال 1990 با حمدی واردار ازدواج کرد. اما این ازدواج دیری نپایید و در سال 1993 از هم جدا شدند. پس از تمرکز بیشتر بر روی زندگی تجاری، ابرو اولین آلبوم خود را با نام "مهمان خدا" “Tanrı Misafiri”منتشر کرد که توسط سلچوک تکای تهیه شده بود و اوزکان تورگای آن را تنظیم کرده بود. موفقیتی که با این آلبوم به دست آورد او را در کنار شناخته شدن، صاحب جوایز زیادی کرد.از جمله جایزه "بهترین هنرمند زن تی اس ام" و موسیقی ویدئویی Kral TV که در سال های 1994، 1995 و 1996.پس از موفقیت در آلبوم اول، مقدمات آلبوم دوم را آغاز کرد و آلبوم "Tatlı Bela" منتشر شد. پس از انتشار آلبوم "Kurtlar Sofrası"، او پیشنهادات بازیگری برای سریال تلویزیونی که به او رسید را ارزیابی کرد و در سریال های عشق غیرممکن (Imkansiz ask)، دیوانه (Deli divane)، طوفان ها (Firtinalar) به ایفای نقش پرداخت و سپس آلبوم "Sen Allah'ın Bir Lütfusun" به بازار موسیقی روانه کرد. 

ابرو در سال 1999 در حالی که مشغول ضبط آهنگ  (Dön Ne Olur) بود دچار خونریزی مغزی شد. این خواننده پس از دو عمل جراحی، بالاخره به سلامتی کامل دست یافت. آلبوم Dön Ne Olur یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی تاریخ در کشور ترکیه بوده است.

زندگی شخصی ابرو گوندش

همسر ابرو گوندش    

ابرو گوندش اولین بار زمانی که تنها 16 سال داشت با فردی به نام حمدی واردار ازدواج کرد اما این ازدواج سریع پایان یافت. پس از این ازدواج این خواننده محبوب ترکیه ای با سردار اورتاچ که خواننده ترکیه ای بود وارد رابطه شد اما هیچگاه این رابطه به ازدواج ختم نشد واز هم جدا شدند. پس از جدایی از این خوان نده ترک، وی با عمر دوراک که یک وکیل دادگستری بود آشنا شد ولی ازدواج آنها با سکته مغزی گوندش و دوری او از فعالیت های هنری اش همزمان شد و پس از بهبودی از بیماری از هم جدا شدند.

ابرو گوندش و رضا ضراب  

ابرو برای بار سوم در سال ۲۰۰۵ با عثمان تارکر که یکی از هنرمندان ترکیه بود ازدواج کرد امااین ازدواج هم دیری نپایید. درنهایت در چهارمین ازدواج ابرو که در سال 2010 بود ابرو با یک تاجر ثروتمند ایرانی و اهل تبریز به نام رضا ضراب رغم خورد. حاصل ازدواج گوندش و ضراب دختری به نام آلارا است. این ازدواج با حواشی بسیاری همراه شد اما ابرو گوندش درخواست طلاق داد اما چندی بعد و به دلیل مهر قلبی خود و هم چنین دخترش آلارا این درخواست را پس گرفت. اما در سال 2021 رسما از هم جدا شدند. گوندش به همراه دخترش آلارا در آخرین روزهای آوریل به آمریکا رفت. در این مدت دخترش آلارا نزد پدرش رضا ضراب ماند. این مادر و دختر که حدود یک ماه در آمریکا اقامت داشتند، روز جمعه 21 اردیبهشت به ترکیه بازگشتند. پس از بازگشت گوندش، وکلای این زوج ازدواج ابرو گوندس و ضراب رسما به پایان رسید.

بیوگرافی رضا ضراب

بیوگرافی رضا ضراب

رضا ضراب متولد 22 شهریور 1362 در تبریز ، بازرگان ایرانی مستقر در ترکیه است. پدرش حسین ضراب از صادر و واردات کننده های طلا ، گوهرسنگ و فولاد بود که رضا بعد از مهاجرت به ترکیه برای ادامه تحصیل فعالیت اقتصادی پدر را بدست گرفت. در سال 1387 حسین ضراب (پدرش) پس از بازگشت به ایران شرکت صنایع فولاد کاوه تیکمه داش را به ثبت رساند که در سال 1391 به بهره برداری رسید. 

ابرو گوندش

آلبوم های ابروگوندش

  • Tanrı Misafiri (مهمان خدا)

  • Tatlı Bela (بلای شیرین)

  • Ben Daha Büyümedim (من هنوز بزرگ نشده‌ام)
  • Kurtlar Sofrası (سفره گرگ‌ها) 
  • Sen Allah'ın Bir Lütfusun (تو لطفی از خداوندی) 
  • Dön Ne Olur (لطفاً برگرد
  • Ahdım Olsun (این عهد من است) 
  • Şahane (عالی) 
  • Bize de Bu Yakışır (این راهی راست برای ماست)
  • Kaçak (بگریزیم) 
  • Evet (آری)
  • Beyaz (سفید)
  • 13,5 (۱۳٫۵) 
  • Araftayım (در برزخ) 
  • Âşık (عاشق)

برخی از سریال ها که ابرو در آن نقش داشته

آهنگ های ابرو گوندش

  1. Tanri Misafiri – ۱۹۹۴
  2. Firtinalar – 1995
  3. Deli Divane – 1997
  4. Sen Allahin Bir Lutfusun – 1998
  5. Affet Beni – 1999
  6. Imkansiz aşk – 2006