بیوگرافی کامل بهرام افشاری بازیگر+عکس بهرام افشاری

28/04/2022
بهرام افشاری
بهرام افشاری قد بلندترین بازیگر مرد ایرانی می باشد که امروزه به دلیل هنرنمایی در فیلم های طنز در بین مردم محبوب شده است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت ۲ بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت ۵ و پایتخت ۶ حضور پررنگ‌ تری پیدا کرد.
مجله والی
مجله والی

بهرام افشاری یکی از بازیگران محبوب ایرانی می باشد که با سریال پایتخت طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. این بازیگر جوان به دلیل داشتن قدی بلند در بین طرفداران خود شهرت زیادی دارد، او متولد 1366 در همدان می باشد. فیلمهای بهرام افشاری به سرعت در بین مردم دارای محبوبیت خاصی شد.در این مقاله قصد داریم به بیوگرافی کامل این بازیگر قدبلند بپردازیم تا انتهای این مطلب با مجله والی همراه باشید. او  فعالیت خود را از سال 1382 در تئاتر به صورت آماتور در همدان شروع کرد و به گفته ی خودش  بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد. اما با گذشت زمان به حرفه بازیگری علاقه مند شد و در سال 1388 تصمیم بزرگ زندگی خود یعنی ترک همدان و آمدن به تهران را گرفت. او بعد از آمدن به تهران تصمیم به شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت. این بازیگر بلند قد قسمت اعظم فعالیت هنری اش در  تئاتر میباشد و به همین علت  طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته. بهرام افشاری در پایتخت2 با نقش بازیگر مهمان حضور کمرنگی  داشت.

عکس جدید بهرام افشاری

بهرام افشاری چند سال دارد؟

همانطور که گفته شد بهرام افشاری  زادهٔ ۶ خرداد ۱۳۶۶ می باشد و 35 سال دارد. این بازیگر جوان سن کمی که دارد ولی در زمان بسیار کمی به موفقیت زیادی رسید و سریال هایش شهرت خاصی در بین مردم پیدا کرد. بهرام افشاری قد بلندی دارد.

بهرام افشاری قد

فیلمهای بهرام افشاری

افشاری در فیلم های زیادی نقش آفرینی کرده است که تعدادی از آن ها عبارتند از: 

سریالهای بهرام افشاری

  1. پایتخت 2 به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال 1391 و اکران در نوروز 1392
  2. علی البدل به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال 1395 و اکران در نوروز 1396
  3. پایتخت 5 به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده در سال 1396 و اکران در نوروز 1397
  4.  سریال جدید بهرام افشاری رازبقا می باشد که به تازگی در آن هنرنمایی کرده است.

سریال جدید بهرام افشاری

فیلم های سینمایی بهرام افشاری

  1. عصبانی نیستم به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال 1392
  2. ایران برگر به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی ساخته شده در سال 1393
  3. لانتوری به کارگردانی رضا درمیشیان ساخته شده در سال 1394
  4. کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی ساخته شده در سال 1394
  5. نیوکاسل به کارگردانی محمود قصابیان ساخته شده در سال 1395
  6. آقای سانسور به کارگردانی علی جبارزاده ساخته شده در سال 1396

