لیست قیمت به همراه قیمت دستگاه یخ در بهشت ساز ارزان

26/11/2022
یخ در بهشت ساز
در فصل گرم تابستان فقط یک نوشیدنی خنک است که می تواند حالتان را خوب کند. یخ در بهشت یکی از نوشیدنی های محبوب در بین کودکان و حتی بزرگسالان می باشد که به هنگام گرم شدن هوا طرفداران زیادی دارد. داشتن یک دستگاه یخ در بهشت ساز به می تواند به شما کمک کند تا به راحتی کسب در آمد کنید.
مجله والی
مجله والی

دستگاه یخ در بهشت ساز یکی از تجهیزات بسیار مهم برای کسب در آمد بسیار خوب می باشد. یخ در بهشت ساز صنعتی در بسیاری از بستنی و آبمیوه فروشی ها و کافی شاپ ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه یخ در بهشت ساز کوچک به دلیل اینکه فضای کمی را اشغال می کند گزینه ی بسیار مناسبی برای مکان هایی است که محدودیت فضایی دارند. شما می توانید خرید یخ در بهشت ساز به راحتی درآمد زیادی کسب کنید و یک کاروکاسبی خوب برای خود راه اندازی کنید.بدنه یخ در بهشت ساز  از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است تا در مرور زمان دچار پوسیدگی نشود. داشتن شیشه هایی شفاف از جنس پلی کربنات نشکن در این محصول باعث می شود که محتوایات داخل مخزن به راحتی دیده شود و اتنخاب را برای مشتری آسان می کند. به طور کلی یخ در بهشت ساز تشکیل شده از دو قسمت سردکننده است که وظیفه ی سرد کردن نوشیدنی را انجام می دهد و قسمت مخزن دستگاه است که نوشیدنی و آبمیوه ها را در خود نگهداری می کند. قیمت دستگاه یخ در بشت ساز ارزان به عوامل متعددی بستگی دارد که امروز در مجله والی قصد داریم به این مطلب به صورت گسترده تری بپردازم. برای آشنایی کامل با یخ در بهشت ساز براس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یخ در بهشت ساز

یخ در بهشت ساز صنعتی

در بعضی از شغل ها نیاز است که یخ در بهشت در حجم بیشتری تولید شود. در این مواقع به یک یخ در بهشت ساز صنعتی نیاز داریم تا بتوانیم حجم زیادی یخ در بهشت را تولید کنیم. داشتن کیفیتی مناسب و موتوری قدرتمند مرحله اول برای خرید یک یخ در بهشت ساز ارزان می باشد. قبل از خرید باید توجه داشت که جنس بدنه و قدرت موتور از کیفیت بالایی برخور دار باشد و شامل گارانتی نیز باشد.

انواع یخ در بهشت ساز

  • یخ در بهشت ساز تک مخزن
  • یخ دربهشت ساز دو مخزن
  • یخ در بهشت ساز سه مخزن

یخ در بهشت ساز ارزان

نکات مهم خرید دستگاه یخ در بهشت ساز

در ابتدای ثبت سفارش باید توجه داشته باشید که یخ در بهشت سازی را تهیه کنید که ظرفیت و گنجایش مخزن آن همان مقداری باشد که مورد نیاز شما و مد نظرتان می باشد. نکات دیگری که لازم است به آن ها توجه داشته باشید عبارتند از: 

  • جنس بدنه
  • داشتن شیر ضد چکه
  • طول سیم کابل
  • موتور دستگاه
  • میزا مصرف انرژی
  • قابلیت شست و شوی داخل و بیرون دستگاه

یخ در بهشت ساز ایتالیایی

یخ در بهشت ساز

یخ در بهشت ساز کوچک

 

قیمت دستگاه یخ در بهشت ساز تک مخزن

ویژگی های دستگاه یخ در بهشت ساز

این محصول دارای قدرت موتور بالایی می باشد و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. این یخ در بهشت ساز ارزان از ظرفیت مخزن 10 الی 30  با تعداد مخزن متفاوت تولید می شود. داشتن بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ به شما این امکان را می دهد تا پس از اتمام کارتان بتوانید به راحتی مخزن دستگاه یخ در بهشت ساز خود را بشورید و از پوسیدگی و خرابی هم هیچ ترسی نداشته باشید.

مزایای یخ در بهشت ساز 

این محصول به دلیل داشتن متریال و مواد اولیه ی بسیار مرغوب می تواند به شما در راه اندازی یک شغل پردرآمد کمک کند. داشتن ویژگی هایی مانند: بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ و ضد خش، کم مصرف و کم صدا بودن، توان سرمایشی بالا و... این محصول را منحصر به فرد کرده است. لازم به ذکر است که مخزن این محصول دارای ظزفیت بالایی می باشد و باتوجه به سفارش مشتری گنجایش آن متغیر است.

