معرفی بهترین برندها و فروشندگان فریزر صندوقی در ایران

28/08/2023
فریزر صندوقی
فریزر صندوقی یکی ازمحصولاتی است که در هر فروشگاه ،رستوران و هتلی مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر های صندوقی در عین اشغال کم محیط فروشگاه، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند.
مجله والی
مجله والی

فریزر صندوقی یکی ازمحصولاتی است که در هر فروشگاه ،رستوران و هتلی مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر های صندوقی در عین اشغال کم محیط فروشگاه، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند. اسن محصول در اندازه ها و ابعاد مختلف با لیتراژ های متفاوت و مدل های مختلف برای استفاده و کاربرد های مختلف تولید می شود این محصول  فضای کمتری  به نسب فریزر ایستاده را اشغال می کند و جا دار تر است همچنین این محصول دارای سبد توری نیز هستن تا بتوانید فضای طبفه بندی شده داشته باشید و به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. همچنین در این محصول از بهترین متریال استفاده می شود تا فضای داخل آن زنگ نزد و این از نظر بهداشتی یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید از دیگر ویژگی های این محصول می توان به داشتن عایق بندی تزریق فوم و داشتن درب سکوریت نشکن اشاره کرد. در ادامه این مطلب به صورت کامل در این باره توضیح خواهیم داد.

 انواع فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خانگی 

فریزر صندوقی خانگی

فریزر خوابیده خانگی یکی از انواع فریزر صندوقی می باشد که در بازار تولید می شود. این محصول در لیتراژ های مختلف و در دو نوع تک درب و دو درب تولید می شود. فریزر صندوقی دودرب خانگی برای خانه های کوچک و خانواده‌های کم جمعیت بسیار  مناسب است زیرا آنها می توانند به جای یخچال های ساده که فضای بسیاری اشغال می کنند از فریزر های صندوقی استفاده کرده و فضای بیشتری در آشپزخانه داشته باشند. یکی از مهمترین نکات برای خرید فریزر صندوقی توجه به گنجایش و ابعاد آن می باشد. فریزر صندوقی مورد استفاده در خانه ها باید وزن مناسبی داشته باشد تا به راحتی قابل جابجایی باشد. 

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی
ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر

 فریزر صندوقی طرح قدیم

فریزر استیل طرح قدیم

فریزر صندوقی طرح قدیم یا همان فریزر صندوقی استیل یکی از انواع فریزر صندوقی است که در بازار موجود است . این نوع فریزر برای منجمد کردن و نگه داری مواد غذایی پروتئینی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و استفاده می شود. این نوع فریزر به نام فریزر مرغ و ماهی هم شناخته می شود. ن فریزر دارای مزیت هایی می باشد که موجب این دستگاه دارای کاربرد های بسیاری در مکان های دولتی وتجاری باشد، ازجمله بکارگیری بهترین متریال تولید و مصرف بهینه انرژی است. همچنین بدنه این محصول از جنس استیل استنلس نگیر است که طول عمر این محصول را چندیم برابر می کند.

مشخصات فنی فریزر استیل خوابیده
ابعاد 180*90*63
جنس بدنه استیل 304
حجم مخزن 750 kg
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
برند موتور دانفوس-امبراکو-کلترون
قدرت موتور 3/4اسب بخار
چرخ دارد
نوع ترموستات دیجیتال
ترمومتر دارد
نوع درب مگنتی

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی خانگی هیمالیا یکی از بهترین برند های فریزر صندوقی در حال حاضر است که در ایران تولید می شود. این محصول با داشتن ترمومتر در روی یخچال این امکان را به مشتری می دهد تا دمای داخل یخچال را مشاهده کند همچنین با داشتن سبد در داخل خود قابلیت چیدمان مناسب را به مشتریان می دهد.

مشخصات فنی فریزر صندقی هیمالیا

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر 
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه  سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر صندوقی کینو

فریزر صندوقی کینو

فریزر های کینو یکی از انواع فریزر های صندوقی می باشد. این فریزر دارای درب شیشه ای و ترموسات برای کنترل دما می باشد.دمای این فریزر از 10 درجه تا منفی 24 درجه سانتی گراد متغیر است . و دارای دارای ترمومتر مکانیکی، ترموستات قابل تنظیم ،  قابلیت تخلیه آب برفک می باشد.

