بیوگرافی هانده ارچل + قد و وزن این بازیگر

10/04/2022
بیوگرافی هانده ارچل
هانده ارچل در 24 نوامبر 1993 در ترکیه متولد و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی از دانشگاه معماری سینان می باشد، که به خاطر زیبایی چهره اش از مدلینگ آغاز و تجربه ی اجرا هم بدست آورد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی هانده ارچل

بیوگرافی هانده ارچل قد و وزن

نام اصلی هانده ارچل
تاریخ تولد 24 نوامبر 1993 ترکیه
پیشه بازیگر و مدل
مدرک تحصیلی لیسانس رشته هنر
سال های فعالیت 2012 تاکنون
قد 175 سانتی متر
روابط عاشقانه اکین مرت دایماز و مورات دالکلیج

هانده ارچل در روز 23 نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه متولد شده است. از گذشته تا حالا منطقه محل تولد ارچل یعنی باندیرما به داشتن دخترانی جذاب مانند هانده معروف می باشد. رشته تحصیلی این بازیگر هنر و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل منجر شد، تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد، به مقام دومی دست پیدا کند.

خانه هانده ارچل

خانواده

این بازیگر فقط یک خواهر بزرگتر به نام غمزه دارد. مادرش آیلین ارچل در سال 1398 بعد از سال ها مبارزه با بیماری سرطان درگذشت، و پدرش نمایندگی فروش کالاهای الکترونیکی در شهر باندیرما دارد.

کودکی خوش شانس

در کودکی از نظر خانوادگی و دوستان بسیار خوش شانس بودیم، به هر حال فقط یک سال بین من و خواهر بزرگم غمزه اختلاف سنی وجود دارد. می توانم بگویم ما دوقلو هستیم، و با این بسیار متفاوتیم، ولی به همان اندازه هم شبیه هم هستیم.

عکس هانده ارچل و همسرش واقعیش

تئاتر از مدرسه

من از بچگی در نمایش های تئاتر مدرسه شرکت می کردم، و همیشه وقتی قرار بود، نمایشی رو صحنه برود حرف اول را من می زدم.

معلمم خانم فیگن تشویقم می کرد، و می گفت اگر روزی در این مسیر حرکت کنم، می توانم به جاهای خوبی برسم. او بسیار به من اعتقاد داشت، و بهم انگیزه می داد.

بیوگرافی هانده ارچل به زبان انگلیسی

نفر اول دختر شایسته ترکیه

هانده در سال 2011 در سن 18 سالگی دوره های مدلینگ را با تشویق دوستانش شروع کرد، تا این که یکسال بعد در مسابقات دختر شایسته ترکیه شرکت کرد. او توانست در 19 سالگی به مقام اول برسد، و بعد با اعزام به مسابقات جهانی توانست عنوان دومی را به نام خود و کشورش ثبت کند.

شروع بازیگری

پس از شهرت به عنوان دختر شایسته ترکیه در سال 2013 در 20 سالگی با سریال چکاوک از شبکه کانال D وارد عرصه ی بازیگری شد. او یکسال بعد توانست در سریال دیوونه در کلاس دانشگاه هم نشان داد، استعداد شگرفی در بازیگری دارد.

عکس هانده ارچل با روسری

شهرت

هانده ارچل در سال 2015 توانست با چهارمین اثر خود با نام سریال دختران آفتاب علاوه بر شهرت در ترکیه در کشوری چون ایران هم شناخته شود.

تجربه شهرت در دختران آفتاب

من همیشه دختری با اعتماد به نفس بوده، ولی پروژه دختران آقتاب نشان داد، که من قدم محکم تری روی زمین برداشته ام.

من کمی با تجربه ترم و اعتماد به نفس بیشتری حالا ادامه می دهم، و از آن به بعد ارتباط من با مردم قوی تر و زیباتر شد، و افکارم نیز تغییر کرده است.

قد هانده ارچل

بازی در فیلم ایرانی

هانده ارچل در سال 2018 به جمع بازیگرانی فیلم مست عشق حسن فتحی پیوست، تا نقش کیمیا دختر مولانا را در کنار پارسا پیروزفر و شهاب حسینی ایفا کند.

