بیوگرافی جنی کیم (Jennie) از بلک پینک + عکس های جدید جنی

27/04/2022
جنی کیم (Jennie)
جنی کیم (متولد 16 ژانویه 1996، در Cheongdam-dong، منطقه Gangnam، سئول، کره جنوبی)، معروف به جنی، خواننده، رپر و رقصنده کره جنوبی است. جنی یکی از اعضای BLACKPINK و همچنین یک نوازنده است.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی جنی کیم (Jennie)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی جنی کیم از بلک پینک آشنا شوید.

عکس جدید جنی کیم
نام صحنه جنی (제니)
نام اصلی کیم جنی (김제니)
سمت رپر اصلی، خواننده اصلی
تاریخ تولد 16 ژانویه 1996
محل تولد Cheongdam-dong، سئول، کره جنوبی
قد 163 سانتی متر
وزن 45 کیلوگرم 
گروه خونی B
اینستاگرام jennierubyjane 

جنی کیم (به کره ای: 김제니)، معروف به جنی، خواننده، ترانه سرا و رپر مشهور اهل کره جنوبی است.او در خانواده ای ثروتمند و مستقر در سئول کره جنوبی به دنیا آمد و بزرگ شد. در سن هشت سالگی، جنی و خانواده اش به نیوزلند نقل مکان کردند. هنگامی که او به سئول، کره جنوبی نقل مکان کرد، بلافاصله در سال 2010 کارآموز YG Entertainment شد.

در سال 2010، جنی برای زندگی در سئول، کره جنوبی نقل مکان کرد و در همان سال یک تست موفقیت آمیز برای YG Entertainment انجام داد و به مدت شش سال کارآموز YG شد. او پس از حضور در موزیک ویدیوی خواننده G-Dragon برای "That XX" به شهرت رسید. پس از آن، او همچنین در تک آهنگ او، "Black" حضور یافت. در 8 آگوست 2016، جنی سرانجام اولین حضور خود را به عنوان بخشی از گروه در کنار لیسا، جیسو و رزی انجام داد.

لیبل جنی کیم "YG Entertainment" او را برگ برنده خود می داند و اغلب از او به عنوان "پرنسس YG" یاد می شود. او یکی از بالاترین رتبه بندی خواننده های کی پاپ است و می تواند به ژاپنی، اسپانیایی، انگلیسی و انگلیسی صحبت کند.

سنین جوانی و تحصیل

دین جنی کیم

جنی کیم در 16 ژانویه 1996 در منطقه پایتخت سئول، کره جنوبی به دنیا آمد. او تنها فرزند والدینش است. او در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمده و بزرگ شده است. وقتی هشت ساله بود با خانواده اش به استرالیا و نیوزلند سفر کرد. هنگامی که در نیوزیلند بود، مادرش از او پرسید که آیا این مکان را دوست دارد و آیا می‌خواهد بماند، کیم پاسخ داد "بله".

یک سال بعد، او برای تحصیل در مدرسه متوسطه Waikowhai در اوکلند، نیوزیلند فرستاده شد و با یک خانواده ساکن در خانه زندگی کرد. پس از اتمام دوره متوسط، او در کالج ACG Parnell ثبت نام کرد. وقتی کیم جوان بود، آرزو داشت که یک رقصنده باله شود.
هنگامی که او 14 ساله بود، مادرش قصد داشت او را به ایالات متحده در فلوریدا منتقل کند تا تحصیلاتش را ادامه دهد که منجر به شغل یک وکیل یا معلم شد، اما او این ایده را رد کرد زیرا کیم در زمان اقامت در نیوزلند، به ویژه پیدا کردن موسیقی پاپ را شنید. علاقه به موسیقی YG Entertainment. خانواده او از تصمیم او حمایت کردند و به زودی در سال 2010 او را به کره جنوبی بازگرداندند.