مشخصات فنی فریزر صندوقی کینو مدل EFI4493

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 146.5*68*82.5
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 134*53.5*65.6
حجم خالص (لیتر) 303
حجم ناخالص (لیتر) 417
رنج دمایی 10-~24-
نوع شیشه LOW E تک لایه
نوع گاز مبرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 300
مصرف انرژی (kW/24h) 3.79
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 18
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 48
تعداد طبقات/ظروف 6
سایر مشخصات فنی دارای ترمومتر مکانیکی، ترموستات قابل تنظیم ،  قابلیت تخلیه آب برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
جنس بدنه داخلی ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم به ضربه
قابلیت ها دارای قفل درب ، کمپرسور Embraco

فریزر صندوقی الکترواستیل 

فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل یکی از پرفروش ترین نوع فریزر های صندوقی در بازار است. این شرکت فریزر صندوقی های خود را در دو مدل فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی استیل و فروشگاهی تولید می شود. 

مشخصات فنی فریزر صندقی  الکترواستیل

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر صندوقی بدون برفک

فریزر صندوقی بدون برفک

جنس بدنه فریزر صندوقی معمولا  از جنس استیل استنلس و جنس درب های آن از جنس شیشه دوجداره سکوریت نشکن می باشد تا خطرات ناشی از شکستگی را کاهش دهد. دمای  داخل فریزر صندوقی می تواند تا صفر درجه فارنهایت (18- درجه سانتی گراد) نگه داری کنند.اما ممکن است توانایی آن ها برای انجام این کار تحت تاثیر دمای محیط بیرون فریزر قرار بگیرد، بازو بسته کردن متولی درب های این محصول نیز باعث هدر رفت انرژی می گردد که برای جلوگیری از آن از عایق تزریق فوم استفاده شده است.

فریزر صندوقی درب شیشه ای 

فریزر صندوقی درب شیشه ای

یکی از بهترین و  پرکاربردترین انواع فریزر صندوقی فریزر صندوقی درب شیشه ای است که وسیله برای نگه داشتن بستنی در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ محسوب می شود.این نوع فریزر در مدل ها و طرح های گوناگون، در سایز ها و لیتراژ های متفاوت از قبیل : ۴۰۰ ، ۵۰۰ و ۶۵۰ لیتری تولید می شود. درب این محصول شیشه ای  و محدب کشویی است که به راحتی باز و بسته می شود و روی آن معمولا از  استیکرهای برندهای معروفی همچون دومینو و میهن استفاده می شود  در قسمت پایین این دستگاه چرخ های بسیار محکمی قرار داده شده که به راحتی به توان آن را جابجا کرد در بغل این دستگاه فریزر بستنی ترموستات دیجیتال طراحی شده که مشتری به راحتی بتواند دمای فریزر را کم و زیاد کند.

جنس بدنه فریزر صندوقی

جنس بدنه فریزر صندوقی

جنس بدنه فریزر صندوقی گالوانیزه است و عایق بندی آن تزریق فوم پلی یورتان می باشد که مانع هدر رفت سرما می شود.درب فریزر صندوقی،  شیشه ای و از جنس سکوریت نشکن است این ویژگی نمایش محصولات را آسان کرده و مانع از باز و بسته کردن مداوم درب توسط مشتری می شود. این محصول داری سیستم نوفراست است که باعث می شود درون محفظه فریزر برفک نزند این محصول مجهز به کمپرسور قدرتمند دانفوس و برق تک فاز شهری است. دمای این محصول ازمنفی12 تامنفی22 متغیر می باشد.این محصول دارای ترموستات مکانیکی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز 1402 با کارشناسان فروش صنایع برودتی اونیور تماس حاصل فرمایید:

