قیمت انواع شربت سردکن

26/11/2022
شربت سردکن
دستگاه شربت ساز یکی از تجهیزات کافی شاپ بوده که برای خنک کردن و خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی های جذاب پالپ دار و بدون پالپ نظیر شربت آلبالو، آبلیمو، آب زرشک، آب پرتقال،تخم شربتی، خاکشیر، شربت آناناس می باشد که عموما در آبمیوه و بستنی فروشی ها کاربردی و مورد استفاده قرار می گیرد .
مجله والی
مجله والی

شربت سردکن 

تمام کیف نوشیدنی‌های مختلف به سرد بودن آنهاست. به خصوص در فصل تابستان نوشیدنی‌های رنگ و وارنگ سرد علاوه بر لذت فراوان، می‌تواند در کاستن از عطش و گرمازدگی تاثیر بسیاری داشته باشد. برای خنک نگه‌داشتن این نوشیدنی ها به دستگاهی نیاز است که اغلب آن را شربت سرد کن می‌نامند. شربت سرد کن در دو نوع برقی یا الکتریکی و مکانیکی و ساده موجود است و با ساختاری ساده می‌تواند مایعات مختلفی مانند شربت‌ها و آبمیوه ها را تا ساعات زیادی سرد نگهداری کند.این محصولات دارای ظاهری شبیه به آبمیوه گیری و یخ در بهشت ساز می باشد اما کارایی متفاوتی داشته و دارای انواع مختلفی می باشد و صنایع برودتی دنار سرما یکی از عرضه کنندگان آن می باشد.

انواع شربت سرد کن

شربت سرد کن ها نیز از دو تقسیم بندی اصلی برقی و دستی مستثنی نیستند. شربت سرد کن های برقی از فناوری های یخچالی برای سرد نگه داشتن نوشیدنی هایشان استفاده می کنند. اما نمونه های دستی و ساده روش جالبی دارند. این دسته با تعبیه استوانه ای استیل در مرکز مخزن ها، با بارگیری قالب های یخ، سرد می شوند و سرما را به محتوی مخزن انتقال می دهند. 

دستگاه شربت سرد کن تک مخزن

دستگاه شربت سرد کن تک مخزن دارای دوشربت سرد کن بوده یکی از این شربت سردکن ها مجهز به همزن و دیگری از نوع پاوریی می باشد که نوع همزن دار آن مناسب برای تهیه ی انواع شربت خاگشیر، شربت تخم شربتی و... می باشد و نوع پارویی آن برای تهیه انواع شربت بودن دانه مانن شربت آبلیمو، شربت بهار نارنج و تهیه انواع آبمیوه مناسب می باشد.

شربت سرد کن تک مخزن پارویی BRAS Turia

شربت سرد کن تک مخزن پارویی BRAS مدل Turia
دستگاه و ماشین شربت سرد کن TURIA 19
بدنه استیل
بسیار کم صدا
همزن دار با مخزن گرد
گنجایش تقریبی مخزن ۱۹لیتر
گاز فریون R134a
مدل TURIA19
ابعاد عرض عمق ارتفاع 70x40x32 cm
وزن خالص ۲۰کیلوگرم
وزن ناخالص ۲۳کیلوگرم

قیمت شربت سردکن تک مخزن

دستگاه شربت سردکن دو مخزن براس ایتالیا

دستگاه شربت سرد کن دو مخزن داری دو مخزن مجزا بوده که و به شما این امکان را می دهد که با طور همزمان دو نوع از شربت را کنار هم تهیه نمایید و و هر مخزن آن همچون شربت سرد کن تک مخزن  دارای دو نوع پارویی و همزن دار می باشد.

معرفی بهترین برند شربت سردکن  

دستگاه شربت سرد کن سه مخزن BRAS

دستگاه شربت سرد کن سه مخزن نیز همان طور که از نامش پیداست دارای سه مخزن بوده و شما می توانید به کمک آن سه نوع شربت، آبمیوه را در کنار هم و به طور همزمان تهیه نمایید. این شربت سرد کن نیز همچون دو مدل بالا هر مخزن آن دارای دو نوع شربت سرد کن همزن دار و شربت سرد کن پارویی می باشد.

قیمت و معرفی شربت سردکن براس

 

 

قیمت شربت سردکن 

قیمت شربت سرد کن برقی به طور طبیعی از قیمت شربت سرد کن های معمولی بیشترخواهد بود.تمامی کارها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستتند جهت خرید و کشسب اطلاعات بیشتر جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید .

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش  ۰۹۱۲۸۳۳۵۴۹۱