بیوگرافی بیران داملا ییلماز و همسرش

19/04/2022
بیوگرافی داملا ییلماز
بیران داملا ییلماز در 28 ژوئن 1997 در ترکیه متولد و بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. این بازیگر تحصیل کرده رشته هنر از هنرستان Crazy Dersane می باشد، که در 16 سالگی اولین بار جلوی دوربین رفت و در سن 18 سالگی با سریال غنچه های زخمی به شهرت رسید.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی داملا ییلماز

بیران داملا ییلماز و همسرش

نام بیران داملا ییلماز، Biran Damla Yılmaz
تاریخ تولد 28 ژوئن 1997
قد 164 سانتی متر 
وزن 55 کیلوگرم
اینستاگرام

(@bdamlayilmaz)

بیران داملا ییلماز روز 7 تیر 1376 در شهر قبضه استان کوجالی ترکیه به عنوان فرزند اول خانواده متولد شده است. مادر این بازیگر آیشه بیرسن شن ییلماز اهل ترکیه می باشد، و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

کشف استعداد

در کودکی با تماشای سریال های تلویزیونی از بازی بازیگران تقلید می کرد، تا این که خانواده اش متوجه استعداد بازیگری او شدند. او را در آژانس بازیگری ثبت نام کردند.

اسما ییلماز چند سال دارد

شروع بازیگری

سال 2013 در سن 16 سالگی برای اولین بار به سریال ممنوع (Yasak) جلوی دوربین رفت، و دو سال بعد هم در سریال حریم سلطان حضور داشت.

شروع شهرت

سال 2015 در سن 18 سالگی با بازی در سریال غنچه های زخمی در نقش ایلون در کنار بازیگرانی چون اوزگور چویک و ایپک کاراپینار خوش درخشید، و حسابی مطرح شد. این سریال در زمان خود از محبوبیت زیادی از جمله در ایران برخوردار بود.

همچنین در سال 2019 با حضور در سریال آشیانه دلم، سریال های سد، معجزات عشق در سال 2020 به یکی از بازیگران مطرح ترکیه ای تبدیل شد. بیران هم اکنون در فصل پنجم سریال سیب ممنوعه در نقش کومرو ایفای نقش می کند.

سن بیران داملا ییلماز

علاقه به شهرت ندارد.

بیران معمولاً به دنبال نقش های اصلی و مشهور نیست، و دوست دارد، نقش هایی را ایفا کند، که از آن ها لذت ببرد، و به بازی در نقش های منفی و درام علاقه مند است.

روابط عاشقانه

بیران داملا ییلماز در سال 2017 در سن 20 سالگی با تارک اوئور همکار بازیگر خود وارد یک رابطه عاشقانه شده است.

دیدگاه به عشق

عشق با کلمات تعیین می شود، ولی شرایطی است، که بر بسیاری از مسائل تاثیر گذار می باشد، من کمی نوع دوستی دارم، خوشحالی طرف مقابل خوشحالی من می باشد.

اگر چه این ممکن است، شیرین به نظر برسد، ولی بعد از یه جایی به بعد چندان خوشایند نیست، چون خودت را فراموش می کنی، ولی در کل من آدم وفادار و بازیگوشی هستم.

بیران داملا ییلماز در سیب ممنوعه

اهداف آینده

وقتی از کارم راضی باشم، می خواهم دنیا را بگردم، من می خواهم فرهنگ های مختلف را کشف کنم، و زندگی افراد مختلف را مشاهده کنم.

اهمیت به مد و لباس

من می توانم هر روز و هر ساعت خرید کنم، دوست دارم لباس خوبی بپوشم، چون روزم را بهتر می کند. من بدنم را بهتر می شناسم، و عاشق ترکیب لباس ها و رنگ های مختلفی هستم، که هم راحت و شیک باشد و هم زمان کمی صرفشان کنم.

سبک مراقبت از پوست و آرایش

مراقبت از پوست و حفظ زیبایی آن اهمیت زیادی برایم دارد، همواره از اسکراب برای حفاظت از پوستم استفاده می کنم، و آدمی نیستم، که زیاد از کرم استفاده کنم. بیشتر از محصولات گیاهی استفاده می کنم، و دائما صورتم را تمیز می کنم، و به پوستم استراحت می دهم، و سعی می کنم، زیاد آرایش نکنم

کانسیلر، ریمل، رژ گونه و براق کننده لوازم آرایشی ثابت من هستند، که همیشه آن ها را در کیف آرایشم دارم.

فوت پدر بزرگ بر اثر کرونا

زمانی که پدربزرگ بیران ییلماز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا از دنیا رفت ییلماز به خاطر رنج و غم این فقدان مدتی نتوانست در فیلم برداری سریال سیب ممنوعه حاضر شود.

قد و وزن بیران داملا ییلماز 

قد این بازیگر 164 سانتی متر و وزن او 55 کیلوگرم می باشد.

علت علاقه به بازیگری

بازیگری به من یاد داد، همدل باشم. ما در بازیگری وارد هویت افراد زیادی می شویم، و زندگی آن ها را می گذرانیم، چه چیز هیجان انگیز تر و سرگرم کننده تر از این وجود دارد.

قد بیران داملا ییلماز

عاشق تنهایی و سگ

من فردی هستم، که دوست دارم تنهام باشم، شخصیتی درون گرا دارم، و دوست دارم روی خودم حساب کنم، و به ندای درونم گوش بدهم. آن چه مرا از تنهایی در می آورد، طرفداران من هستند. من با آن ها ارتباط برقرار می کنم، و به آن ها عشق می ورزم. در خانه دو سگ دارم، که به معنای واقعی بازیگوش و پرانرژی هستند، من عاشق آن ها هستم، و اوقاتم را با آن ها می گذرانم.

شخصیت و علایق

بیران فردی پر انرژی و پراسترس می باشد، اما نیازی به مراقبت ندارد، و به بهداشت فردی توجه زیادی دارد، و به نقاشی، مطالعه، آشپزی، حیوانات خانگی از جمله سگ و مسافرت کنار دریا علاقه دارد، و دوست ندارد، در مورد مسائل مالی اش توضیح دهد.

جولیا رابرز و هلنا بونهام کارتر بازیکن های مورد علاقه این بازیگر هستند.

فیلم ها و سریال های بیران داملا ییلماز 

  • ۲۰۱۴- سریال Yasak (ممنوع) در نقش اسما 
  • ۲۰۱۴- فیلم سینمایی Cilgin Dersane 4 :Ada (مدرسه دیوونه ها) در نقش دنیز 
  • ۲۰۱۵- سریال Muhtesem Yuzyil (حریم سلطان) در نقش جاریه 
  • ۲۰۱۵- سریال Beyaz Yalan (دروغ سفید) در نقش نسرین 
  • ۲۰۱۵- سریال Kirgin Cicekler (غنچه های زخمی) در نقش ایلول
  • ۲۰۱۷- فیلم سینمایی Mucize 2 Ask در نقش در نقش میزگین 
  • ۲۰۱۹- سریال Canevim (خانه دلم) در نقش جیلان حاکسور
  • ۲۰۲۰- سریال Baraj (سد) در نقش نهیر