سفیر تجاری

خانم بازیگر به غیر از بازیگری و مدلینگ سفیر نام تجاری بسیاری از مارک های معروف از جمله Loreal پاریس در کشور ترکیه است.

روابط با اکین مرت دایماز

هانده ارچل از سال 2015 به مدت دو سال با اکین مرت دایماز بازیگر ترکیه رابطه عاشقانه داشت، اما در نهایت سال 2017 به این رابطه خاتمه دادند.

روابط با مورات دالکلیج

خانم بازیگر از سال 2018 هم با مورات دالکلیج خواننده ترکیه ای وارد رابطه شد، ولی پنج ماه این زندگی هم بعد از قهر به جدایی ختم شد.

مرد مورد علاقه من

مردی پر از عشق و دانش همیشه مرا به خود جلب کرده است. من معتقدم که عشق همه جا است، علاوه بر این باید مردی وجود داشته باشد، که بداند چه می خواهد.

رابطه با کرم بورسین

سال 2020 رسانه های خبری ترکیه از ارتباط عاشقانه ای هانده ارچل و کرم بورسین نوشتند، ولی چند هفته بعد بورسین آن را تکذیب کرد. در آخر سال 2021 این دو هنرمند رسما از رابطه خود پرده برداشتند، اما در مورد ازدواج گفتند، که فعلا زود است، درباره آن صحبت کنیم.

آرزوی هالیوودی

من در همه ی زندگی هنری ام فقط یک رویا دارد، آن هم این است، که روزی با ستاره های هالیوود از جمله رایان گاسلینگ و لئوناردو دی کاپریو همبازی شوم.

شخصیت من

من شخصیت آرامی ندارم، و همیشه هیجان زده ام. البته من در یک قسمتی از زندگی ام دچار مالیخولیایی (افسردگی) شدم، و احساس تنهایی می کردم. حال بیشتر اوقات مثل دیوانه ها رفتار می کنم. همه ی مردم را دوست دارم، و از آن جا که مردم را دوست دارم لبخند می زنم، و حس خوبی دارم.

عاشق گوشت و دسرم

من میوه را خیلی دوست دارم، ولی متاسفانه نمی توانم در مورد سبزیجات همین حرف را بزنم. عاشق گوشت و دسر هم هستم.

از قد تا مسافرت

قد این بازیگر 172 سانتی متر قد و 53 کیلوگرم وزن دارد. رنگ چشمش قهوه ای تیره و دارای رنگ موی سبز روشن می باشد. او به مسافرت و خوانندگی علاقه زیادی دارد، و بیشتر کودکی اش را کنار مادر بزرگ و پدربزرگ اش سپری کرده است.

نگهداری از سه سگ

من از بچگی سگ داشتم، ولی وقتی برای دانشگاه به استانبول آمدم، یک شب در خیابان با گربه بی سرپناهی مواجه شدم، و او را بلافاصله به خانه ام آوردم. پس از مدتی گربه ام از خانه رفت، و دیگر بازنگشت. بعد آن بود، که سگ هایم به نام نوچه، نیبلا و آزول وارد زندگیم شدند.

فیلم‌ شناسی هانده ارچل

عنوان نقش سال توضیحات
تو درم را بزن ادا ییلدیز ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ نقش اصلی
مست عشق کیمیا خاتون ۲۰۲۰ نقش اصلی
عزیزه عزیزه ۲۰۱۹ نقش اصلی
حلقه مژده ۲۰۱۹ نقش اصلی
مروارید سیاه هازال ۲۰۱۷ نقش اصلی
عشق حرف حالیش نمیشه حیات ۲۰۱۷–۲۰۱۶ نقش اصلی
دختران آفتاب سلین ۲۰۱۶–۲۰۱۵ نقش اصلی
درخت‌زندگی سلن ۲۰۱۴ بازیگر مکمل
دیوانه در کلاس درس دانشگاه مریم ۲۰۱۴ بازیگر مکمل
چکاوک زاهده ۲۰۱۳ بازیگر مهمان