بهترین بازی های کامپیوتری

03/01/2022
بهترین بازی های کامپیوتری
در این مطلب قصد داریم، که لیستی از بهترین و برترین بازی های کامپیوتر را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید، تا بازی‌ هایی که تجربه کردنشان می‌ تواند برای همه لذت‌ بخش باشد، را معرفی و بررسی کنیم.
مجله والی
مجله والی

با وجود این‌ که در چند سال گذشته بازی‌ های Ps4 ،Xbox 1 و Nintendo با پیشرفت‌ های چشمگیری همراه هستند، و ممکن است، بسیاری از افراد برای تجربه بازی‌ ها به داشتن یکی از این کنسول‌ها علاقه داشته باشند، ولی لذت بازی با کامپیوتر با همه‌ ی این‌ ها متفاوت است، و افرادی که از گذشته با کامپیوتر بازی کرده باشند، با دشواری از آن طرفداری می‌کنند، چون هیچ چیز نمی‌ تواند لذت استفاده از موس و کیبورد را در هنگام بازی به آن‌ ها منتقل کند. با توجه به این که پیدا کردن بهترین بازی های کامپیوتری از بین بازی‌های مختلف کار دشواری می باشد، در این مطلب از مجله والی سعی می کنیم، لیستی از بهترین بازی های کامپیوتری را به شما معرفی کنیم.

بهترین بازی های کامپیوتری

  •  Halo: Reach

لیست بازی های کامپیوتری

Halo: Reach به عنوان یکی از بهترین بازی های ایکس‌ باکس وان به شمار می رود، که توسط استودیو بازی‌ سازی بانجی طراحی و توسط استودیو بازی مایکروسافت آن را منتشر کرده است. این بازی دارای گرافیک خوبی می باشد، و به خاطر تنوع در شخصیت‌ های دشمن توانایی شخصی سازی خوب، تنوع در مراحل و ماموریت‌ها، تعداد بالای سلاح از دیگر ویژگی‌ های این بازی به شمار می رود.

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Halo: Reach

پردازنده Intel Corei3-550 و یا AMD Phenom II X4 960T
گرافیک Nvidia Geforce GTS 450 یا AMD Radeon HD 6850
حافظه رم 8 گیگابایت

برای دانلو بازی هالو بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلو بازی هالو

  •  Dark Souls 3 

بهترین بازی های فانتزی کامپیوتر

بازی Dark Souls 3 به عنوان یکی از برترین بازهای کامپیوتری در زمینه ی نقش آفرینی می باشد، که توسط استدیو فرام سافتور طراحی شده است. هم چنین می توان گفت این بازی نیز به عنوان بهترین بازی‌ های کنسول Ps4 نیز محسوب می‌ شود.

این بازی به عنوان چهارمین بخش از مجموعه ی Dark Souls تجربه یک مبارزه بی‌ نظیر و مبارز را در دنیای پرجزئیات و بسیار هنری در اختیار بازیکنان قرار می‌ دهد، به طوری که سبک مبارزه آن بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. توجه داشته باشید، که اگر به دنیای ارواح و مبارزه‌ های مرموز و سرگرم کننده علاقه دارید، این بازی را به هیچ عنوان از دست ندهید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی  Dark Souls 3

پردازنده Intel Core i3-2100 یا AMD® FX-6300
گرافیک NVIDIA® GeForce GTX 750 Ti یا ATI Radeon HD 7950
حافظه رم 4 گیگابایت

برای دانلود بازی Dark Souls بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Dark Souls در پارس گیم

  • Control

بهترین بازی های کامپیوتری کم حجم

بازی Control به عنوان یکی از بهترین بازی کامپیوتری در سبک اکشن سوم شخص می باشد. در طول این انجام این بازی می تواند تجربه‌ ای عالی از یک بازی تیراندازی و ماجراجویی را داشه باشید. این بازی در سال 2019 طراحی و ساخته شده، و توسط 505 گیمز برای همه‌ ی کنسول‌ ها منتشر شده است. 

از ویژگی های مثبت این بازی می توان به سیستم مبارزات نوآورانه، جذاب و لذت بخش به سبک رمدی، طراحی محیطی فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز، محیط‌های متنوع برای گشت و گذار و طراحی منحصر به فرد لوکیشن‌های مخفی در بازی، داستان متفاوت و به نسبت قابل قبول بازی اشاره کرد.