حرفه 

کیم جنی به انگلیسی

جنی کیم به عنوان تنها فرزند والدینش به دنیا آمد. مادرش مدیر و سهامدار CJ & M است، در حالی که پدرش صاحب یک بیمارستان است. در دوران کودکی، جنی از خانه خود نقل مکان کرد تا در اوکلند، نیوزلند زندگی کند، جایی که پنج سال را در آنجا گذراند و در کالج ACG Parnell دانشجو بود. در طول مدت اقامت خود در خارج از کشور، او یاد گرفت که به زبان انگلیسی روان در کنار زبان ژاپنی و کره ای روان صحبت کند.

در طول شش سالی که جنی زیر نظر شرکت YG آموزش می‌دید، در سال 2012 در آهنگ Special Lee Hi با برچسب همراه بود و همچنین در موزیک ویدیوی Big Bang's G-Dragon That XX ظاهر شد. در سال 2013، او در آهنگ جی دراگون Black و GG BE توسط سونگری بیگ بنگ حضور داشت.

در سال 2016، او رپر اصلی و خواننده اصلی گروه دخترانه Blackpink شد که در 8 آگوست 2016 شروع به کار کرد.

اخلاق جنی کیم

در اواسط اکتبر 2018، اعلامیه ای مبنی بر اولین حضور رسمی انفرادی جنی منتشر شد. در بحبوحه آماده سازی برای اولین حضور او، تصمیم گرفته شد که آهنگ Solo برای اولین بار در تور Black Pink's In Your Area در سئول پیش از انتشار در 12 نوامبر رونمایی شود. "Solo" به پربیننده ترین موزیک ویدیو توسط یک هنرمند انفرادی کی پاپ زن در تمام دوران و در 24 ساعت اول انتشار تبدیل شد. سپس کیم اولین و تنها هنرمند انفرادی زن کره جنوبی شد که در عرض شش ماه از 300 میلیون بازدید یوتیوب عبور کرد. در کره جنوبی، "Solo" به مدت دو هفته متوالی در نمودارهای دیجیتال و استریمینگ در نمودار Gaon به مقام اول رسید. کیم بعداً در 25 نوامبر اولین برنده نمایش موسیقی خود را به عنوان یک هنرمند انفرادی در SBS Inkigayo دریافت کرد.

جنی به عنوان مدل جدید Chanel Beauty انتخاب شد و اولین تصویر خود را برای این برند با هارپرز بازار کره به عنوان موزه جدید آنها در ژانویه 2018 گرفت. جنی در ژوئن سفیر Chanel کره شد و در مراسم معرفی عطر جدید Chanel "Les Eaux" شرکت کرد. De Chanel" در دوویل، فرانسه. او با Olivier Polge، عطرساز Chanel's House ملاقات و با او مصاحبه کرد و یک تصویر تصویری برای مجموعه جدید عطرهای او با Cosmopolitan Korea گرفت. او در اکتبر پس از برقراری رابطه با شانل بیوتی، سفیر جهانی شانل شد و در اولین شوی مد Chanel خود به عنوان نماینده کره در هفته مد پاریس شرکت کرد و در ردیف اول در کنار فارل ویلیامز و پاملا اندرسون نشست. در مارس 2019، مسئول خانه مد فرانسوی، جنی را به عنوان سفیر جهانی/خانه شانل معرفی کرد.

بیماری جنی کیم

Hera، یک برند زیبایی لوکس کره جنوبی که متعلق به Amore Pacific است، در ژانویه 2019 اعلام کرد که جنی را به دلیل "تصویر زیبا و مجلل" و اعتماد به نفس او به عنوان مدل جدید خود انتخاب کرده اند. او نماینده این برند در کنار جون جی هیون بازیگر خواهد بود، زیرا این شرکت قصد دارد مخاطبان هدف خود را از طریق هر دو مدل گسترش دهد. اولین تبلیغ کیم برای این برند در ماه فوریه برای سری رژ لب Red Vibe بود که فروش آن پنج برابر بیشتر از محصول لب قبلی هرا بود و به دلیل محبوبیت روزافزون محصولات از آنها به عنوان "رژ لب های جنی" یاد می شود.

