تاپینگ بستنی به همراه مشخصات فنی + معرفی بهترین فروشندگان

23/10/2023
تاپینگ بستنی
تاپینگ بستنی از محصولات محبوب و مناسب برای آبمیوه بستنی فروشی، شعبه های نعمت، چیمنی، کارن و... می باشد. این دسته از تاپینگ های اسکوپی، به دلایل ویترینی بودن، داشتن نورپردازی LED بسیار طرفدار دارد.
مجله والی
مجله والی

در ادامه ی مطلب به معرفی انواع تاپینگ بستنی می پردازیم با مجله ی والی همراه باشید.

تاپینگ بستنی (اسکوپی)

خرید تاپینگ فانتزی

تاپینگ بستنی از پرکاربرد ترین تجهیزات در صنف آبمیوه فروشی و بستنی فروشی در شعبه های مختلف می باشد که برای حفظ انجماد بستنی های اسکوپی (میوه ای، سنتی) مناسب است. این دسته از محصولات در دو مدل تاپینگ بستنی فانتزی و تاپینگ بستنی صنعتی تولید می شوند. دمای طراحی شده جهت حفظ انجماد، تا 22- می باشد و نوع ترموستات این یخچال ویترینی، مکانیکی است.

  • انواع تاپینگ بستنی 

  1. تاپینگ بستنی صنعتی

  2. تاپینگ بستنی فانتزی

قیمت تاپینگ صنعتی

  • قیمت تاپینگ بستنی

قیمت تاپینگ بستنی بستگی به نوع دستگاه، تعداد لگن ها، سایز بنماری ها، موتور، جنس بدنه و ابعاد آن دارد. 

  • تاپینگ بستنی فانتزی 

تاپینگ بستنی فانتزی (یخچال بستنی) در کافه ها، آبمیوه بستنی فروشی هایی با فضای کوچک کاربرد دارد که نمای ویترینی و بدنه های فانتزی و طرح دار این یخچال بستنی ویترینی مشتریان زیادی به خود جذب می نماید.

تاپینگ 6 لگن

  انواع تاپینگ بستنی فانتزی 
  تاپینگ بستنی فانتزی   6 لگن
  تاپینگ بستنی فانتزی   8 لگن
  تاپینگ بستنی فانتزی   9 لگن
  تاپینگ بستنی فانتزی   10 لگن

قیمت تاپینگ بستنی کوچک

مشخصات تاپینگ بستنی فانتزی

جنس بدنه گالوانیزه
دارای روشنایی LED
دارای لوگو CNC
درجه مصرف انرژی   A
عایق بندی تزریق فوم
استیکر  سفارش مشتری   

 یخچال بستنی ویترینی

  • تاپینگ بستنی صنعتی

تاپینگ بستنی صنعتی در شعبه های بزرگی مانند بستنی نعمت، کارن و.... مورد استفاده قرار می گیرد. جنس بدنه ی این یخچال های بستنی تمام استیل ضد زنگ، موتور پرقدرت، شیشه سکوریت نشکن و ضد بخار می باشد.

قیمت تاپینگ بستنی استیل

 

مشخصات تاپینگ بستنی صنعتی

جنس بدنه استیل
دارای روشنایی LED
دارای لوگو CNC
درجه مصرف انرژی   A
عایق بندی تزریق فوم
استیکر  ندارد

خرید تاپینگ صنعتی 

انواع تاپینگ بستنی صنعتی
انواع تاپینگ بستنی صنعتی 10 لگن
انواع تاپینگ بستنی صنعتی  12 لگن
انواع تاپینگ بستنی صنعتی 14 لگن
انواع تاپینگ بستنی صنعتی 16 لگن 
انواع تاپینگ بستنی صنعتی 18 لگن
انواع تاپینگ بستنی صنعتی 20 لگن

فروش تاپینگ صنعتی 

تفاوت تاپینگ بستنی صنعتی با تاپینگ بستنی فانتزی در جنس بدنه ی دستگاه، موتور، ابعاد و تعداد بنماری های داخل دستگاه می باشد.

