بیوگرافی کامل ادا اجه و همسرش+ عکسهای جدیدش

12/04/2022
بیوگرافی ادا اجه (Eda Ece)
ادا اجه بازیگر ترک زبان پس از گراندن دوران دبیرستان در شیشلی تراکی، در رشته روانشناسی تحصیل کرد و از دانشگاه بیلگی استانبول فارغ التحصیل شد. او از سه خواهر خود کوچک تر است، در ادامه ی مقاله به بیوگرافی کامل ادا اجه می پردازیم با ما همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

 ادا اجه (Eda Ece) یک بازیگر ترک زبان می باشد که با نقش آفرینی در سریال سیب ممنوعه محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کرده است، در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی ادا اجه و همسرش بپردازیم، برای بیشتر شناختن این بازیگر محبوب مجله والی را دنبال کنید.

ادا اجه قبل از عمل

بیوگرافی ادا اجه و همسرش

شاید برایتان جای سوال باشد که ادا اجه چند ساله است،  ادا اجه (Eda Ece)در 20 ژوئن 1990 در استانبول به دنیا آمد، پس از دبیرستان شیشلی تراکی، او از دانشگاه بیلگی - گروه روانشناسی فارغ التحصیل شد.اخیرا او در سریال جدید "سیب ممنوعه" به عنوان نقش اول "یلدیز" بازی می کند. ادا اجه اهل استانبول بزرگ ترین شهر ترکیه می باشد او به دو زبان آلمانی و انگلیسی و همچنین ترکی مسلط است. بسیار شایع شده است که ادا با یک تهیه کننده  بنام نیجات آکپینار (Necati Akpınar) ازدواج کرده است ولی تا کنون ازدواج خود را به صورت رسمی آشکار نکرده اند، این دو 28 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند.بسیاری از طرفداران ادا دوست دارند بدانند که  ادا اجه قبل عمل چه شکلی بوده است اما ادا هیچ عمل زیبایی بر روی صورتش انجام نداده است و چهره ی او طبیعی است.

 

اداجه و همسرش

خانواده ادا اجه

پدر ادا یک مهندس برق و مادرش خانه دار می باشد، او دارای دو خواهر بزرگتر ازخودش م باشد که در استانبول زندگی می کنند.

ادا اجه قبل از عمل

سریال ادا اجه

  • پیس یدیلی

  • مرا اینگونه دوست داشته باش

  • وضعیت رابطه کاریسیک

  • دلی دومرول

  • مهروملار

  • کیزیم

  • اندازه شوهرت حرف بزن

  • رستاخیز

  • پول دوست

  •  دلیها 2

سریال ادا اجه

نقش های ادا اجه در فیلم ها

فیلم

فیلم
سال عنوان نقش نوشته
۲۰۱۰ ماه پیکر کوسم سلطان   نقش مکمل
۲۰۱۳ به خاطر دخترم توغبا نقش اصلی
۲۰۱۵ اندازه شوهرت حرف بزن سرن نقش مکمل
۲۰۱۶ اندازه شوهرت حرف بزن: قیام سرن نقش مکمل
۲۰۱۶ محروم‌ها الا نقش مکمل
۲۰۱۶ گورومچه دنیز نقش اصلی
۲۰۱۷ پدربزرگ کورکوت: دومرول دیوانه گونچیچک نقش اصلی
۲۰۱۷ همدم من آیسون  
۲۰۱۸ دلیها ۲ ادا نقش اصلی
۲۰۲۰ فریده   نقش مکمل

بیوگرافی ادا اجه

تلویزیون

تلویزیون
سال عنوان نقش نوشته
۲۰۰۴ علم زندگی سوده حضور مهمان
۲۰۰۹ آرزوی عروسک پارچه‌ای   حضور مهمان
۲۰۱۱ اسمش را فریحا گذاشتم دنیز نقش مکمل
۲۰۱۲ هفت کثیف سیمبوم نقش اصلی
۲۰۱۴ منو اینطوری دوست داشته باش زینو نقش اصلی
۲۰۱۶ وضعیت پیچیده رابطه الیف نقش اصلی
۲۰۱۸– سیب ممنوعه ییلدیز ایلماز نقش اصلی

سریال ادا اجه

ادا اجه دختری اجتماعی ، پر شور ، شوخ طبع و اهل خوشگذرانی هست که به خرید کردن علاقه زیادی داره و عاشق مهمانی است. او علاقه زیادی به حیوانات دارد و این موضوع رو میشه از روی عکس هایی که منتشر میکند به راحتی متوجه شد. علاوه بر این او دارای یک سگ و گربه خانگی هم هست.جالب است بدانید که ادا اجه علاوه بر بازیگری در یک گالری هنری هم فعالیت میکنه و کار مدلینگ انجام میده. 

ادا اجه

 

ادا اجه در سریال سیب ممنوعه

سریال سیب ممنوعه یکی از پر بیننده ترین سریال های ترکیه ای هست که در ایران نیز طرفداران خیلی زیادی داره و تونسته نمره 8.91 از 10 رو کسب کنه و همین موضوع باعث شد تا ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز در سیب ممنوعه از طرفداران خودش و بینندگان سریال سیب ممنوعه تشکر کنه و یک پست اینستاگرامی رو به این موضوع اختصاص بده.

او به دلیل چهره جذاب و نقش پر رنگی که در سریال سیب ممنوعه در نقش ایلدیز داشته نه تنها در کشور ترکیه بلکه در ایران هم بسیار معروف شده و به عنوان یکی از بازیگران ترک محبوب در بین ایرانی ها هم شناخته شده است.

ییلدیز در سیب ممنوعه