قیمت پاتیل و شیر جوش استیل

26/11/2022
پاتیل شیر
دستگاه پاتیل پخت شیر برای حرارت دهی شیر خام و میکروب زدایی آن بدون آسیب دیدن بافت اصلی شیر می باشد که از تجهیزات ضروری در دامداری ها محسوب می شود و بیشترین استفاده را در بین کارخانه ها، لبنیاتی ها و تولید فرآورده های لبنی داراست.
مجله والی
مجله والی

پاتیل پخت شیر چیست؟

دستگاه پخت شیر دستگاهی برای حرارت دهی شیر خام و میکروب زدایی آن بدون آسیب دیدن بافت اصلی شیر می باشد. شیر خام به هنگام جمع آوری از دامداری مقادیر زیادی باکتری و میکروب های غیر مفید دارد از این رو شیر خام را در ابتدا باید تا نقطه جوش آن حرارت داد در این صورت باکتری های مضر شیر از بین رفته و به اصطلاح شیر پاستوریزه می شود و می توان از این شیر برای درست کردن ماست، پنیر و ... استفاده کرد.پاتیل پخت شیر گاوداری و لبنیاتی بیشتر در کارخانه های لبنیات، فروشگاه های عرضه محصولات لبنی و دامداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.قیمت پاتیل شیر با توجه به تعداد جداره ضخامت ورق و ... متفاوت است.تفاوت پاتیل های پخت شیر بیشتر در ابعاد و حجم جاگیری آن ها خلاصه می شود.

از ویژگی های این شیر جوش می توان به جنس بدنه و پایه های آن ها اشاره کرد که از نوع استیل 304 می باشد که از زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری کرده و بسیار با کیفیت می باشد.این دستگاه همچنین برای کنترل میزان حرارت دارای یک ترموستات دیجیتالی یا مکانیکی نیز می باشد.پایه های به کار رفته از نوع استیل می باشند که بلسیار مقاوم و مستحکم هستند.درب پاتیل به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار به درون مخزن جلوگیری می کند و از نوع استیل خالص می باشد.به منظور خروج آسان تر شیر و تخلیه دستگاه یک شیر تخلیه در قسمت پایین مخزن تعبیه شده است.

انواع پاتیل پخت شیر

تفاوت پاتیل های پخت شیر بیشتر در ابعاد و حجم جاگیری آن ها خلاصه می شود به طوری که این پاتیل ها معمولا در ابعاد 200 ،300 و 500 لیتری تولید می شوند و همچنین می توان آن ها را در ابعاد سفارشی نیز تولید کرد.

دستگاه پاتیل پخت شیر 200 لیتر

پاتیل پخت شیر ۲۰۰ لیتری با کیفیت بالا در پرس سرما تولید می شود که از جمله تجهیزات مهم بستنی فروشی ها و لبنیاتی ها می باشد. جنس بدنه پاتیل از ورق استیل تشکیل شده است که این نوع فلز در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است.

دستگاه پاتیل پخت شیر 300 لیتر

دستگاه پاتیل پخت شیر از ورق استنلس استیل ساخته شده که دارای مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت می باشد؛ از این رو بسیار شستشوی دستگاه راحت بوده و می توان داخل مخزن را به راحتی تمیز و تخلیه کرد.

دستگاه پاتیل پخت شیر 500 لیتر

پاتیل پخت شیر ۵۰۰ لیتری دستگاهی برای حرارت دهی شیر خام می باشد، که این دستگاه  از بین برنده  باکتری ها و میکروب های داخل شیر است؛ پاتیل در پارس سرما به منظور استفاده در لبنیاتی و دامداری و مراکز تولید بستنی استفاده می شود.

مشخصات فنی پاتیل 200 لیتری 

جنس بدنه استیل نگیر 304
همزن استیل دارد
ظرفیت 200 لیتر
مشعل دارد
تک جداره و دو جداره دارد
شیر تخلیه دارد
گارانتی 18 ماه

 قیمت پاتیل شیر

مشخصات فنی پاتیل 300 لیتری 

قابلیت خنک نمودن شیر تا دمای 45+
همزن استیل
ترموستات دیجیتالی
عایق بندی تزریق فوم
جنس بدنه استیل نگیر
لوله کشی مسی
مشعل دارد
گارانتی 18 ماه

 قیمت پاتیل شیر 300 لیتری

مشخصات فنی پاتیل 500 لیتری 

قابلیت خنک نمودن شیر تا دمای 45+
همزن استیل
ترموستات دیجیتالی
عایق بندی تزریق فوم
جنس بدنه استیل نگیر
لوله کشی مسی
مشعل دارد
گارانتی 18 ماه

قیمت پاتیل پخت شیر استیل

قیمت پاتیل شیرجوش

شرکت ما  تولید کننده بهترین تجهیزت لبنیاتی همراه با  18ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است.جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما در تماس باشید.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی یخچالسازان تماس حاصل فرمایید:

مدیر فروش 09128464653