معرفی بهترین فروشندگان آبسردکن استیل در بازار

18/10/2023
آبسردکن
شرکت ما تولید انواع یخچال صنعتی و محصولات برودتی می باشد. آبسرد کن استیل برای خنک کردن آب استفاده می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد.جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.
مجله والی
مجله والی

آبسردکن 

قیمت آبسردکن

هیچ نوشیدنی در دنیا به اندازه یک لیوان آب خنک نمی تواند ما را سرحال کند آب از اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده بدن ما انسان ها می باشد و حدود ۷۰ درصد بدن ما را آب تشکیل می دهد کمبود آب در بدن ما انسان ها باعث مشکلات زیادی می شود و نوشیدن آب یکی ازضروریات زندگی ما انسان ها می باشد و باید در فصل تابستان که گرما زیاد است در طول شبانه روز حدود ۸ لیوان آب بنوشیم تا از کم آبی بدن جلوگیری کنیم و باعث کاهش دمای بدن در فصل گرما شویم.

آبسردکن ها دارای دو مدل ایستاده و رومیزی هستند که مدل های رومیزی به دلیل اندازه کوچک فضای کمی را اشغال می کنند و نوع ایستاده دارای مدل های مختلفی هستند و به دلیل اندازه های بزرگ نیاز به فضای های بیشتری دارند.برای داشتن آب خنک در فصل تابستان که دمای هوا بالا می رود ما نیاز به یک دستگاه آب سردکن داریم که بتواند در سریع ترین زمان آب را برای ما سرد کند همه ی ما با دستگاه های آب سرد کن آشنایی داریم و حتما در فصل تابستان از آن ها در ادارات و اماکن عمومی استفاده کرده ایم.

فیلتر دستگاه

در مدل هایی که دارای مخزن می باشند از مخزن هایی استفاده کنید که دارای فیلتر هستند و در مدل هایی که بدون مخزن هستند و مستقیم به آب شهری متصل هستند می توانید از فیلتر در ورودی شیر آب استفاده نمایید. فیلتر در آب سردکن ها باعث گرفتن ذرات در آب می شود و باعث می شود شما یک لیوان آب تمیز و سالم را نوش جان کنید.

انواع آب سردکن

آب سردکن دارای مخزن بالا

این نوع مدل دستگاه همانطور که از نامش نیز پیداست دارای یک مخزن در بالای دستگاه می باشد این مدل آبسردکن دارای مدل های مختلفی از نظر مخزن می باشند و شما می توانید بر اساس میزان مصرف خود گنجایش مخزن را تغییر دهید.

آبسردکن دارای مخزن پایین

این مدل دستگاه نیز دارای مخزنی در پایین دستگاه است و دارای ساختاری زیبا و همچنین امکان تعویض آسان مخزن آب می باشد و فقط در مدل های ایستاده تولید و به بازار عرضه می شوند.

آبسردکن وصل شده به آب شهری

این مدل آبسردکن هیچ مخزنی برای پر کردن آب ندارد و بصورت مستقیم به آب شهری متصل می شود و شما دیگر نیازی به پر کردن مخزن و تعویض آن نخواهید داشت و همیشه به آب خنک دسترسی خواهید داشت. این مدل آبسردکن هم در دو نوع رومیزی و ایستاده ساخته شده اند و برای مکان هایی مناسب هستند که دارای شیر آب می باشند.

قیمت ابسردکن

 دستگاه های آبسردکن  بر اساس منبع تامین آب به دو دسته

  • مخزن دار
  • قابلیت اتصال به آب شهری

ظرفیت سرمایش

بر اساس شرایط استاندارد آبسردکن ها باید در یک ساعت نصب مخزن آب خنک تحویل دهند،مثلاً یک آبسردکن ۳۸ لیتری باید در یک ساعت ۱۶ لیتر آب خنک تحویل دهد.

جنس مخزن

اگر قصد خرید آب سردکن های مخزن دار را دارید حتما به جنس استفاده شده مخزن توجه کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که دارای مخزنی از جنس استیل ضد زنگ باشد این ویژگی از زنگ زدگی مخزن جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر مخزن دستگاه می شود.

قیمت آبسردکن استیل برای مساجد

مشخصات فنی آب سرد کن استیل

جنس بدنه  استیل استنلس
عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
کمپرسور قدرتمند سکاپ دانفوس
گنجایش ۳۸ لیتر
قدرت کمپرسور ۱٫۴
تابلو CNC
تعداد شیر  سفارشی

قیمت آبسرد کن استیل

قیمت آبسردکن استیل با توجه به نوع ، تعداد شیر این محصول کاملا متفاوت است. تمامی محصولات دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما  تماس بگیرید.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی پرنس سرما تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش  09128594636

بهترین فروشندگان آبسردکن استیل در بازار

آبسردکن استیل صنایع برودتی خانه سرماسازان

آبسردکن استیل

در اماکن عمومی مانند شرکت ها، ادارات، مدارس، هتل ها، هیئت و... برای خنک کردن آب آشامیدنی از دستگاه آبسردکن استیل استفاده می شود. آبسرد کن ها به طور کلی از نظر دسترسی به آب به دو دسته ی منبع دار و اتصال مستقیم، تقسیم می شوند. آبسرد کن منبع دار برای مکان های کم تردد استفاده می شود و آبسرد کن با اتصال مستقیم برای تامین نیاز به آب شهری دارند. این محصول دارای جنس بدنه استیل ضد زنگ که موجب تغییر در رنگ و مزه آب نمی شود و عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان که موجب حفظ برودت این محصول می شود، می باشد. آبسردکن استیل های تولید شده در مجموعه خانه سرما سازان در انواع مختلف تک شیر تا شش شیر می باشد که برای فضای دامداری و فروشگاه لبنیاتی شما بهترین گزینه می باشند.