از ویژگی های منفی و نقاط ضعف این بازی می توان به کند بودن سرعت لود و هم‌چنین نامطلوب بودن نقشه بازی برای بازیکنان اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Control

پردازنده Intel Core i5-7500 یا AMD Ryzen 3 1300X
گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD RX580
حافظه رم 8 گیگابایت

برای دانلود بازی Control بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Control در پارس گیم

  • fifa 20 

بهترین بازی های کامپیوتری 2021

fifa 20 به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری می باشد، که در تمامی کنسول‌ها دارای طرفداران زیادی می باشد. این بازی در سال 2020 طراحی و جدیدترین نسخه ی از سری بازی‌ های FIFA می باشد، که توسط کمپانی الکترونیک آرتز ساخته شده است. یکی از بهترین قسمت هایی که به این بازی اضافه شده، که دارای محبوب خاصی می باشد، بخش ولتای آن است که نه تنها باعث خستگی کاربر نمی شود، بلکه می توان آن را کاملاً با بخش اصلی بازی یکی دانست، گیم‌ پلی بازی در مقایسه با نسخه ی قبلی بهتر و متعادل‌ تر شده، و با وجود نقش پررنگ سرعت در آن می‌ توان هیجان کلی مسابقات فوتبال را در این نسخه چشید، و کار‌های مدنظر را در زمین اجرا کرد، و البته از بخش آنلاین این بازی نیز نمی‌ توان به سادگی گذشت.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی fifa 20

پردازنده AMD Phenom II X4 965 یا Intel Core i3-2100
گرافیک AMD Radeon HD 7850 یا NVIDIA GTX 660
حافظه رم 8 گیگابایت

 برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی fifa 20 

  • Pes 2020 

بهترین بازی های کامپیوتری از نظر داستان

Pes 2020 که به عنوان یکی از رقیب های بازی fifa 20 محسوب می شود، این بازی طرفداران خاص خود را دارد، البته این نسخه از این بازی را باید یکی از بهترین‌ های سری Pes دانست.

از ویژگی های مثبت این بازی می توان به ارائه گیم‌پلی نزدیک به واقعیت غیرقابل پیش‌ بینی و درگیر‌کننده، جزییات ریز و کاربردی مثل Finesse دریبل‌ها، حالت مسترلیگ بهبود‌ یافته، بخش جذاب Matchday با جوایز ارزشمند، گرافیک کلی خوب اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Pes 2020

پردازنده Intel Core i5-3470 یا AMD FX 4350
گرافیک NVIDIA GTX 670 یا AMD Radeon HD 7870
حافظه رم 4 گیگابایت

برای دانلود بازی  Pes 2020 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی pes 2020 در پارس گیم

  • The Witcher 3: Wild Hunt

 بهترین بازی های گرافیکی کامپیوتر

The Witcher 3: Wild Hunt به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری در زمینه ی نقش‌ آفرینی می باشد، که توانسته بسیاری از منتقدان و بازیکنان را تحت تأثیر خود قرار دهد. این بازی در زمینه ی جذابیت گرافیکی و بصری بی نظیر می باشد، و داستان پردازی بسیار عالی در آن صورت گرفته است، شما می‌ توانید در یک شهر غول پیکر با جزئیات بی‌شمار حرکت کنید، و البته از مبارزات پیش رویتان جان سالم به در ببرید.

از ویژگی‌ های مثبت این بازی می توان به جهان پرجزییات غول‌پیکری که با زیبایی و زشتی پر شده است، داستانی جذاب از درگیری‌ های سیاسی و شخصی تا نجات دنیا، قدرت تصمیم‌ گیری بسیار بالا که هر کدام نتایج مختلفی در پی دارد، ترکیب شگفت‌ آور شمشیر بازی و جادوگری و چند ده ساعت فعالیت ممکن در بازی که همه باکیفیت هستند، اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Witcher 3: Wild Hunt

پردازنده  Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz یا AMD CPU Phenom II X4 940
گرافیک Nvidia GPU GeForce GTX 660یا AMD GPU Radeon HD 7870
حافظه رم  6 گیگابایت

برای دانلود بازی The Witcher 3: Wild Hunt بر روی لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود بازی The Witcher 3 در پارس گیم

  • red dead redemption 2 

red dead redemption 2 

در چندین سال گذشته بازیکنان و گیمرها زیادی با بازی red dead redemption 2 آشنا شده اند. این بازی به عنوان یکی از برترین بازهای جهان‌ باز تاریخ می باشد، و جهان خلق شده در این بازی حس زنده بودن تمام عیار را به شما منتقل می‌کند.