فریزر صندوقی یخچال سازان ونوس

فریزر صندوقی از تجهیزات فروشگاهی مورد نیاز برای حفظ و نگهداری انواع مواد غذایی، گوشت، مرغ، سبزیجات، بستنی و... می باشد. زمانی که قصد راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، مغازه ها و... را دارید انتخاب یخچال صندوقی یکی از گزینه ی پیشنهادی می باشد. یخچال فریزر صندوقی های موجود در بازار در مدل های مختلف خانگی، فروشگاهی و استیل در گنجایش های مختلف 260 لیتر تا 650 لیتر طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شود. هنگام انتخاب و خرید فریزر صندوقی بهتر است با توجه به فضایی که برای قرارگیری در نظر گرفته اید یکی از مدل ها را انتخاب کنید. جهت چیدن محصولات مد نظر خود داخل فریزر دارای سبد توری جهت طبقه‌ بندی فضا و دسترسی راحت‌ تر به محصولات وجود دارد. اگر قصد انتخاب مدل درب شیشه ای را دارید به این مسئله توجه داشته باشید که جهت هدر رفت انرژی از شیشه های سکوریت نشکن و دوجداره استفاده می شود. مسئله ی مهمی که ممکن است برای برخی از افراد مهم باشد این است که تمام مدل های فریزر صندوقی قابلیت شست و شوی داخل کابین را داشته باشند و آب حاصل از آن توسط راهگاه در نظر گرفته از طریق کف دستگاه به بیرون منتقل شود.

شما می توانید با توجه به این که فریزر صندوقی بدون برفک در مدل های مختلف تولید می شوند و کاربردهای متفاوتی دارند هنگام خرید به موارد مختلفی اعم از ابعاد و اندازه، ظرفیت و نوع کارایی آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای انتخاب درست و دریافت مشاوره می توانید با مشاوران ما در مجموعه یخچال سازان ونوس در ارتباط باشید. این برند امکان ارسال به تمام نقاط کشور از طریق باربری را برای شما فراهم کرده است و دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید.

جهت دریافت لیست قیمت فریزر صندوقی با کارشناس فروش یخچال سازان ونوس تماس بگیرید.

ارتباط مستقیم با واحد فروش (09128469362)

خرید فریزر صندوقی مغازه

فریزر صندوقی از پرکاربردترین تجهیزاتی می باشد، که در مکان های متعددی مانند: فروشگاه های زنجیره ای، مغازه و سوپرمارکت، رستوران و ... به منظور نگهداری کردن از انواع مواد غذایی منجمد و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر صندوقی درب کشویی دارای نمایی شیشه ای می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشتریان بتوانند بدون اینکه درب فریزر را باز کنند تمامی محتویات درون آن را به خوبی مشاهده کنند و پس از انتخاب محصول مدنظرشان درب آن را باز کنند، این ویژگی علاوه بر اینکه از فرسوده شدن درب بر اثر باز و بسته شدن زیاد جلوگیری می کند، باعث می شود تا سرما و انرژی درون کابین نیز هدر نرود. این فریزر صندوقی بدون برفک در گنجایش های 300، 400، 500، 600 و 650 لیتری در این مجموعه تولید می شود، و به ارزان ترین قیمت بازار به سراسر کشور، به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می گردد.

کارشناس فروش: 09128951640

فریزر صندوقی یخچال کالا

از تجهیزات کاربردی و پر فروش در سوپرمارکت ها و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای فریزر صندوقی می باشد که به جهت نگهداری و عرضه انواع محصولات غذایی منجمد، خوراکی، نوشیدنی و بستنی کاربردی بوده و مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر فروشگاهی در مدل های مختلفی برای کاربردهای گوناگون در صنایع برودتی یخچال کالا تولید شده است، فریزر صندوقی خانگی یک وسیله کاربردی و با کیفیت برای خانواده های پرجمعیت است که می توان به نحو شایسته ای اقلام پروتئینی، سبزیجات و ... را در آن منجمد کرد. این وسیله جهت نگهداری موادی که فساد پذیر ساخته شده است. فریزر صندوقی هایپری در ظرفیت های متنوعی چون سیصد لیتری، چهارصد، پانصد، ششصد و ششصد و پنجاه لیتری در بازار موجود می باشد که به نام یخچال بستنی نیز شناخته می شود. فریزر استیل طرح قدیم دارای دو نوع خشک کن و معمولی می باشد. کارایی آنها مانند دیگر فریزرها جهت انجماد مواد غذایی است. نوع خشک کن آن مخصوص نگهداری بستنی است. برای خرید و اطلاع از قیمت و موجودی فریزر صندوقی دست دوم با شماره زیر ارتباط برقرار کنید.