روابط عاشقانه

عکی جنی کیم برای پروفایل

به گفته منبع، جنی از اعضای بلک پینک در حال رابطه است. طبق گزارشی از سایت سرگرمی کره ای Dispatch، جنی و جی دراگون از BIGBANG ظاهراً با هم قرار دارند.دیسپچ گفت که چندین بار شاهد ملاقات جنی و جی دراگون بوده است. ستاره های کی پاپ ظاهراً بیش از یک سال است که یکدیگر را می بینند.

چند واقعیت ناشناخته درباره جنی کیم

جنی از بلک پینک

  • او دومین بازیگر زن انفرادی کی پاپ است که به این موفقیت دست یافته است.
  • جنی می تواند پیانو و فلوت بنوازد.
  • غذاهای مورد علاقه او هر چیزی است که غذای کره ای باشد.
  • او در آهنگ‌های «Special» از لی هی و «GG Be» از سونگ هیون لی حضور داشت.
  • او با نایون (دوبار)، ایرن (Red Velvet)، یرین (GFriend)، چاهی (Melody Day) و Lime (Hello Venus) دوست صمیمی است.
  • جنی به عنوان "پرنسس YG" در گروه شناخته می شود.
  • یکی از نام مستعار او "Human Gucci" بود، زیرا او اغلب لباس های گران قیمت گوچی می پوشد، امروزه "Human Chanel" نام دارد.
  • او "ماندوکی" را به عنوان نام مستعار داشت زیرا گونه هایش شبیه پیراشکی است و پیراشکی در کره "ماندو" است.
  • او همچنین دارای نام مستعار NiNi است، او همیشه هنگام ارسال پست در Vapp یا IG خود را با آن صدا می کند.
  • او به زبان های کره ای، ژاپنی و انگلیسی مسلط است.
  • او واقعا بستنی با طعم شیر را دوست دارد.
  • رنگ های مورد علاقه او مشکی و صورتی است.
  • عدد مورد علاقه او 1 است.
  • او 2 توله سگ دارد، کای و کوما.

بیوگرافی از جنی کیم

  • جنی در آشپزی بهترین است. 
  • از میان نوشیدنی ها نوشیدنی های سالم را دوست دارد 
  • جنی عادت دارد هنگام تماشای تلویزیون با موهایش بازی کند
  • یکی از سرگرمی های جنی عکس گرفتن است.
  • جنی گفت او از آن دسته ای است که به راحتی عاشق می شود.
  • جنی رتبه هجدهم را در «100 چهره زیبای سال 2017» کسب کرد.
  • جنی در 100 چهره ی زیبای 2018" در رتبه سیزدهم قرار دارد.
  • جنی در 100 چهره زیبای 2019" در رتبه 19 قرار گرفت.

سن جنی

  • جنی سفیر خانه شانل، هرا میوز/سفیر جهانی، KTcorp Endorser (بزرگترین شرکت تلفن در کره جنوبی)، Endorser Of Calvin Klein Jeans، Endorser Of Gentle Monster است و با آنها همکاری کرده و مجموعه عینک های آفتابی خود را طراحی کرده است.
  • او اولین بت کیپاپ است که در جلد 6 مجله برتر کره، مانند مجلات ELLE، مجلات Cosmopolitan، مجلات هارپرز بازار، مجلات W، مجلات Vogue Korea و مجلات Marie Claire قرار گرفته است.
  • جنی روی جلد مجلات کوچکتر متعددی مانند Top Class، Dazed، Nylon Japan، Billboard و High Cut ظاهر شده است.
  • تیپ ایده آل جنی: کسی که سخت کوش است.

جی دراگون و جنی

آهنگ solo از جنی

زندگینامه جنی کیم

جنی کیم خواننده کره ای