فیلم سگ بند

بهرام افشاری و همسرش

این بازیگر محبوب تاکنون در هیچ رسانه ای از ادواجش صحبتی نکرده و گفته شده که او هنوز مجرد می باشد و ازدواج نکرده. بهرام افشاری در خنداونه توسط رامبد جوان دعوت شد و جهت گفت و گو به این برنامه تلوزیونی طنز رفت. او در برنامه دورهمی خاطره عاشق شدنش را اینگونه تعریف کرد: من زمانی که هنرستان می رفتم یک مدرسه دخترانه هم پایین مدرسه ما بود؛ آنجا به دختری که همیشه از جلوی مدرسه ما با اتوبوس رد می شد، علاقه مند شدم و به هم لبخند می زدیم. تا اینکه یک روز به او لبخند زدم و او گفت: خفه شو دهنتو ببند! و من بسیار ناراحت شدم. به خانه رفتم و آهنگ های غمگین گوش کردم. تا اینکه فردای آن روز دوباره دختره را دیدم که به من لبخند زدم. من واقعاً متعجب بودم از این رفتار دوگانه! بعداً متوجه شدم آنها دو خواهر دوقلو هستند! مدتی گذشت؛ یک روز سرویس ما خراب شد و قرار شد دخترها و پسرهای هنرستان با هم در یک سرویس به جایی بروند. من از فرصت استفاده کردم و بلافاصله سوار سرویس شدم و در بهترین جای ممکن که نزدیک آن دختر خانم باشم، نشستم. یهو خواهرش رو به راننده کرد و گفت: آقای راننده این پسره مزاحم ما شده! خلاصه راننده درها را بست و من نه راه پس داشتم و نه پیش. من را بردند دم کلانتری و به شکل خوبی ماموران من را هدایت کردند!

بهرام افشاری و همسرش

بهرام افشاری در برنامه دورهمی

بهرام افشاری در برنامه دورهمی گفت هنوز به بلوغ ازدواج نرسیده ام. راحت بگویم من هنوز معنای زندگی مشترک را نفهمیده ام؛ من بچه طلاق هستم و در زندگی بودم که فقط مرد بوده و بودن مادر و بودن نیرویی به اسم زن در زندگی را آن هم در دورانی که به دنبال کشف و شهود بودم، حس نکردم. برای همین هنوز به این تصمیم نرسیدم که ازدواج کنم.

بهرام افشاری در دورهمی

 ماجرای طلاق پدر و مادر بهرام افشاری

بهرام افشاری راز خود را اینگونه فاش کرد که: من بچه طلاقم ، مادرم زمانی که من دو سالم بود از پدرم جدا شد و من از تنهایی در زندگی خیلی اذیت شدم اما همیشه از مادرم تشکر میکنم و قدردان او هستم برای اینکه من را به دنیا آورد و زحمت های زیادی برای من کشید و دعای خیر او همیشه پشت سر من است.مادرم در همدان است و ما از طریق تلفن با هم در ارتباط هستیم.

خانواده بهرام افشاری

بهرام افشاری در پایتخت

بهرام افشاری درباره ماجرای انتخابش برای پایتخت گفت :من به عنوان جوان برتر تئاتر انتخاب شده بودم اما بیکار بودم که یک روز یکی از دوستانم به من زنگ زد و گفت احمد مهرانفر دنبال شماره ات میگردد. من خیلی تعجب کردم و خودم به احمد مهرانفر زنگ زدم و قرار شد که من به دفترشان بروم. زمستان بود و در مسیر رفتن من با گل و برف و هرچیزی که فکرش را بکنید چون موتور داشتم زیباتر شدم و بالاخره به دفتر رسیدم ، داخل رفتم و خودم را معرفی کردم . محسن تنابنده و احمد مهرانفر آنجا بودند و قرار شد من تا یکماه لهجه مازندارانی را تمرین کنم و بعد در پایتخت بازی کنم . از خوشحالی نمیدانستم چه کاری انجام بدهم . شبکه طبرستان و پایتخت را نگاه میکردم و برای لهجه مازندرانی تمرین میکردم تا اینکه برای نقش شیرافکن جلوی دوربین رفتم و بعد از آن در علی البدل و پایتخت 5 بیشتر به شهرت رسیدم.

بهتاش در پایتخت

بهرام افشاری قد

او با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته شده است. به گفته خودش در تجربیات سینما و تلویزیون فیزیک و قد او همیشه باعث اختلاف بین عوامل همچون کارگردان و تهیه کننده ها برای انتخاب او در راستای بازیگری بوده است.

قد بهرام افشاری