بیوگرافی کو هه سان (ku hye sun) بازیگر سریال پسران برتر از گل + عکس های جدید و ناگفته ها

27/04/2022
کو هائه سان (ku hye sun)
کو هه سان (کره ای: 구혜선؛ متولد 9 نوامبر 1984) بازیگر، خواننده، ترانه سرا، کارگردان و هنرمند اهل کره جنوبی است. او در درام های تلویزیونی Pure in Heart (2006)، پادشاه و من (2007)، پسران بالای گل (2009)، مراقبت از ما، کاپیتان (2012)، چشمان فرشته (2014) و خون (2015) به شهرت رسید.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی کو هائه سان (ku hye sun)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل کو هه سان آشنا شوید.

کو هه سان قبل از عمل
نام تولد Ku Hye-Sun / Goo Hye-Sun (구혜선)
تاریخ تولد 9 نوامبر 1984
محل تولد اینچئون، کره جنوبی
قد 163 سانتی متر
گروه خونی A
اینستاگرام kookoo900

کو هی سان بازیگر، مدل، کارگردان، تهیه کننده، خواننده، نویسنده، فیلمنامه نویس و هنرمند مشهور کره جنوبی است. او یکی از شناخته شده ترین هنرمندان کره جنوبی است. در ابتدا، کو ابتدا برای نقش اصلی خود در Hearts of Nineteen محبوبیت پیدا کرد. بعدها، او در درام های تلویزیونی Pure in Heart (2006)، پادشاه و من (2007)، پسران بالای گل (2009)، مراقبت از ما (2012)، چشمان فرشته (2014) و خون (2015) به شهرت رسید.کو هی سان همچنین برای دو فیلم کارگردانی خود فیلمنامه نوشته است و همچنین به عنوان دستیار در بسیاری از جشنواره های فیلم ملی و بین المللی کار کرده و تریلرهایی برای چنین رویدادهایی کارگردانی کرده است. رمان او با عنوان «تانگو» که شامل نقاشی‌های او می‌شود، در سال 2009 با فروش 30000 کتاب پرفروش‌ترین رمانش بود. کو هی سان همچنین برای امور خیریه و به نفع کودکان بی بضاعت کار می کند. Koo Hye-Sun برنده جوایز متعددی نیز شده است که شامل جوایز درام KBS، جوایز درام SBS، ششمین یاهو! جوایز تایوان آسیا Buzz، وزارت بهداشت و رفاه، وزارت برابری جنسیتی و خانواده، و بسیاری دیگر.

دوران کودکی و اوایل زندگی

زندگی شخصی کو هائه سان

کو هی سان در 9 نوامبر 1984 در اینچئون کره جنوبی متولد شد. او دومین فرزند والدینش است.خانواده Ku Hye-Sun متشکل از مادر، پدر و یک خواهر بزرگتر به نام Ku Hye-Jung است.

 کو همیشه آرزو داشت که یک خواننده موفق باشد. برای رسیدن به این هدف، او خود را در دانشگاه سونگ کیونکوان-موسسه هنر سئول ثبت نام کرد و با دوستان دانشگاهی خود یک گروه آواز تشکیل داد.

کو همراه با خوانندگی، مدلینگ را آغاز کرد و کمپین های اینترنتی زیادی نیز انجام داد.  کو خود را به عنوان یک کارآموز تحت SM Entertainment ثبت نام کرد و بعداً به DSP Media نقل مکان کرد تا بخشی از یک گروه دختر سه نفره به نام "ریا" شود.او همچنین با نام "ulzzang" که به معنای "خوش چهره" است، مشهور شد. حرفه خوانندگی او شکست خورد، بنابراین قراردادی را با YG Entertainment، یک آژانس مدیریت رویداد و مدلینگ، امضا کرد و از آنجا حرفه بازیگری خود را آغاز کرد.

تحصیلات

قد و وزن کو هائه سان

او از دبیرستان دخترانه بوپیونگ فارغ التحصیل شد او در دوران راهنمایی و دبیرستان هنر خواند. در سال 2003، او وارد بخش پخش و سرگرمی در موسسه هنر سئول شد. کو بعداً ترک تحصیل کرد. او در سال 2011 یک رشته هنر در دانشگاه سونگ کیونکوان شد.