از ویژگی‌ های مثبت این بازی می توان به جهان پر جزئیات و پویا، گرافیک بصری فوق‌العاده، تعداد بسیار بالای ماموریت‌های اصلی و فرعی، موسیقی شاهکار، شخصیت‌پردازی و داستان جذاب اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی red dead redemption 2 

دانلود بازی red dead redemption 2 در پارس گیم 

پردازنده Intel Core I5-2500K یا AMD FX-6300
گرافیک Nvidia GeForce GTX 770 با 2 گیگابایت حافظه‌ یا AMD Radeon R9 280 با 3 گیگابایت حافظه
حافظه رم   8 گیگابایت 
  •  Overwatch 2 

بازی Overwatch 2 در ادامه ی قسمت اول این بازی خواهد بود، و بی شک به عنوان یکی از بهترین بازی‌ های کامپیوتری سال 2020 می باشد. استودیو بلیزارد انترتینمنت با بیش از 30 سال فعالیت در زمینه ی ساخت و گسترش بازی‌ های کامپیوتری برای همه آشنا می باشد، کمپانی که محصولاتی مانند وارکرفت (Warcraft)، دیابلو (Diablo) و استارکرفت (StarCraft) تولید کرده، و میلیون‌ ها پلیر را به خود جذب کرده است.

این کمپانی در اول نوامبر سال 2019 از بازی Overwatch 2 رونمایی کرد، این بازی تا اینجا داری 31 شخصیت یا قهرمان است، که می‌ توان آن را یکی از متنوع‌ ترین فهرست‌ های ممکن در بازی‌های ویدیویی دانست، طراحی نقشه‌های اورواچ 2 قرار است، تفاوت‌ هایی با نسخه‌ی اول داشته باشد، و با نقشه‌ هایی عظیم‌تر همراه خواهیم بود، که تا دو برابر نقشه‌های قبلی وسعت دارند.

با توجه به این که این بازی هنوز منتشر نشده است، اما با توجه به سابقه‌ ای که از بلیزارد می‌دانیم این بازی یک از بهترین بازی‌ های بتل رویال 2020 خواهد بود.

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Overwatch 2 

پردازنده Intel® Core™ i3 یا AMD Phenom™ X3 8650
گرافیک NVIDIA® GeForce® GTX 460, ATI Radeon™ HD 4850, یا Intel® HD Graphics 4400
حافظه رم 4 گیگابایت

برای دانلود بازی بر روی Overwatch 2 لینک زیر کلیک کنید. 

دانلود بازی Overwatch 2 در پارس گیم 

 

  • Ghostrunner 

Ghostrunner به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری 2020 می باشد، که شما می توانید با تجربه ی آن لذت کافی رو ببرید. با توجه به استقبال بسیار زیاد طرفداران از این بازی می‌ توان از همین حالا نتیجه گرفت، که بازی Ghostrunner یکی از بهترین‌ های این سال است.

کاربران در بازی Ghostrunner، کنترل یک شخصیت حرفه‌ ای در شمشیر زنی و هنرهای رزمی را بر عهده دارند، که باید در کل داستان بازی، از بزرگ‌ ترین برج شهر بالا برود. در واقع در انتهای این برج، آخرین انسان‌های باقی مانده، در دنیا حضور دارند، و به نظر می‌ رسد، که هدف اصلی، نجات دادن آن‌ها است.

این بازی توسط تیم سازنده One More Level ساخته شده است، و قرار است به زودی منتشر شود.

برای دانلود بازی Ghostrunner بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی  Ghostrunner در پارس گیم 

  • Apex Legends

Apex Legends یکی از بهترین بازی‌ های کامپیوتری در سال 2019 می باشد، که دارای سبک بتل رویال می باشد. این بازی توسط استودیو Respawn طراحی، و به کمک EA Games منتشر شده است.

برعکس دیگر بازی‌ های بتل رویال در Apex Legends شما قادر نخواهید بود، تنهایی به جایی برسید، و همه‌ چیز بر همکاری تیمی استوار می باشد، و تجربه این بازی در کامپیوتر با موس و کیبورد برای شما می‌ تواند متفاوت با هر کنسولی باشد.

از ویژگی‌ های مثبت این بازی می‌ توان به گرافیک بصری عالی، تعداد بالای سلاح‌ها، شخصیت‌های متنوع، گان‌پلی جذاب و... اشاره کرد.