کارشناس فروش: 09128584676

فریزر صندوقی یخچالسازان البرز

فریزر صندوقی که یکی دیگر از تجهیزات سرمایشی پرکاربرد و ضروری برای استفاده در فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک، هایپر مارکت ها، سوپرمارکت ها، هایپر استارها و... محسوب می شود توسط صنایع برودتی یخچالسازان البرز در انواع خانگی، هایپری، طرح قدیم طراحی و تولید شده و شما می توانید با توجه به نوع کسب کار خود و فضایی که در دسترس دارد یکی از مدل های آن را خریداری نمایید. علاوه بر این یخچال های صندوقی در ابعاد و گنجایش های مختلفی طراحی و تولید می شوند و جهت نگهداری از محصولاتی مانند گوشت، سبزیجات، بستنی، مواد پروتئینی و لبنیاتی به کار می روند. اگر قصد راه اندازی و ادامه ی کار در فروشگاه های مواد غذایی، هایپرمارکت ها و فروشگاه را دارید حتما باید نسبت به خرید فریزر صندوقی اقدام کنید. شما عزیزان می توانید انواع فریزر صنعتی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب از صنایع برودتی یخچالسازان البرز که با سابقه چندین ساله در خدمت شما مشتریان محترم می باشد، خریداری نمایید. جهت استعلام قیمت فریزر صندوقی نیز می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

کارشناس فروش: 09128464653

فریزر صندوقی خانه سرماسازان

همه ما برای راه اندازی فروشگاه و هایپرمارکت خود برای نگهداری و حفط محصولات مختلف، نیاز به تجهیزات برودتی داریم. فریزر صندوقی یکی از ضروری ترین تجهیزات برای شروع یک کار می باشد. صنایع برودتی خانه سرما سازان ارائه دهنده انواع فریزرهای صندوقی با گنجایش های مختلف و استفاده از بهترین متریال جهت نگهداری محصولات غذایی مختلف مانند گوشت، مرغ، بستنی و ... می باشد. یخچال صندوقی به دلیل داشتن درب های شیشه ای به شما این امکان را می دهد تمامی محصولات فروشگاهتان در دیدرس کامل مشتری قرار بگیرد. فریزر صندوقی دارای جنس بدنه ی گالوانیزه بسیار مقاوم می باشد و همچنین مجهز به به قفل و کلید می باشد.

کارشناس فروش: 09128354831

لیست قیمت فریزر صندوقی

برای خرید یک یخچال فریزر بستنی مورد نیاز برای مغازه و فروشگاه خود میتوانید به صورت آنلاین تمامی مدل های یخچال صندوق دار را در سایت امین سرما ما مشاهده کرده و قیمت فریزر های مختلف را به صورت به روز مشاهده کنید ودر هرجا از ایران هستید خرید خود را به صورت آنلاین و یا با هماهنگی و مشاوره با مشاوران فروش ما که به صورت 24 ساعته پشتیبان سایت هستند انجام دهید. نکته ای در خرید فریزر صندوقی باید به آن توجه داشته باشید لیتراژموردنیاز شما است این فریزر ها در لیتراژ 300،400،500،650 لیتر تولید و ساخته می شوند در نتیجه اولین نکته انتخاب لیتراژ فریزر است. نکته دوم سیستم سرمایشی این محصولات است که به دلیل استفاده زیاد صنایع برودتی امین سرما به شما عزیزان پیشنهاد میدهد فریزر صندوقی بدون برفک را خریداری نمایید.

کارشناس فروش: 09128894239