حرفه

سن کو هه سان

کو برای اولین بار در اینترنت به عنوان یک اولزانگ شناخته شد. او بعداً در SM Entertainment کارآموز شد. کو به YG Entertainment پیوست به این امید که خواننده شود. با این حال، پس از یک دوره دشوار، یانگ هیون سوک، مدیر عامل YG Entertainment به او توصیه کرد که بازیگری را امتحان کند. در سال 2002، کو اولین بازیگری خود را در یک تبلیغات کامپیوتری انجام داد. او توجه مخاطبان را برای حضورش در Nonstop 5 (2004) به خود جلب کرد. کو در تصنیف سئودونگ در سال 2005 ظاهر شد. سپس، کو در درام روزانه موفق Hearts of Nineteen (2006)، در نقش دختر روستایی یانگ گوک-هوا بازی کرد. او در دو درام تاریخی پشت سر هم ظاهر شد، پادشاه و من (2007) و قوی ترین چیل وو (2008). در سال 2009، Ku با حضور خود در نقش Geum Jan-di در Boys Over Flowers به ​​محبوبیت بین‌المللی رسید.

در آوریل 2009، کو اولین رمان مصور خود را با عنوان تانگو منتشر کرد. تصاویری از این رمان در اولین نمایشگاه هنری انفرادی او به نمایش گذاشته شد.در همان سال، او اولین کارگردانی خود را با فیلم کوتاه مدونا (2009) انجام داد. او اولین فیلم بلند خود، جادو، را در سال 2010 کارگردانی کرد. سال بعد، کو شرکت تولید فیلم خود را تأسیس کرد. پروژه بعدی بازیگری کو، موزیکال، قبل از پخش در اواخر سال 2011، با تاخیر مواجه شد. در سال 2012، او در فیلم مراقبت از ما، کاپیتان و درام تایوانی، دوست پسر مطلق، بازی کرد. دومین فیلم کارگردانی او، درخت هلو، در اواخر سال 2012 به نمایش درآمد.[21] Ku نمایشگاه انفرادی بعدی خود را، Afterimage (2012)، در سئول و هنگ کنگ برگزار کرد. سال بعد، هر چیزی که آرزویش را ترک می‌کند همه زیباست، در شانگهای برگزار شد.

حاملگی کو هه سان

کو با ایفای نقش در فیلم چشمان فرشته (2014) به صفحه نمایش کوچک بازگشت. در سومین فیلم بلند خود، دختر (2014)، کو نیز نقش اصلی را بازی کرد.سال بعد، او در Blood (2015) در مقابل Ahn Jae-hyun بازی کرد.کو چهارمین نمایشگاه انفرادی خود را با نام زرد تیره در سال 2016 برگزار کرد. در سال 2017، او مجبور شد از درام، تو خیلی زیاد، به دلیل مشکلات سلامتی انصراف دهد. جانگ هی جین جایگزین او شد. Ku در ژوئن 2019 با HB Entertainment قرارداد امضا کرد. همان نمایندگی که شوهرش در آن زمان بود.چند ماه بعد، او تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل در دانشگاه Sungkyunkwan به طور موقت کار خود را متوقف کند.کو به برگزاری نمایشگاه های هنری، از جمله Voyage: Again and Again (2020) و Ku Hye-sun's New Age تحت ترانه های Seo Tai-ji (2021) ادامه داد. Ku به بازیگری و کارگردانی در Dark Yellow (2021) بازگشت.

در نوامبر 2021، Ku قراردادی را با آژانس، شرکت IOK امضا کرد.

زندگی شخصی

کو هه سان و آن جه هیون

کو در مارس 2016 تایید کرد که از آوریل 2015 به طور مخفیانه با همبازی خود در Blood یعنی Ahn Jae-hyun در ارتباط بود. در آوریل 2016، آنها برنامه های خود را برای ازدواج در 21 می اعلام کردند.این زوج تصمیم گرفتند به جای برگزاری یک عروسی مجلل به بیمارستان Severance کمک مالی کنند.

این زوج در 20 مه ازدواج خود را ثبت کردند و روز بعد مراسم کوچک و خصوصی برگزار کردند. در سال 2017، این زوج در نمایش واقعی، خاطرات تازه ازدواج کرده ظاهر شدند. HB Entertainment در آگوست 2019 اعلام کرد که Ku و Ahn از هم جدا شده‌اند و با روند طلاق موافقت کرده‌اند.کو انکار کرد که آنها به توافق رسیده اند و پیام های متنی بین او و شوهرش ارسال کرده اند که باعث جنجال شده است.در ژوئیه 2020، کو و آن پس از توافقی که توسط دادگاه خانواده سئول به پایان رسید، رسماً طلاق گرفتند.

