بیوگرافی کیمیا تاج زاده+عکس جدید و لیست آهنگ ها

12/04/2022
بیوگرافی کیمیا تاج زاده
در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی کامل کیمیا تاج زاده خواننده و والیبالیست محبوب ایرانی بپردازیم بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کیمیا خواننده

نام نام خانوادگی کیمیا تاج زاده اصل
تاریخ تولد 28 مرداد 1379
محل تولد تهران
قد ۱۶۵ سانتیمتر
وضعیت تاهل مجرد

بیوگرافی کیمیا

کیمیا تاج زاده خواننده محبوب و مشهور اینستاگرامی  دختر خواننده و نوازنده ایرانی در تاریخ ۲۸ مرداد سال ۱۳۷۹ در شهر تهران به دنیا آمد. و در مقطع کارشناسی در رشته مهندسی معماری در دانشگاه آزاد دانشجو می باشد کیمیا تاج زاده دختر خوش صدای ایرانی که احتمالا هنگام گوش دادن به آهنگ های علیشمس با صدای اون را شنیده باشید در داخل ممنوع الفعالیت برای ادامه دادن به کارهای هنری خود کشور را ترک کرده و به انگلستان و ترکیه سفر کرده است، کیمیا علاوه بر اینکه در بین نسل جوان محبوب و موفق است در ورزش هم موفقیت های کسب کرده است و میتوان وی را جزء والیبالیست های موفق کشور شمرد. با مجله والی همراه باشیدلذا به بیوگرافی کیمیا تاج زاده و لیست آهنگ های کیمیا پرداخته ایم.

 کودکی کیمیا خواننده

کیمیا تاج زاده در تهران سال 1379 به دنیاآمده و به همراه بردارش از کودکی به ورزش و موسیقی علاقه داشتند و او در لایو و مصاحبه خود اشاره کرد است که  در موسیقی از کسی الگو برداری نمی کند و همیشه تلاش کرده با ایجاد سبک خاص خود خاطرات خوبی را برای طرفدارانش ایحاد کند.

تحصیلات کیمیا

بیوگرافی کیمیا تاج زاده

کیمیا در رشته معماری دانشگاه آزاد تهرانتحصیل می کند و در مصاحبه های خودش گفته است که زندگی او از رشته ریاضی فیزیک و معماری شروع نمی شود بلکه این موسیقی است که او را تفسیر می کند.و او از سال ۱۳۸۴ شروع به کار موسیقی زمانی 5 سال داشت، کرده است.

اولین آهنگ

در کنار گیتار نواختن پیانو را هم آموخت تا اینکه خرداد 1397هنگامی که 18 ساله بود اولین آهنگ خود را به همراه علیشمس منتشر کرد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

همکاری با علیشمس

آهنگ کیمیا و علیشمس

آشنایی کیمیا با علیشمس خواننده مشهور و همخوان سابق مهدی جهانی به وقتی کیمیا 17 سال داشت بازمیگردد و اولين آهنگ کیمیا تاج زاده در خرداد ٩٧ به اسم هوس عاشقى وآهنگ حس خوب منتشر شد.او يك مدت كوتاه نیز شروع به يادگيرى كاخن كرد که نوعی ساز است پرداخته است. اکنون کیمیا در اینستاگرام نیز دارای طرفدارای بسیاری است. اکنون با اینکه کیمیا دیگر با علیشمس همکاری نمی کند اما گاهی اوقات در لایوهای او حاظر می شود و با او هم صدا می شود.

همسر کیمیا

کیمیا تاج زاده تا حالا همسری نداشته و ازدواج نکرده، مجرد می باشد، اما در بین مردم شایعه ازدواج کیمیا با علیشمس وجود داشت که از طرف هر دوی آنها تکذیب شد.

سرگرمی و اوقات فراغت کیمیا

بیوگرافی کیمیا خواننده اینستاگرام

به دلیل علاقه خاصی که کیمیا تاج زاده به موسیقی و نوازندگی دارد در هنگام اوقات فراغت نوازندگی پیانو و گیتار انجام می دهد همانطور که ذکر شد اون علاقه ی زیادی به موسیقی دارد و موزیک گوش می کند. البته او علاقمند به والیبال بوده و خودش نیز فعالیت حرفه ای در این رشته ورزشی دارد و بدن خوش هیکل و ورزشکاری دارد.

هدف کیمیا

در موسیقی الگوی خاصی ندارم، و هدفم اینست که با آهنگام برای مردم خاطره سازی کنم و بتواند محبوب بمونم

قد و وزن کیمیا تاج زاده

اینستاگرام کیمیا تاج زاده

کیمیا تاج زاده در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند ، برای مشاهده صفحه کیمیا تاج زاده بر روی لینک زیر کلیک کنید :

https://www.instagram.com/kimiaa_music/

آهنگ های کیمیا

دانلود آهنگ های کیمیا

  • طلسم
  • منو گذاشتی تنها
  • منو ببخش
  • همه اون روزا
  • یه رویا
  • تولد
  • برگرد خونه
  • گول عکسامو نخور

عکس کیمیا خواننده در اینستا

 عکس کیمیا خواننده در اینستا

عکس کیمیا قبل عمل

کیمیا خواننده قبل از عمل