فروش یخچال گل فروشی بدون واسطه

26/11/2022
یخچال گل فروشی
برخی گل ها نیاز به رطوبت و هوای خنک دارند از این رو شرکت ما با طراحی محنصربفرد این نیاز گل فروشی ها را برطرف می کند.همچنین درج لوگو CNC نام فروشگاه یا برند شما بر روی دستگاه امکان پذیر است.
مجله والی
مجله والی

یخچال گل فروشی

یخچال گل فروشی

در دنیای امروز به علت اتلاف بیش از اندازه منابع انرژی، وجود راهکارهایی برای کاهش اتلاف این منابع از اهمیت زیادی برخوردار است. انتخاب تجهیزات مناسب یکی از این راهکارها است.هنگام تاسیس یک فروشگاه یا مغازه ی فروش گل های طبیعی، برای انتخاب تجهیزات برودتی فروشگاهتان چند راه دارید. یک راه استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع و هواسازها و دیگری استفاده از یخچال های گل فروشی. هرکدام از این روش ها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. در ادامه به تشریح انتخاب یخچال مناسب و دلیل استفاده از یخچال در این مغازه ها می پردازیم.

مزایای یخچال گل فروشی و استفاده از آن

بهترین دما برای نگهداری گل های تازه چین بین  ۱  تا  ۲  درجه سانتیگراد و رطوبت لازم برای آن ها بین  ۹۰  تا  ۹۵  درصد است. اگر دما و رطوبت از محدوده ی تعیین شده تجاوز کند، گیاه به نحوی آسیب می بیند. در دماهای بالاتر از ۲ درجه سانتیگراد گیاه پژمرده می شود و در دماهای زیر صفر به علت سرمازدگی از بین می رود.استفاده از این تجهیز علاوه بر اینکه طول عمر مفید گل ها را افزایش می دهد، مانع اتلاف انرژی در فروشگاهتان می شود. این همان مزیتی است که در صورت استفاده از دستگاه های تهویه مطبوع از دست می دهید! همچنین به علت ثابت نگه داشتن دما و رطوبت برای گیاهان، مانع ورود شوک دمایی به آن ها می شوید.اگر قصد نگه داری هرگونه گیاهی را دارید، باید بدانید که تنظیم دما و رطوبت مهم ترین عامل در تعیین عمر آن گیاهان است. از یخچال ها برای تنظیم دقیق دما و رطوبت و ثابت نگه داشتن این دو فاکتور در گل فروشی ها استفاده می شود.

چرا باید از یخچال گل فروشی استفاده کنیم ؟

دمای ایده آل برای نگهداری گل های تازه چیده شده حدود  1  تا   درجه سانتیگراد است. بهترین رطوبت نیز برای نگهداری آن ها حدود  90  تا  95  درصد است. اگر دما از مقدار تعیین شده بیشتر باشد.اگر دما کمتر از صفر درجه باشد، گل ها از بین می روند و ضرر زیادی به کسب و کارتان وارد می شود. رطوبت نیز نباید از 80 درصد کمتر شود.

قیمت یخچال گل فروشی

یخچال گل فروشی 

قیمت یخچال ایستاده گل فروشی


یخچال دودرب فروشگاهی

قیمت یخچال دو درب گل فروشی

یخچال ویترین گل فروشی 

قیمت ویترین گل فروشی

مشخصات یخچال ویترینی گل فروشی

نوع یخچال نوفراست یا دیفراست
طول 2 متر
ارتفاع 2.4
عمق 90
قدرت موتور 3/4 اسب بخار
جنس بدنه گالوانیزه یا استیل
روشنایی LED
نوع موتور امبراکو اسلوواکی
نوع طبقات متحرک شیشه ای
پایه چرخدار  دارد

راهنمای خرید

نکته اولی که باید هنگام خرید یخچال در نظر داشته باشید اقلیم شهر و محل نصب آن است. محل نصب این یخچال ها اغلب حاوی رطوبت فراوانی است. در نتیجه بهتر است بدنه ی یخچال را از جنس فولاد ضدزنگ یا ورق گالوالنیزه انتخاب نمایید. برای حفظ دمای داخل یخچال بهتر است عایق خوبی مانند فوم پلی یورتان را انتخاب نمایید.

قیمت یخچال گل فروشی 

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش .ارسال به سراسر کشور .جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی یخچالسازان تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش  09128464653