اگر قصد خرید بهترین آبسردکن استیل با قیمت مناسب به صورت تکی و یا عمده را دارید، پیشنهاد می شود ثبت سفارش خود را از مجموعه خانه سرما سازان انجام دهید. هنگام خرید آبسرد کن به نکات زیر توجه کنید: بهداشتی بودن آب سرد تولید شده توسط دستگاه میزان مصرف انرژی: طبیعتا هرچقدر میزان مصرف انرژی دستگاه کمتر باشد، صرفه اقتصادی بهتری دارد. جنس، کیفیت، کمپرسور و ابعاد دستگاه گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نوع عایق بندی دستگاه یکی از مهمترین قطعات این آبسردکن استیل منبع ذخیره آن است که حتما باید از جنس استیل باشد.

شماره تماس: 09128354831

آبسردکن استیل صنایع برودتی یخچالسازان البرز

قیمت آبسردکن عمومی

همانطور که می دانید آب سرد کن ها در مدل های مختلفی در بازار به چشم می خورند که در میان آن ها، آبسردکن استیل یکی از کاربردی ترین و مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در مکان هایی مانند ادارات، کارگاه ها و کارخانجات، مدارس، بیمارستان ها، مراکز خرید، کارگاه های ساختمانی، ورودی مغازه ها، پیاده رو ها، مساجد، حسینیه ها و ... محسوب می شود. از آنجایی که میزان رفت و آمد افراد به این محیط ها بیش از سایر محیط ها می باشد؛ از این رو آبسردکن های مورد استفاده در چنین فضاهایی باید توانایی تولید آب خنک به مقدار بالایی را داشته باشند. بر روی بدنه ی این آبسردکن های عمومی موتور قدرتمندی نصب شده که خنک سازی آب داخل مخزن را نجام می دهد و می توانید برای مدت زمان طولانی از آب سرد کن استفاده کنید.

آبسرد کن های استیل با استفاده از بهترین قطعات و مواد اولیه توسط صنایع برودتی یخچالسازان البرز طراحی و تولید شده اند و بهترین عملکرد را دارند. بدنه ی آبسردکن ها از استیل ضدزنگ می باشند تا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دچار مشکل نشوند. در زمان خرید آبسردکن استیل حتما به ظرفیت انتخابی خود و همچنین موتور آب سرد کن توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه را خریداری کنید. قیمت آبسردکن عمومی با توجه به نوع ابعاد، جنس بدنه، نوع موتور و قدرت آن، تعداد شیر و گنجایش مخزن تعیین می شود.

شماره تماس: 09128469362

آبسردکن استیل صنایع برودتی یخچالسازان ونوس

قیمت آب سرد کن

آبسردکن استیل گزینه ی مناسبی برای استفاده در مکان های مختلف اعم از مساجد، اماکن عمومی، مدارس، ادارات، خیابان ها، رستوران ها و... می باشد و به شما کمک می کند تا دیگر در مورد تأمین آب خنک مورد نیاز افراد با مشکل رو به رو نشوید. برای این که آبسردکن صنعتی بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد نحوه ی کارکرد این دستگاه به این صورت می باشد که در ابتدای کار نیاز است تا آب مورد نیاز خود را داخل مخزن آبسردکن منتقل کنید. بعد از آن نیاز است تا آب را از طریق یک سیستم پمپاژ و فیلتراسیون برای خنک سازی آماده کنید. بدنه ی در نظر گرفته شده برای تولید آب سردکن از نوع استیل می باشد و برای اتصال بخش های مختلف آن از جوشکاری آرگون استفاده می شود. استیل بودن بدنه کمک می کند تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت مورد نیاز را داشته باشند و بتوانید برای مدت زمان طولانی تری از دستگاه بدون مشکل استفاده کنید. هم چنین سبب راحتی شستشوی دستگاه برای رعایت اصول بهداشتی می شود.

برای استفاده از آبسردکن شیرهای خروجی بر روی بدنه ی دستگاه قرار داده شده است تا بتوانید بدون دردسر به مخزن دستگاه دسترسی داشته باشید. نوع شیر انتخابی می تواند از نوع پیچی، فشاری و یا اهرمی می باشد. اگر به دنبال خرید آبسرد کن استیل با قیمت مناسب به صورت تکی و عمده هستید می توانید خرید خود را از صنایع برودتی یخچال سازان ونوس انجام دهید. آب سرد کن های تولید شده توسط این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها با قیمت پایین تر از قیمت بازار به بازار عرضه شده است. تمام محصولات تولید شده توسط این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و امکان ارسال به تمام نقاط را فراهم کرده است. جهت دریافت لیست قیمت آبسردکن استیل برای مسجد با کارشناس فروش یخچال سازان ونوس تماس بگیرید.

