بیوگرافی کرم بورسین (Kerem Bursin) و همسر کرم بورسین

16/04/2022
بیوگرافی کرم بورسین (Kerem Bursin)
کرم بورسین بازیگر و مدل با استعداد ترکیه ای که  به خاطر بازی اش در برنامه های تلویزیونی Güneşi Beklerken (2013-2014) و Sheref Meselesi (2014-2015) شناخته شد متولد 4 ژوئن 1987 و در استانبول ترکیه به دنیا آمد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کرم بورسین 

نام Kerem Bürsin
تاریخ تولد 4 ژوئن 1987
محل تولد استانبول، ترکیه
محل تولد استانبول، ترکیه
ملیت
وزن 75 کیلوگرم
قد 180

کرم بورسین بازیگر و مدل با استعداد ترکیه ای که  به خاطر بازی اش در برنامه های تلویزیونی Güneşi Beklerken (2013-2014) و Sheref Meselesi (2014-2015) شناخته شد متولد 4 ژوئن 1987 و در استانبول ترکیه به دنیا آمد. بورسین در کشورهای مختلفی از جمله اسکاتلند، اندونزی، امارات متحده عربی، ترکیه، مالزی و ایالات متحده زندگی کرده است. در سال 1999 در 12 سالگی به همراه خانواده اش به ایالات متحده نقل مکان کرد. او از بخش تبلیغاتی کالج امرسون نقل مکان کرد و زمانی که در کالج بود تمرینات بازیگری را انجام داد. او در یک چالش در دبیرستان در ایالات متحده به عنوان بهترین بازیگر تئاتر انتخاب شد.

کرم بورسین

قبل از اینکه تبدیل به یک بازیگر شود، به عنوان یک راننده کار می کرد. بورسین با نقش خود در نقش "کرم سایر" در گونشی بکلرکن کانال D شناخته شد. Kerem Bürsin تحصیلات دانشگاهی خود را در زمینه بازیگری به پایان رساند و از بخش ارتباطات بازاریابی فارغ التحصیل شد. سال 2013، او در تبلیغات تجاری Line، یک برنامه پیام‌رسان اجتماعی شرکت کرد. همبازی او در سریال تلویزیونی معروف در انتظار خورشید، هانده دوغاندمیربود.در ژانویه 2015، او چهره تبلیغاتی شرکت بلو جین شد. آنها به همراه سرنای ساریکایا، چهره دیگر تبلیغاتی شلوار جین Mavi، اولین مصاحبه اسنپ چت را در ترکیه انجام دادند. آنها با هم در آگهی های بازرگانی بازی کرده اند. Kerem Bürsin قرارداد خود را با برند بلو جین در آگوست 2016 فسخ کرد. 

فیلم ها و سریال های تلویزیونی کرم بورسین

کرم بورسین در انتظاز خورشید

اولین تجربه بازیگری کرم بورسین در فیلم سینمایی  (Thursday) در نقش گراس  بود. سپس در فیلم  “سودای توت فرنگی” (Strawberry Melancholy) مقابل دوربین رفت. در سال ۲۰۱۰ در دو فیلم به نام های “وندیگو” (Wendigo) و “شارکوپس” (Sharktopus) به ترتیب در نقش های اندی و اندی فلین ظاهر شد. اولین تجربه این بازیگر در بازی در سریال تلوزیونی مربوط به بازی او در  “در انتظار آفتاب” (Güneşi Beklerken) در نقش کرم سایر و گونش سایر ظاهر شد. این مجموعه از کانال د  ترکیه پخش می شد و روایتگر یکی از دوقلوها به نام گونش بود که در اپیزود آخر ظاهر می شد و تا سال ۲۰۱۴ پخش آن ادامه داشت.در سال 2014 در فیلم سینمایی(Unutursam Fısılda) ظاهر شد و نقش ارهان که یک موزیسین بود را بازی کرد. کرم بورسین پرکار تر از هر زمان در سال ۲۰۱۸ با دو فیلم سینمایی و دو سریال در پرده سینماها و قاب تلویزیون دیده شد. به گزارش پرشین وی فیلم های “بازی خوب” (İyi Oyun) در نقش فرهات و فیلم “جان فدا” (Can Feda) در نقش اونور کیسکین از فعالیت های سینمایی او در این سال بود.

سریال تو درم را بزن (Sen Çal Kapimi)

سن چال کاپیمی

این فیلم روایت گر داستان زندگی ادا است  که تمام امید خود را به تحصیلاتش بسته است، با سرکان بولات روبرو می شود که بورسیه بین المللی خود را قطع کرده است و همین باعث می شود که او فقط دیپلم دبیرستان بگیرد. سرکان به ادا پیشنهاد می کند که بورسیه تحصیلی اش را پس بدهد به شرطی که دو ماه وانمود کند که نامزدش است. اگرچه ادا در ابتدا این پیشنهاد را رد می کند، اما وقتی شرایط یک شبه تغییر می کند، خود را مجبور به پذیرش آن می بیند. سرکان و ادا در حالی که تظاهر به نامزدی می کنند، وارد یک رابطه دیوانه وار پرشور و در عین حال چالش برانگیز می شوند که باعث می شود تمام آنچه را که درست می دانند فراموش کنند. این فیلم که در ژانر رمانتیک کمدی درام ساخته شد توانست موفقیت های زیادی را کسب کند. 

رابطه کرم بورسین با سرنای 

رابظه کرم بورسین و سرنای

کرم بورسین در سال 2015 وقتی 28 ساله بود با سرنای ساریکایا بازیگر 24 ساله وارد ارتباط عاشقانه شد در نهایت این زوج  بعد از 4 سال رابطه زوج بخاطر نداشتن تفاهم در ماه آوریل 2019 از هم جدا شدند.

رابطه کرم بورسین با هانده ارچل 

کرم بورسین و. هانده ارچل

کرم بورسین به تازگی با هانده آرچل وارد رابطه عاشقانه شده بود و در حال حاضر یکدیگر را در اینستاگرام را آنفالو کردند . او پیش از این با دو بازیگر ترکیه ای دیگر با نام های Yağmur Tanrısevsin (بازیگر و طراح مد ترکیه ای) و Serenay Sarıkaya (بازیگر و مدل ترکیه ای) از سال 2015 تا 2019 نیز رابطه عاشقانه داشته است . 

پیج اینستاگرام کرم بورسین 

همسر کرم بورسین

کرم بورسین نیز مانند سایر سلبریتیهای معروف و پرطرفدار دارای حساب کاربری در اینستاگرام بوده و صفحه او با آدرس thebursin  است. 

فیلم های کرم بورسین

فیلم Thursday در سال 2006
فیلم Strawberry Melancholy در سال 2007
فیلم Wendigo Sharktopus در سال 2010
فیلم Palace of the Damned در سال 2012
فیلم Unutursam Fisilda در سال 2014
فیلم İyi Oyun در سال 2018
فیلم Can Feda در سال 2018
فیلم Eflatun در سال 2020

سریال های کرم بورسین

سریال در انتظار آفتاب (Waiting for the Sun) در سال 2013 - 2014
سریال اولان استانبول (Ulan İstanbul) در سال 2014
سریال شرافت (Şeref Meselesi) در سال 2014 - 2015
سریال این شهر پشت سرت خواهد آمد (Heart of the City) در سال 2017
سریال زوج طلایی (Muhteşem İkili) در سال 2018 - 2019
سریال دقیقا دقیقا (ayneh ayneh) در سال 2020
سریال عشق مشروط یا تو درم را بزن (Sen Çal Kapımı) در سال 2020