بیوگرافی کریستن استوراتKristen Stewart+نامزدش

13/04/2022
بیوگرافی کریستن استوراتKristen Stewart
در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی کریستن استوراتKristen Stewart به همراه عکس های جذاب از این بازیگر محبوب و دوست داشتنی بپردازیم ادامه مطلب را ازس دست ندهید.
مجله والی
مجله والی

کریستن استوارت بازیگر آمریکایی بیشتر برای بازی در نقش بلا سوان در مجموعه فیلم «گرگ و میش» شناخته می شود.کریستن استوارت قبل از همبازی شدن در اتاق وحشت، به عنوان یک بازیگر کودک کار پیدا کرد. او با ایفای نقش بلا سوان در فیلم های گرگ و میش تبدیل به یک نماد نوجوان شد و موفقیت او به ویژگی هایی مانند سفید برفی و شکارچی رسید. استوارت قبل از ثبت نام برای ریبوت چارلی فرشتگان، در فیلم Still Alice and Café Society بازی کردT با مجله والی همراه باشید.

کریستن استوارت

خانواده کریستن استورات

کودکی کریستن استوارت

کودکی کریستن استوارت

کریستن جیمز استوارت در 9 آوریل 1990 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. پدرش، جان مدیر صحنه، تهیه کننده و کارگردان و مادر، جولز فیلمنامه نویس دخترشان را در سنین پایین در صحنه هالیوود غرق کردند. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سن هشت سالگی پس از اجرای او در یک نمایشنامه کریسمس کلاسیک، چشم یک استعدادیاب را به خود جلب کرد. مدت کوتاهی پس از آن، او نقشی در فیلم سال سیزدهم کانال دیزنی (1999) دریافت کرد. او همچنین سه خواهر و برادر دارد، نام برادرش کامرون استوارت و نام های خواهرش تیلور استوارت و دانا استوارت است کریستن استورات مجرد است. در حال حاضر او با دیلن مایر قرار دارد. به غیر از دیلن، او در گذشته با مایکل آنگارانو، رابرت پتینسون، روپرت سندرز، آلیشیا کارگیله، سوکو، استلا مکسول و سارا دینکین قرار داشته است.

شروع به کار بازیگری کریستن

Kristen Stewart

در سن هشت سالگی، در طول یک نمایش کریسمس مورد توجه یک مامور استعدادیاب قرار گرفت و به او پیشنهاد کرد که در یک فیلم تلویزیونی دیزنی با عنوان "سال سیزدهم" نقشی غیرحرفه ای داشته باشد. بنابراین تلاش او برای بازیگری آغاز شد.
او در سال 2001 نقش "سم جنینگز" را در "ایمنی اشیاء" بازی کرد و مدت کوتاهی پس از پایان این فیلم، او در نقش دختر جودی فاستر روی پرده در "اتاق وحشت" بازی کرد که سال بعد اکران شد. در آن زمان، این یک موفقیت بزرگ بود زیرا او در سن 12 سالگی در کنار یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود نقش آفرینی کرد.
پس از موفقیت «اتاق وحشت»، او در یک فیلم هیجان‌انگیز با عنوان «Cold Creek Manor» انتخاب شد که در سال 2003 اکران شد. بار دیگر، او برای بازی‌اش مورد تحسین قرار گرفت و نامزد دریافت جایزه هنرمند جوان شد.
او قبل از ترک تحصیل تا کلاس هفتم در مدارس عادی تحصیل کرد. سپس تحصیلات دبیرستان خود را از طریق آموزش از راه دور به پایان رساند. از آنجایی که او بازیگری را در سنین جوانی شروع کرد، یادگیری از راه دور به او اجازه داد تا بیشتر روی حرفه بازیگری خود تمرکز کند.

ثروت کریستن استوارت

بازیگران سریال گرگ و میش خارجی

کریستن استوارت بازیگر موفقی است که تا سال 2022 حدود 70 میلیون دلار دارایی خالص دارد. او از فیلم های گرگ و میش پول بیشتری به دست می آورد. او برای فیلم Charlie’s Angles که در سال ۲۰۱۹ اکران شد حدود ۷ میلیون دلار دستمزد دریافت کرد.