شماره تماس: 09128399762

آبسردکن استیل امین سرما

قیمت آبسردکن استیل دست دوم

آبسرد کن استیل برای خنک کردن آب استفاده می شود و در دسترس عموم قرار می گیرد. آبسردکن‌ها معمولاً در منازل، دفاتر، مکان‌های عمومی، رستوران‌ها و هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.آبسردکن استیل یا به عبارت دیگر آبسردکن صنعتی دستگاهی مناسب برای خنک کردن آب در حجم بالا می باشد، آبسردکن های صنعتی تهیه شده از ورقه های استیل می باشند. جهت خرید آبسردکن استیل نکاتی را که باید رعایت کنید که شامل نوع و کاربرد، ظرفیت، جنس بدنه، سیستم خنک کننده، تنظیمات و کنترل، صدا، قابلیت‌های اضافی، ضمانت و خدمات پس از فروش، است. 
یکی از قابلیت های مهم آبسرد کن تک شیر تا شش شیر اتصال آن به آب شهری می باشد که به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشند. همچنین برای خروجی آب در این دستگاه از شیر تخلیه استاندارد استفاده شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی از آن استفاده نمایید.
برای خرید یک محصول خوب و با کیفیت به سایت امین سرما مراجعه کرده و یک محصول با کیفیت را برای کار خود انتخاب کنید.
 

شماره تماس: 09128894239

آبسردکن استیل صنایع برودتی یخچال کالا

آبسردکن استیل صنایع برودتی یخچال کالا

آبسرد کن استیل (water dispenser) از جمله تولیدات پر کاربرد و پر متقاضی این مجموعه می باشد که در مدل های مختلفی با بهترین متریال ساخت، تولید شده و به فروش می رسد. آب سرد کن در مکان های گوناگونی اعم از حسینیه ها، هئیت ها، مدارس، اداره و کارخانه ها، خیابان ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار می گیرد. کارایی آبسرد کن در یک تعریف ساده فراهم کردن آب خنک برای فرد می باشد که برای بالا بردن کیفیت دستگاه از استیل 304 در ساختار آن، استفاده می شود تا علاوه بر اینکه دستگاهی با کیفیت و مقاوم باشد، این نوع جنس بدنه سبب می شود که تغییری در مزه و رنگ آب ایجاد نشود. آبسردکن ها از نظر محل مورد استفاده، سیستم های سرمایشی و …تقسیم بندی می شوند. محل مورد استفاده میتواند در اندازه، قدرت و همینطور نوع کاربری دستگاه های آبسردکن تفاوت ایجاد میکند. 

هنگام خرید آبسردکن مسئله ای که برای افراد حائز اهمیت است، قیمت آبسردکن می باشد که اگر این هزینه برای شخص مطرح نباشد به سراغ مشخصات فنی دستگاه می رود که از مهم ترین خصوصیات این دستگاه می توان موارد زیر را فهرست کرد:

  1. آبسردکن استیل مجهز به مخزن نگهداری آب خنک از جنس استیل 304 کاملا بهداشتی و مستحکم
  2. تولید آب سردکن ها در ظرفیت های گوناگون صنعتی و نیمه صنعتی
  3. مجهز به کمپرسوری قدرتمند برای تامین سرمایش لازم جهت خنک کاری آب
  4. ساخت و طراحی مطابق با اصول مهندسی و تاییدیه وزارت بهداشت
  5. دارای بدنه ای ساخته شده از استیل مرغوب با خاصیت ضدزنگ
  6. نوع گاز مبرد: R134a

برای بدست آوردن قیمت بروز با شماره 09128584676 تماس حاصل فرمایید.

آبسردکن استیل صنایع برودتی کولست سرما

آبسردکن

آبسردکن یکی از تجهیزات صنعتی است که کاربرد های بسیاری در اماکن عمومی، مدارس، مساجد و فروشگاه ها می تواند داشته باشد این محصول در هر زمان و مکان مب تواند آب آشامیدنی سرد در اختیار شما قرار دهد. صنایع برودتی کولست سرما یکی از تولید کننده های این محصول می باشد که یکی از باکیفیت ترین آبسردکن استیل بازار را تولید می کند. این محصول در ابعاد و انواع مختلف تک شیر تا پنج شیر در این کارخانه تولید می شود. صنایع کولست سرما این امکان را فراهم کرده تا  قیمت به روز هر محصول را  در سایت مشاهده کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین و حضوری در هرجایی از ایران هستید به ثبت برسانید. تمامی محصولات ارائه شده در این کارخانه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش در تمامی شهرها می باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید  آبسردکن با واحد فروش مجموعه ما  تماس بگیرید تا شما را برای یک انتخاب  و خرید مناسب و مطمئن همراهی کنند.

شماره تماس: 09128951640