فروش انواع یخچال پرده هوا به صورت متری

26/11/2022
یخچال پرده هوا
یخچال پرده هوا (بدون درب) در دو مدل سرخود و مرکزی همراه با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش .جهت نگهداری مواد غذایی، لبنیات، مواد پروتئینی، میوه و سبزیجات و هر آنچه که به‌صورت بسته‌بندی و نیازمند نگهداری در محل خنک باشد، در نظر گرفته شده است.
مجله والی
مجله والی

یخچال پرده هوا 

قیمت یخچال بدون درب ایستاده

یخچال پرده هوا یکی از یخچال صنعتی مدرن بدون درب است که به یخچال بدون درب فروشگاهی هم معروف است.که یکی از مهم ترین تجهیزات فروشگاه و هایپرمارکت ها محسوب می شود.که میتواند یه ویترین خوب برای مغازه و فروشگاه شما باشد چون مشتریان می توانند به راحتی محصولات مد نظرشان را با فرصت کافی، انتخاب نمایند که فروشگاه ها و هایپر ها استفاده میشوند.یخچال پرده هوا برای نگهداری محصولات غذایی مانند مواد پروتیئنی، مواد لبنی مانند ماست و کره و پنیر و... که روزانه تهیه و به مصرف می رسند، استفاده می شود.

معمولا از این نوع یخچال فروشگاهی برای نگهداری انوع مواد غذایی مانند: مواد لبنی، پروتئینی و محصولاتی که بیشتر به صورت روزانه تهیه و مصرف می شوند استفاده می شود .از ویژگی های این محصولات میتوان به نورپردازی درون فضای یخچال که باعث میشود محصولات به صورت کامل در دید مشتریان باشند و سیستم تهویه هوا که باعث میشود هوای تازه و بدون بو درون یخچال باشد اشاره کرد.

یخچال ایستاده رو باز پرده هوا

یخچال پرده هوا با موتورخانه مرکزی

این نوع یخچال ها برعکس یخچال های پرده هوا موتور سر خود، از فضای بیشتری برخوردار هستند چرا که موتور در یک فضای دیگری به صورت مجزا قرار می گیردبیشتر هایپرمارکت ها و سوپرمارکت ها برای ایجاد دکوراسیون زیباتر و شیک تر از این نوع یخچال ها استفاده می کنند، چون حجم بیشتری از مواد غذایی و نوشیدنی را همراه با تنوع زیادتری در چیدمان می توانند به کار بگیرند.

قیمت یخچال بدون درب

یخچال پرده هوا با موتور سرخود 

این نوع یخچال ها دارای ابعاد و اندازه کوچکی هستند و موتور آنها درون یا پشت دستگاه نصب میشود.این یخچال ها مصرف انرژی کمی دارند و جابجایی و حمل آنها هم آسان است ه خاطر وجود کندانسور و کمپرسور در داخل یخچال، فضای درونی کمتری نسبت به یخچال های مدل موتورخانه مرکزی دارا می باشند.

فروش یخچال ایستاده بدون درب

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
مبرد R290

مشخصات :

  • بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
  • کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی
  • عایق شده با فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3
  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل (سفارشی)
  • بغل بدنه ها از پانلهای  PVC عایق شده با فوم پلی اورتان با دانسیته۴۰kg/m3
  • دارای نوار اتیکت قیمت در رنگها وشکلهای متفاوت PVC وارداتی (ترک)
  • دارای ضربه گیر از جنس PVC برروی بدنه
  • امکان نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل قابل نصب پایین یخچال به صورت سفارشی
  • قابل ساخت در ابعاد سفارشی به هر طول
  • دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)
  • دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود
  • مجهز به کمپرسور بیتزر

 یخچال پرده هوا وسط فروشگاهی (یخچال پرده هوا جزیره)

یخچال جزیره ای  در دو مدل موتور سرخود و موتورخانه مرکزی در بازار عرضه می شود و بیشتر برای نگهداری و عرضه ترشیجات و فرآورده های پروتئینی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.مای تمام شیشه یخچال جزیره در دو مدل شیشه تخت و خم، بسیار با کیفیت و شفاف و خاصیت ضد بخار در انواع مختلف با ظرفیت ها و ابعاد دلخواه شما، قابل تولید و عرضه می باشد.

فروش یخچال روباز صنعتی

قیمت یخچال جلو باز

شما میتوانید با هر ابعاد و اندازه ای که مناسب فروشگاه و مغازه تان است  این محصول را سفارش دهید. فروش به صورت متری ایست، همراه با 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش .جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 کارشناس فروش ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