فروشندگان برتر تاپینگ بستنی در ایران

خرید تاپینگ بستنی

دستگاه تاپینگ بستنی که تحت عنوان یخچال بستنی اسکوپی شناخته می شود در دو نوع صنعتی و فانتزی توسط صنایع برودتی یخچالسازان البرز طراحی و تولید می شود تاپینگ های صنعتی از 10 لگن تا 20 لگن و تاپینگ های فانتزی از 10 و 12 لگن در بازار موجود اند. بدنه یخچال تاپینگ بستنی هم از نوع استیل و هم از نوع گالوانیزه ساخته می شود. بازه دمایی این دستگاه ها بین 16- تا 25- درجه سانتی گراد بوده و برای نگهداری و به نمایش گذاشتن طعم های مختلف بستنی به صورت جداگانه در آبمیوه و بستنی فروشی ها، کافی شاپ ها و لبنیاتی ها به کار می رود. طراحی ظاهری این دستگاه به صورت شیب دار بوده و دارای درب های شیشه ای محدب است، و این کانتر شیشه ای دارای درب کشویی بوده، که موجب سهولت استفاده برای کاربر می شود.

موارد و عواملی از قبیل جنس بدنه، نوع موتور و قدرت آن، نوع تاپینگ (فانتزی و صنعتی) تعیین کننده قیمت تاپینگ بستنی هستند. در زمان خرید تاپینگ بستنی به فاکتور هایی از قبیل ابعاد، رنگ و استیکر تاپینگ و جنس بدنه توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین دستگاه را خریداری کنید.

شماره تماس: 09128469362

قیمت تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی از تجهیزات و دستگاه های ضروری در بستنی و آبمیوه فروشی ها به منظور نگهداری از انواع بستنی های خوشمزه، شکلاتی، وانیلی، میوه ای و سنتی می باشد. این تاپینگ ها موجب می شود بستنی ها در بهترین شرایط دمایی نگهداری شده و به فروش برسند و آب نشوند و از جهتی بستنی یخ نزد. همچنین این یخچال بستنی نوعی یخچال/فریزر ویترینی می باشد که علاوه بر حفظ بستنی ها، نمای مغازه بستنی فروشی نیز جذاب تر شود و بستنی ها به نمایش در می آیند. یخچال تاپینگ بستنی در دو نوع فانتزی و صنعتی ساخته می شوند که شما می توانید طبق نیاز خود آنرا خریداری کرده و از مزیت های آن بهره مند شوید. صنایع برودتی یخچال کالا انواع یخچال تاپینگ بستنی فانتزی و صنعتی را با قیمت مناسب برای شما عرضه می کند.

از جمله ویژگی های این محصول می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  1.  سیستم روشنایی و ال ای دی تاپینگ بستنی دارای کمترین ولتاژ می باشد که صدمات ناشی از برق گرفتگی را از بین می برد.
  2. درج لوگو اختصاصی با طرح و رنگ در نمای تاپینگ طبق سلیقه و خواست مشتری قابل تغییر می باشد.
  3. تاپینگ صنعتی تکنوصنعت دارای سیستم تخلیه و تبخیر رطوبت(ضد بخار در هوای بارانی و سرد)می باشد.
  4. تاپینگ تکنوصنعت قابلیت استفاده از انواع ظروف بن ماری در سایزهای (1/1،1/2،1/3 و ...) را دارد.
  5. طرح ها و ال ای دی ها در تاپینگ با توجه به سفارش و درخواست مشتری قابل تغییر میباشد.
  6. تاپینگ 10 لگن دارای سیستم برفک آب کن می باشد که به هیچ وجه بستنی ذوب نمی شود.
     

کارشناس فروش 09128584676

یخچال تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی یکی از تجهیزات کمک کننده برای نگهداری بستنی کیلویی می باشد تا شما بتوانید با توجه به میزان تقاضای مشتریان خود طعم های مختلف را برای فروش در نظر بگیرید نیاز است تا بستنی ها در بنماری های جداگانه ریخته شود به همین خاطر باید این مورد قبل ثبت سفارش برای خرید تاپینگ بستنی تعیین شود. برای این که بتوانید بتوانید بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید تاپینگ های موجود در بازار در دو مدل فانتزی و صنعتی با تعداد لگن های مختلف (6 تا 20 لگن) طراحی و برای فروش روانه ی بازار می شوند. با توجه به این که یخچال تاپینگ بستنی دارای مدل های مختلف و کاربردهای متفاوتی می باشد هنگام خرید تاپینگ بستنی ارزان قیمت به موارد مختلفی اعم از ظرفیت، نوع کارایی، نوع کمپرسور و قدرت آن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر به دنبال خرید یخچال بستنی اسکوپی با قیمت مناسب به صورت تکی و عمده هستید می توانید خرید خود را از صنایع برودتی یخچال سازان ونوس انجام دهید. تاپینگ های تولید شده توسط این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها با قیمت پایین تر از قیمت بازار به بازار عرضه شده است. تمام محصولات تولید شده توسط این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و امکان ارسال به تمام نقاط را فراهم کرده است. جهت دریافت لیست قیمت تاپینگ بستنی با کارشناس فروش یخچال سازان ونوس تماس بگیرید.