فیلم های کریستن استوارت

  • او در سال 2004 در فیلم موفق خود "Catch That Kid" را در کنار مکس تیریوت و کوربین بلو بازی کرد. در همان سال، او همچنین در فیلم هیجان انگیز "Undertow" که در آن نقش "لیلا" را بازی کرد، دیده شد.
  • او در سال 2004 علاوه بر فیلم‌های بلند، در یک فیلم تلویزیونی با عنوان «صحبت کن» نیز ظاهر شد که بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده بود. سال بعد، او نقش خواهر نوجوان دو پسر جوان را در فیلمی به نام «زاثورا: یک ماجراجویی فضایی» بازی کرد.
  • در سال 2006، برای بازی در فیلم «مردم خشمگین» ساخته گریفین دان انتخاب شد. پس از موفقیت آن فیلم، بازی در نقش قهرمان فیلم فراطبیعی «پیام‌رسان» به او پیشنهاد شد.
  • پروژه بزرگ بعدی او «در سرزمین زنان» بود که در سال 2007 اکران شد. در این فیلم آدام برودی و مگ رایان نیز بازی کردند. اگرچه این فیلم نقدهای متفاوتی دریافت کرد، اما عملکرد او مورد تحسین قرار گرفت. در همان سال، او در نقش کوچکی در فیلم زندگی‌نامه‌ای تحسین‌شده «Into the Wild» بازی کرد.
  • در پایان سال 2007، «Summit Entertainment»، یک خانه تولید، اعلام کرد که استوارت به عنوان قهرمان اصلی «ایزابلا سوان» در اقتباس سینمایی از سریال فانتزی پرفروش استفنی مایر، «گرگ و میش» انتخاب خواهد شد.

عکس های جذاب کریستن استورات

  • «گرگ و میش»، اولین قسمت از مجموعه فیلم های چهار قسمتی، در 21 نوامبر 2008 به طور رسمی در سراسر جهان اکران شد. بسیاری از منتقدان احساس کردند که او به دلیل بیان «چوبی» او، انتخاب «ایده‌آلی» برای این نقش است. سال بعد، او در فیلم Adventureland ظاهر شد.
  • در سال 2009، او همچنین در قسمت دوم مجموعه «گرگ و میش»، «ماه نو» بازی کرد که موفقیت بزرگ‌تری نسبت به فیلم اول پیدا کرد. این فیلم در یکی از بالاترین اکران های داخلی و بین المللی در این دهه افتتاح شد. با این حال، بازی او در این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان مواجه شد.
  • در سال 2010، او در "دستمال زرد" ظاهر شد که دو سال قبل در "جشنواره فیلم ساندنس" افتتاح شد، اما در سال 2010 در ایالات متحده اکران شد. او همچنین نقش یک ستاره راک را در فیلم "فراران" بازی کرد.

کریستن بل

  • سال 2010 سال بسیار مهمی برای استوارت بود. او نه تنها در قسمت سوم مجموعه «گرگ و میش» «کسوف» بازی کرد، بلکه در «به رایلی ها خوش آمدید» نیز بازی کرد.
  • فیلم بزرگ بعدی او و یکی از موردانتظارترین فیلم های حرفه ای او "حماسه گرگ و میش: طلوع صبح- قسمت اول" بود که در 18 نوامبر 2011 اکران شد. اگرچه فیلم نقدهای منفی دریافت کرد، اما استوارت به دلیل "شدید" او مورد تحسین قرار گرفت. کارایی. قسمت دوم این فیلم با عنوان «حماسه گرگ و میش: شکستن طلوع-بخش دوم» سال بعد اکران شد.
  • در سال 2012، او همچنین نقش اصلی را در «سفید برفی و شکارچی» بازی کرد که در باکس آفیس عملکرد خوبی داشت. در همان سال، او در کنار سم رایلی و امی آدامز در «در جاده» بازی کرد.
  • سپس "ابرهای سیلس ماریا" مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. بازی او در نقش "ولنتاین" در این فیلم جوایز بسیاری را برای او به ارمغان آورد. در سال 2015، او در فیلم هایی مانند "American Ultra" و "Equals" بازی کرد.

بیوگرافی بازیگر کریستین استوارت

  • سال 2016 برای استوارت سال شلوغی بود زیرا او در چهار فیلم به نام‌های «زنان خاص»، «جامعه کافه»، «خریدار شخصی» و «پیاده‌روی طولانی نیمه‌وقت بیلی لین» ظاهر شد.
  • او در سال 2017 اولین کارگردانی خود را در فیلم کوتاه «بیا شنا» انجام داد. این فیلم برای اولین بار در «جشنواره فیلم ساندنس» به نمایش درآمد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. او در سال 2018 در درام بیوگرافی "جی تی لیروی" و تریلر بیوگرافی "لیزی" دیده شد.
  • در سال 2019، او برای ایفای نقش اصلی در فیلم مهیج سیاسی "Seberg" به کارگردانی بندیکت اندروز انتخاب شد که در این فیلم جک اوکانل، آنتونی مکی، مارگارت کوالی و کولم مینی نقش‌های مهمی را ایفا می‌کنند. «سبرگ» اولین نمایش جهانی خود را در 30 آگوست 2019 در «جشنواره فیلم ونیز» داشت.

عکس کریستن استورات و رابرت پتینسون

کریستن استورات و رابرت پتینسون

کریستن استورات و نامزدش

کریستن استورات و نامزدش