 حداقل سیستم مورد نیاز بازی Apex Legends

پردازنده   Intel Core i3 6300 or Equivalent یا AMD FX 4350 or Equivalent
گرافیک NVIDIA GeForce® GT 640 یا AMD Radeon™ HD 7730
حافظه رم  6 گیگابایت

برای دانلود بازی Apex Legends بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Apex Legends

  • HITMAN 2

HITMAN 2 به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتری می باشد، که در سال 2018 منتشر شده است. این بازی توانسته نظر بسیاری از کاربران خود را جلب کند، و باعث تجربه‌ ای لذت بخش برای کاربران و یک بازی مخفی کاری تمام عیار می باشد.

از ویژگی‌ های مثبت این بازی می‌توان به داستان جذاب، نقشه وسیع و پر تراکم، تنوع بالا در روش‌های از بین بردن دشمنان، حالت Ghost Mode و گیم پلی واقع گرایانه آن اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی هیتمن 2

پردازنده Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz یا AMD CPU Phenom II X4 940
گرافیک  NVIDIA GeForce GTX 660 یا Radeon HD 7870
حافظه رم  8 گیگابایت

برای دانلود بازی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی HITMAN 2 در دانلود ها  

  •  Rainbow Six Siege

Rainbow Six Siege یکی از جذاب‌ترین بازی‌ های کامپیوتری در سبک تیراندازی تاکتیکی اول شخص محسوب می شود، به خصوص در بخش آنلاین و چند نفره یکی از بهترین بازی‌های ارائه شده در چندین سال گذشته می باشد. این بازی در سال 2015 توسط شرکت یوبی‌ سافت مونترآل طراحی و برای همه‌ی پلتفرم‌ ها از جمله کامپیوتر منتشر شده است و با نظر مثبت بسیاری از منتقدین همراه بوده، و جوایز زیادی از جمله جایزه بهترین نمایش بازی را به دست آورده است.

از ویژگی‌‍‌ های مثبت این بازی می‌توان به تجربه یک شوتر تاکتیکی کم نظیر، امکان همکاری و بازی گروهی، تنوع بالا در اکثر قسمت‌ های بازی و امکان تخریب دیوارها اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Rainbow Six Siege

پردازنده Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz یا AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz
گرافیک NVIDIA GeForce GTX 460 یا AMD Radeon HD 5870 (سازگار با دایرکت اکس 11 با 1GB VRAM)
حافظه رم  6 گیگابایت

برای دانلود بازی Rainbow Six Siege بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود بازی Rainbow Six Siege   

  • Valorant 

بازی Valorant به عنوان یکی از بهترین بازی های کامپیوتر می باشد، که برای گیمرها ساخته شده است، که باید آن را به صورت آنلاین تجربه کنید. بازی که به تازگی در سال 2020 توسط Riot برای سیستم عامل ویندوز ارائه شده است، در سبک شوتر اول شخص است، و شما می‌ توانید در نقشه‌ ای شبیه به کانتر با هیروهای مختلف که هرکدام ویژگی‌ های خاصی دارند، به صورت تیمی مبارزه کنید، و پیروز نبرد باشید.

یکی از ویژگی‌ های مثبت این بازی توانایی اجرا با فریم بالا حتی در کامپیوترهای قدیمی است، و البته برای کسانی که علاقه‌مند به بازی کانتر هستند، می‌تواند تجربه‌ ای متفاوت و جذاب باشد، و در واقع محیط این بازی جدید و سبک شوتینگ و گان‌پلی آن بسیار برای گیمرها آشنا است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Valorant

پردازنده  Intel Core 2 Due E8400
گرافیک Intel HD 3000
حافظه رم  4 گیگابایت

برای دانلود بازی Valorant برو روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود Valorant 

برای آشنایی با بازی های برتر اندرویدی بر روی بهترین بازی های اندرویدی کلیک کنید.

سخن پایانی

  • بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ چه بازی هایی هستند؟

    از بهترین بازی ها برحسب نمره ی متا، آن ها می‌ توان به بازی هایی مثل GTA V ،Portal 2 و اسکایریم اشاره کرد.

  • بهترین بازی های کامپیوتر استراتژی چه بازی هایی هستند؟

    بهترین بازی های کامپیوتر تاریخ در سبک استراتژی، باید به بازی‌ هایی مثل استارکرفت و وارکرفت از شرکت بلیزارد، بازی‌ های Civilization و همین طور بازی Crusader Kings 3 اشاره کرد.

  • بهترین بازی های کامپیوتر جهان باز چه بازی هایی هستند؟

    از این نوع بازی‌های راک‌ استار زیادی دیده می‌ شود، می توان به بازی جدید Red Dead Redemption 2 تا بازی هایی مثل GTA V و Batman: Arkham City اشار کرد.