فروش یخچال جگرکی به قیمت درب کارخانه

26/11/2022
یخچال جگرکی
شرکت ما تولید کننده ی یخچال کبابی و یخچال های جگرکی برای تازه نگه داشتن مواد مختلف اعم از انواع گوشت ها، جگر، سیخ های جوجه و... مورد استفاده قرار می گیرند.
مجله والی
مجله والی

یخچال جگرکی

قیمت یخچال جگرکی

یکی از ملزومات رستوران، فست فود و آشپزخانه های صنعتی داشتن یخچال صنعتی می باشد که یکی از این یخچال های برای کبابی و جگرکی ها، یخچال جگرکی است که عرض بیشتری نسبت به سایر یخچال ها دارد زیرا به راحتی می توان سیخ های کباب ازجمله گوشت، مرغ و جگر را داخل ان قرار داد.این دستگاه در اندازه و ابعاد متفاوت در مجموعه سیلور طراحی و تولید می شود و شامل یخچال دو درب و سه درب ویترینی کبابی می باشد.

از یخچال ویترینی دو درب به دلیل داشتن فضای زیاد برای جای دادن مواد مختلف در مغازه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند، این یخچال های کباب را می توان رنگ استیل و ساختار آن را به توجه به سلیقه ی مشتری سفارش داد، تا بتواند ظاهری زیبا به مغازه ی جگرکی شما بدهد. از یخچال ویترینی صنعتی هم در جگرکی های بزرگ که تولید حجم بالایی را دارند مناسب هستند.

مشخصات فنی یخچال جگرکی

جنس بدنه  استیل
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان 
جنس طبقات استیل نگیر
چرخ دارد
دما قابل تنظیم
تاج دار و بدون تاج      دارد
رنگ بندی   دودی طلایی
گارانتی  18 ماه

 

یخچال ویترینی جگرکی

یخچال جگرکی و کبابی استاندارد

همانطور که می دانید، راه اندازی هر کسب و کاری تجهیزاتی منحصر به فرد نیاز دارد. کسب و کارهای موفق همواره از بهترین تجهیزات استفاده می کنند. این تجهیزات آن ها را در عمل متفاوت می کند. بنابراین اگر قصد راه اندازی فروشگاهی متمایز را دارید، لازم است از تجهیزاتی متفاوت، خاص و با کیفیت استفاده نمایید. تجهزاتی با این مشخصات را می توانید درمجموعه ما داشته باشید.

یخچال جگرکی

ویژگی‌های یخچال جگرکی

بهتر است بدنه یخچال جگرکی، از جنس استیل ضد زنگ ساخته شود.به این علت که یخچال با مواد غذایی باز در تماس است. به این ترتیب علاوه بر اینکه سلامت و بهداشت آن مواد غذایی حفظ می شود، بدنه یخچال در صورت قرارگیری در فضای مرطوب و هنگام شست و شو، دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی شود.

این یخچال ها در ابعاد مختلف (1.5 متری و 2 متری و…) با توجه به ابعاد فروشگاهتان قابل سفارش هستند. کافیست نقشه فروشگاهتان را برای کارشناسان ما در مجموعه برادران حامی دوست ارسال کنید تا ما تجهیزات مورد نیازتان را برایتان طراحی کرده و بسازیم.

قیمت یخچال جگرکی

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا با مجموعه ما تماس بگیرید و از ارائه مشاوره و خدمات پس از فروش مجموعه ما بهره مند شوید.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی دنارسرما تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش  09128423371