یخ در بهشت ساز ایزانی

انواع دستگاه یخ در بهشت ساز ارزان

  • یخ در بهشت ساز سن کوتل

 یخ در بهشت ساز سنکوتل محصول کشور ایتالیا می باشد که دارای عملکرد خودکار و اتوماتیک است. این دستگاه دو بدنه ی جداگانه از جنس استیل ضد زنگ دارد که گنجایش آن ها 10 لیتر می باشد. در تولید این محصول برای درست کردن یخ در بهشت از همزن حلزونی استفاده شده است.

یخ در بهشت ساز سیار

مشخصات فنی یخ در بهشت ساز سن کوتل

تعداد موتور 1 عدد
توان 920 وات
برق تک فاز
تعداد مخزن 2 عدد
گنجایش مخزن 10 لیتر
یخ زدایی اتوماتیک
جنس بدنه استیل ضدزنگ
مخزن پلی کربنات
ابعاد دستگاه 81*52*47 سانتی متر
وزن دستگاه 49 کیلوگرم
همزن حلزونی

 یخ در بهشت ساز براس

  •  یخ در بهشت ساز تک مخزن براس

 یخ در بهشت ساز تک مخزن در کشور ایتالیا طراحی و تولید می شود. دارای مخزن 10 لیتری با قابلیت شست و شو می باشد و از بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ تولید شده است. موتور این یخ در بهشت ساز سیار دارای قدرتی معادلی با 460 وات می باشد. برای راحتی در جابه جایی در دو نوع چرخ دار و ثابت تولید و قابل سفارش است.

قیمت یخ در بهشت ساز تک مخزن

مشخصات فنی یخ در بهشت تک مخزن براس
گنجایش تقریبی هر مخزن 10 لیتر
گاز فریون R 134 a
توان 460(w)
عمق 52 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
وزن خالص 25 کیلوگرم
وزن ناخالص 27 کیلوگرم
  • یخ در بهشت ساز دو مخزن براس

یخ در بهشت ساز دو مخزن براس دارای دو مخزن 15 لیتری می باشد که جنس بدنه ها استیل ضد زنگ و قابلیت شست و شو دارند.و دارای کندانسور هوایی و سوییچ امنیتی فشار می باشند. این محصول یکی از تجهیزات کاربردی در  هتل ها، کافی شاپ ها، آبمیوه و بستنی فروشی ها و... می باشد.

قیمت دستگاه یخ در بهشت ساز

مشخصات فنی یخ در بهشت ساز دو مخزن براس
مدل ATLAS 2
نام یخ در بهشت دو مخزن (دو موتور)
ابعاد 46*53*90
وزن خالص KG 62
وزن ناخالص KG 67
مخزن قابل جابه جایی 2 عدد
گنجایش تقریبی هر مخزن 15L
گاز فریون R404
مخزن پلی کربنات غیرسمی و ضد شوک
بدنه استیل
کمپرسور هرمتیک دو عدد
کندانسور هوایی
محافظ اورلود دارد
سوییچ امنیتی فشار دارد
فیلتر کنداسور دارد
سطح صدا پایینتر از70 دسی بل
  • یخ در بهشت ساز سه مخزنه اسمارت براس

یخ در بهشت ساز سه مخزنه براس از سه مخزن 10 لیتری تشکیل شده است که قابلیت 30 لیتر یخ در بهشت را دارد. در این محصول امکان تهیه ی سه طعم یخ در بهشت به طور همزمان را وجود دارد.

جنس بدنه ی این دستگاه از نوع استیل و برق مصرفی این دستگاه از نوع تک فاز می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز با کارشناس فروش صنایع برودتی کولست تماس حاصل فرمایید.

 

 

قیمت یخ در بهشت ساز

مشخصات فنی یخ در بهشت ساز سه مخزنه اسمارت
گنجایش تقریبی هر مخزن 10 لیتر
توان آن 13000 وات
عمق 52 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
وزن خالص 61 کیلوگرم
وزن ناخالص 64 کیلوگرم

قیمت دستگاه یخ در بهشت ساز ارزان

عوامل متعددی همچون جنس بدنه، قدرت موتور، تعداد مخزن در قیمت یخ در بهشت ساز موثر می باشد. قیمت نهایی پس از انتخاب و ثبت سفارش مشتری محاسبه می گردد.

کارشناس فروش 09128423371