لیست قیمت یخچال فست فودی به قیمت تولیدی

26/11/2022
یخچال فست فودی
جهت راه اندازی یک رستوران و فست فودی نیاز به یک سری از تجهیزات مهم می باشد که اصلی ترین آن ها یخچال فست فودی می باشد. این یخچال ویترینی با توجه به نیاز مشتری در مدل و ابعاد متنوع عرضه می گردد. یخچال فست فود دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات می باشد.
مجله والی
مجله والی

یخچال فست فودی چیست؟

یخچال فست فودی از سری محصولات صنعتی می باشد که جز تجهیزات مهم یک رستوران محسوب می شود. یخچال صنعتی فست فودی، همان یخچال ایستاده می باشد که در مدل های تک درب الی شش درب به صورت یک طرف نما و دو طرف نما عرضه می گردد. این نوع یخچال ویترینی  در صنف های رستوران ها و فست فودی ها بسیار محبوب است که از مهم ترین آن ها یخچال نوشیدنی به شمار می رود. برای اطلاع از قیمت و مشخصات فنی یخچال فست فودی با مجله ی والی همراه باشید.

خرید یخچال فست فودی

مشخصات فنی

خرید یخچال فستفودی

مشخصات فنی یخچال فست فودی

جنس بدنه گالوانیزه رنگی، استیل
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد

قیمت یخچال فست فودی

فروش ارزان یخچال فست فود

یخچال مخصوص فست فود در مدل و ابعاد متنوعی تولید می شود که هرکدام کارایی متفاوت دارد. جهت استعلام قیمت می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی اونیور تماس حاصل نمایید.

کارشناس فروش 09128007182

یخچال ایستاده فست فود

ساختار یخچال فست فودی

خرید و قیمت یخچال فست فود

جنس بدنه این یخچال فست فودی از نوع استیل طراحی شده ک بسیار مقاوم و مستحکم است و هم قابلیت شست و شو دارد تا شما هیچ نگرانی از زنگ زدگی و پوسیدگی آن نداشته باشید.برای عملکرد بهتر و جلوگیری از اتلاف برودت یخچال، این تجهیزات به کمک فوم تزریقی عایق بندی می شوند. موتور و کمپرسور یخچال نیز با توجه به سفارش مشتری تعیین خواهندشد.علاوه بر این به منظور تنظیم دما، این یخچال ها به ترموستات مجهز شده اند. طبقات به کار رفته نیز بسیار مقاوم و مستحکم بوده و اغلب به به صورت شیشه ای طراحی می شوند.

یخچال مکعبی فست فودی

قیمت یخچال مکعبی

مشخصات فنی یخچال مکعبی

ابعاد 200*150*70 سانتی متر 
200*200*70 سانتی متر
جنس بدنه استیل 
تعداد طبقات 
قدرت کمپرسور 3/4
عایق  تزریق فوم

قیمت یخچال فست فودی

سوالات شما:

یخچال نوشیدنی

چه نوع یخچال فست فودی مناسب است؟

یخچال فست فودی بهتر است که از جنس استیل باشد. اما در صورت باز نبودن مواد و نرفتن خون ابه به طبقات شما میتوانید از یخچالی با بدنه ورق رنگی(گالوانیزه)نیز استفاده کنید.

حداقل سرمایه ی مورد نیاز برای خرید تجهیزات فست فودی چه قدر است؟

هزینه خرید اقلام فست فودی به جز یخچال و وسایل سرمایشی هزینه بالایی را در بر میگیرد اما اگر بخواهیم یک فست فودی کوچک را در نظر بگیرید با دوعدد یخچال دومتری یا یک و نیم متری و دو دستگاه یخچال نوشیدنی شما باید مبلغی حدود 60 میلیون تومان را پرداخت کنید.

کدام مدل از یخچال فست فودی پر فروش است؟

در صنف رستوران و فست فودی، یخچال های ویترینی دو طرف نما بسیار پر فروش و محبوب است.

خرید ارزان یخچال فست فودی