حذف آگهی های ناخواسته در گوگل کروم نسخه ویندوز و اندورید

13/03/2022
حذف آگهی‌های ناخواسته
در هنگام بازید از سایت ها ناگهان با تبلیغاتی روبرو می شوید که توسط سایت هایی که قبلا به آنا دسترسی داده اید ارسال می شود. برای حل این مشکل با مجله والی همراه باشید.
مجله والی
مجله والی

بار ها اتفاق افتاده است که در هنگام وب گردی و بازدید از سایت ها با گوشی همراه و یا کامپیوتر با پنجره هایی که در پایین مرورگر باز شده است و صرفا جهت تبلیعات است مواجه شدیم. که کلافه کننده و در برخی از موارد دارای محتوایی است که برای همه ی سنین مناسب نیست. و گاهی اوقات این تبلیغات به صورت بنر ارائه می‌شوند و بخش زیادی از صفحه را اشغال می کنند. حال اگر صفحه نمایش کوچک گوشی یا تبلت باشد بسیار آزاردهنده تر است. اما شدت آزار این موضوع زمانی بیشتر می شود که با تبلیغات پاپ آپ رو به رو شوید!برای حل این مشکل با مجله والی همراه باشید.

علت ایجاد آگهی های ناخواسته در مرورگر

  • پس از ورود به سایت ها در خواست هایی مبتنی بر فعال کردن پاپ آپ ها برای شما ارسال شده که قبول کردید 
  • افزونه ای نصب کردید که دارای ویروس بود و ب افزار است

آموزش جلوگیری از باز شدن تبلیعات کروم 

گام اول: ابتدا طبق تصویر زیر به بخش settings مرورگر کروم مراجعه کرده.

حذف تبلیغات در گوکل کروم

گام دوم: سپس به بخش privacy and security مراجعه کرده و بر روی گزینه ی Site Setting کلیک کنید.

حذف آگهی ناخواسته در گوگل کروم

گام سوم: سپس بر روی گزینه pop-up and redirects کلیک کنید.

 

حذف پاپ آپ ها در گوکل کروم

گام آخر: و در نهایت گزینه ی don't allow sites to send pop-ups or use redirects فعال کنید.

 

حذف پا آپ و تبلیغات ناخواسته سایت  ها

 

حذف تبلیعات در گوگل کروم اندروید

قدم اول: ابتدا به بخش setting طبق تصویر زیر در مرورگر کروم موبایل خود مراجعه کنید.

حذف تبلیغات گوگل گوشی

قدم دوم: سپس به بخش سایت Site settings مراجعه کرده و بر روی گزینه ی Ads کلیک کنید.

حذف پاپ اپ ها در گوکل کروم اندروید

قدم سوم: و در نهایت گزینه Ads را فعال کنید. با گزینه ی این فعال شما تمامی تبلیغات را بلاک خواهید کرد. و دیگر با تبلیغات ناخواسته مواجه نخواهید شد.

حذف آگهی ناخواسته در گوکل کروم

تمام

غیر فعال کردن تبلیغات در کروم کامپیوتر

در این قسمت می خواهیم به کمک افزونه این مشکل را حل نماییم . این روش بسیار کاربردی بوده و شما می توانید با استفاده بهینه از ان و استفاده از آن در راستای غیر فعال نمودن تبلیغات مرورگر کروم در کامپیوتر بهره ببرید . این افزون کاربردی Clario میباشد که از جمله افزونه های محبوب و شناخته شده بوده و در میان کابران گوگل کروم بسیار محبوب میباشد همچنین این افزونه قابلیت های دیگری نیز داشته از جمله بررسی امنیت سایتو اد بلاکر و به شما این امکان را می دهد که در صورت نیاز آن ها استفاده نمایید برای استفاده از این افزونه برای بستن تبلیغات باید طبق روش زیر عمل کنید . 

  • مرحله اول : ابتدا افزونه حذف تبلیغات کروم Clario را از برنامه کاربردی فروشگاه افزونه های کروم دانلود کرده در ای قسمت پس ورود به این قسمت باید روی گزینه ی Add to Chrome کلیک نمایید تا افزونه مورد نظر دانلود شود . 

غير فعال كردن تبليغات گوگل کروم در کامپیوتر

  • مرحله دوم : پس دانلود کامل برنامه افزونه را با انتخاب گزینه مشخص شده در تصویر می توانید مشاهده نمایید . بنابراین ابن=تدا باید وارد وب سایت مورد نظر شوید ( وب سایت که می خوهید تبلیغاتش را غیر فعال نمایید) سپس افزونه را طبق تصویر زیر اجرا نمایید . 

افزونه حذف تبلیغات گوگل کروم

  • مرحله سوم : در این مرحله برای انکه بتوانید تبلیغات وب سایت مورد نظر را حذف یا غیر فعال نمایید باید گزینه ی Turn on را انتخاب کرده و روی ان کلیک نمایید . 

نرم افزار حذف تبلیغات گوگل کروم اندروید

  • مرحله چهارم : حال برای اعمال تغییرا لازم بر روی فلشی که در قسمت زیر نشان داده ایم کیلیک نمایید تا صحفه مورد نظر شما ریلود شود . 

چگونه تبلیغات گوگل کروم را ببندیم

  • مرحله پنجم :  پی از اعمال تمامی مورد ذکر شده مشاده می کنید که دیگر هیچ گونه تبلیغاتی در صفحه در ان قرار هستید، وجود ندارد . 

روش های دیگر حل مشکل باز شدن تبلیغات ناخواسته در اندروید

  1. میتوانید از مروگر opera استفاده کنید زیرا این مرورگر زیرا یک اد بلاکر یا بلا کننده تبلیغات پیش فرض و بسیار عالی را به همراه دارد.
  2. با استفاده از قابلیت Data Saver مرورگر کروم را فعال کنید. زیرا با فعال کردن این گزینه میتوانید کمترین مصرف داده اینترنت را داشته باشد و محتوای صفحات وب را به بهترین شکل ممکن برای گوشی موبایل و تبلیغات بهینه‌سازی کند.
  3.  نصب و استفاده از اد بلاکر یا بلاک کننده تبلیغات
  4. با استفاده از Add Blocker Plus در مرورگر کروم