به عنوان یک نویسنده

کو هه سان همان گوم جاندی

تانگو - این اولین رمان نویسنده او است که شامل 40 طراحی از او است. این رمان در 1 آوریل 2009 منتشر شد.
داستان پشت ساخت "جادو" - همانطور که از عنوان پیداست، کتاب داستانی را روایت می کند که در پشت صحنه در حین ساخت "جادو" رخ داده است.
The Peach Tree – Ku نسخه بدیع این فیلم را با همین نام در سال 2012 منتشر کرد.

حقایق Ku Hye-Sun

کو هه سان در پسران برتر از گل

  • او یک خواهر بزرگتر دارد که صاحب یک کافه است و در سال 2013 در آنجا مصاحبه ای داشت.
  • او طرفدار یک تیم بیسبال SK Wyverns است.
  • غذای مورد علاقه او مرغ تند است.
  • او شنا را بسیار دوست دارد.
  • او پیانو می نوازد.
  • به عنوان کارگردان، او تمایل دارد تندخو باشد و در کارها عجله کند.
  • او از خواندن روی صحنه و اجرای زنده می ترسد. او بارها سعی کرد بر آن غلبه کند اما پس از شکست هر بار به یک آسیب تبدیل شد.

بیوگرافی کو هائه سان بازیگر کره ای

  • وقتی مردم از او به عنوان یک نوازنده یاد می کنند، احساس ناخوشایندی می کند.
  • او در این سال ها چند نمایشگاه هنری برگزار کرده است.
  • او بیشتر برای درام KBS2 "پسران بالای گل" که در آن نقش گیوم جان-دی را بازی کرد، شناخته شده است.
  • او 3 سگ و 2 گربه دارد. دو چیهواهوا به نام‌های Soondae (순대) و Goonbam (군밤)، یک رتریور طلایی به نام Gamja. گربه ای به نام انبه.
  • او آهنگی برای درام SBS "Take Care of Us, Captain" با عنوان "Fly Again" ساخت و عمداً از او درخواست کرد که با نام مستعار "مستند" نامگذاری شود.
  • در سپتامبر 2019، او تحت عمل جراحی برداشتن پولیپ قرار گرفت.
  • تیپ ایده آل: کسی که شبیه لی مین هو است و شخصیت چوی دانیل را دارد.

جوایز و دستاوردها

عکس جدید از کو هه سان

جایزه درام KBS (2006) - Ku برنده جایزه برای "Pure in Heart" در بخش بهترین بازیگر زن جدید شد.
جایزه درام SBS (2007) - Ku برنده جایزه بهترین ستاره جدید برای "پادشاه و من" شد.

بیست و ششمین جشنواره فیلم کوتاه آسیایی بوسان (2009) – فیلم «مدونا» ساخته کو برنده جایزه تماشاگران شد.
چهارمین جایزه بهترین ستاره آندره کیم (2009) – کو برنده جایزه بهترین ستاره زن برای «پسران بالای گل» شد.
جایزه درام KBS (2009) - کو جوایزی را در سه بخش دریافت کرد: جایزه عالی، بهترین بازیگر زن در درام متوسط ​​و جایزه Netizen برای "پسران بالای گل".
دوازدهمین جشنواره فیلم کوتاه و آسیا (2010) - کو برنده جایزه Spotlight برای «مادونا» شد.
چهاردهمین جایزه سالانه طراحی جمهوری کره توسط وزارت اقتصاد دانش (2012) - کو به دلیل کارهایش در صنعت سرگرمی به خاطر کارهایش در صنعت سرگرمی، مفتخر به دریافت جایزه بخش شایستگی های طراحی-تحریف وزیر شد.
وزارت بهداشت و رفاه (2013) - کو دومین جایزه استعداد اشتراک گذاری شادی را برای کارهای بشردوستانه خود دریافت کرد.
وزارت برابری جنسیتی و خانواده (2014) – کو به خاطر کارهایش برای ترویج برابری جنسیتی با جایزه بزرگ مفتخر شد.
ششمین جشنواره فیلم بزرگسالان سئول (2014) - Ku برنده جایزه بهترین کارگردان جوان شد.
Ambassadorships - Ku همچنین از سال 2012 تا 2016 سفیرهای افتخاری بسیاری از جمله سفیر حسن نیت برای جشنواره بین المللی سه بعدی، سفیر تبلیغاتی برای دوسالانه بین المللی صنایع دستی Cheongju و Artistree، سفیر افتخاری توسط Persons with Disabilities انجمن فیلم Donemia Korean، سفیر افتخاری توسط انجمن فیلم افراد دارای معلولیت دونومای کره و جشنواره فیلم Leedemia Social Bank دریافت کرد.

اینستاگرام کو هه سان

زندگینامه کو هائه سان

عکس کو هائه سان و همسرش