شماره تماس: 09128399762

تاپینگ بستنی دست دوم

تاپینگ بستنی یکی از انواع فریزر صنعتی می باشد که در مجموعه کولست تولید می شود. مجموعه ما انواع مختلفی از این محصول را تولید می کند که می توان به تاپینگ بستنی شیشه خم، درب کشویی و صفحه پیشخوان اشاره کرد. از آن جایی که این محصول برای نگه داشتن بستنی و فروش آن استفاده می شود تاثیر بسزایی در دکوراسیون مغازه و کافه دارد همچنین از این محصول برای نگه داری انواع بستنی ها در ویترین مغزاه خود می توانید استفاده کنید. درون این محصول  از لگن های استیل استفاده شده و شما می توانید این محصول را در انواع محتلف 10 لگن تا 20 لگن سفارشی سازی کنید همچنین این محصول دارای نورپردازی LED، لوگو CNC و قدرت کمپرسور 2 اسب بخار می باشد.

صنایع برودتی کولست سرما کارنامه بسیار درخشانی در زمینه تولید این محصول دارد و تمامی تاپینگ های بستنی و یخچال بستنی های این مجموعه دارای گارانتی 18 ماهه و خدمات پس از فروش هستند. همچنین این مجموعه این امکان را فراهم کرده تا مشتریان از طریق تماس با کارشناسان سفارش خود را ثبت کنند . از طریق باربری به سراسر کشور ارسال نمایند.

قیمت تاپینگ بستنی صنعتی و فانتزی

تاپینگ بستنی یک یخچال صنعتی است که از مهم ترین تجهیزات کافی شاپ ها، آبمیوه بستنی فروشی ها و ... برای نگهداری انواع بستنی در طعم های مختلف محسوب می شود. این محصول در دو نوع صنعتی و فانتزی در مجموعه ما تولید می شود. از ویژگی های این یخچال بستنی می توان به جنس بدنه گالوانیزه، شیشه های ضد بخار، عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان، درب کشویی و محدب، روشنایی LED، چرخ جهت سهولت در جا به جایی، ترموستات دیجیتال، کمپرسور کم مصرف و... اشاره کرد. طرز کار تاپینگ بستنی ها به صورتی است که بستنی درون بن ماری های استیل این محصول ریخته می شود و به صورت اسکوپی به دست مشتریان گرامی می رسد.

اگر قصد خرید یک تاپینگ بستنی با کیفیت، با ظاهری شیک و فوق العاده را دارید، لازم به ذکر است که مجموعه ما می تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد. جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش خود، با شماره های درج شده در سایت خانه سرما سازان تماس حاصل فرمایید. تمامی محصولات این مجموعه با بهترین باربری ها در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می رسند.

شماره تماس:

09128354831

09031875154

تاپینگ بستنی

نگهداری بستنی ها وغذاهای منجمد در شرایط ثابت برای حفظ و حفظ کیفیت محصول حیاتی است. تاپینگ بستنی نه تنها برای نگهداری مواد خوراکی مانند بستنی؛دسرهمچنین برای نگهداری ماست، زیتون، انواع ترشیجات، محصولات منجمد شده  کاملا  با دمای ایده آلی ساخته شده و بسیار مناسب است. پرکاربردترین وسیله در بستنی فروشی ها تاپینگ بستنی است. این محصول نوعی فریزرصندوقی است که بستنی ها درون ظرف های داخل قرار می گیرد و باعث می شود بستنی ها در معرض دید مشتری قرار بگیرند و آن ها به راحتی بستنی مورد نظر خود را انتخاب کنند از این محصول  معمولاً برای بستنی های اسکوپی استفاده می‌شود.

مشخصات فنی و ظاهری تاپینگ بستنی 

  1. یخ زدایی خودکار
  2. محدوده دمایی -20 تا -15 درجه سانتیگراد
  3. کنترل کننده دمای دیجیتال با کیفیت بالا
  4. گاز هرمتیک فشار پایین R404