قیمت تاپینگ پیتزا+فروش به قیمت کارخانه به همراه گارانتی

26/11/2022
تاپینگ پیتزا
تاپینگ پیتزا در فست فودی ها و ساندویچی ها برای درست کردن یک پیتزای لذیذ کاربرد بسیار زیادی دارد و طرفداران زیادی دارد. تاپینگ پیتزا در انواع مختلفی تولید می شود که در ادامه ی ای مطلب بیشتر در این باره توضیح می دهیم.
مجله والی
مجله والی

تاپینگ پیتزا و یخچال فست فودی یکی از تجهزات اصلی وضروری در راه اندازی یک فست فودی و ساندویچی می باشد که کاربرد اصلی این یخچال تاپینگ پیتزا نگهداری مواد اولیه پیتزا و ساندوچ در لگن تاپینگ پیتزا می باشد. این محصول دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد که این ویژگی به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی آن را شست و شو دهید و تمیز کنید. در قسمت پایینی این دستگاه طبقه هایی وجود  دارد که به عنوان انبار مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. امروز در مجله والی قصد داریم شما را با انواع تاپینگ پیتزا بیشتر آشنا کنیم، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

ابعاد تاپینگ صنعتی

تاپینگ پیتزا

این محصول دارای بدنه ای از جنس قوطی فولادی می باشد که در عایق بندی آن از پلاستوفوم استفاده شده است. قدرت موتور و کمپرسور دستگاه باتوجه به ابعاد آن تعیین می شود و متغییر است. سیستم انتقال سرما در تاپینگ های مدل کشودار به صورت سیستم سرکوله که در یک پک طراحی شده صورت می پذیرد. این یخچال پیتزا دارای ترموستات نمایش و کنترل دما می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید دمای آن را کنترل کنید. قابلیت تنظیم دما تا 8 درجه سانتی گراد تلورانس را دارد. بخش پائینی دستگاه به عنوان یخچال و یا فریزر و دارای 2 طبقه جدا برای نگهداری مواد غذایی می باشد که می توانید انواع مواد اولیه مانند: نیر پیتزا، قارچ، گوشت، کالباس، گوجه، خیار شور، و.. در آن نگهداری کنید.

لگن تاپینگ پیتزا

قیمت تاپینگ پیتزا

همانطور که در بالا گفته شد تاپینگ پیتزا در ابعاد و مدل های گوناگونی تولید می شود که قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. از عواملی که در تعیین قیمت تاپینگ پیتزا می تواند بسیار تاثیر گذار باشد می توان جنس بدنه، نوع موتور، ابعاد، شرکت سازنده و... اشاره کرد.

انواع تاپینگ پیتزا

  • فریزر تاپینگ پیتزا

لگن تاپینگ پیتزا

فریزر تاپینگ پیتزا می تواند شما را در نگهداری طولانی مدت مواد اولیه که نیاز به انجماد دارند کمک کند. این محصول در ابعاد گوناگونی تولسد می شود که شما می توانید باتوجه به فضایی که دراید مدل مناسب خود را انتخاب کنید و خریداری کنید.

  • تاپینگ پیتزا رومیزی

انواع تاپینگ پیتزا

تاپینگ پیتزا رو میزی مناسب آشپزخانه هایی می باشد که دارای محدودیت فضایی هستند و فضایی کمی دارند. این تاپینگ هیچگونه یخچال و فریزری ندارد. در این محصول برای خنک سازی و نگهداری مواد اولیه از لوله کشی سرد و کمپرسور در داخل آن استفاده شده است.

  • تاپینگ ساندویچ

قیمت تاپینگ ساندویچی

تاپینگ ساندویچ به صورت رومیزی و پایه دار طراحی و تولید می شود که فضای کمی را اشغال می کند و می توان به راحتی در مکان هایی که محدودیت فضایی دارند مورد استفاده قرار بگیرد. مدل رومیزی بدون یخچال این دستگاه را در رستوران ها استفاده می شود.

  • تاپینگ ترشی

قیمت تاپینگ ترشیجات

تاپینگ ترشی یکی از تجهیزات کاربردی جهت نگهداری از ترشیجات و زیتون مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مدل ها و ابعاد گوناگونی تولید می شود که در تعدادی از رستوران ها برای سرو پیش غذاهای سرد از تاپینگ ترشیجات استفاده می کنند.

ابعاد تاپینگ پیتزا

  • تاپینگ پیتزا 120 سانتی

قیمت تاپینگ پیتزا

مشخصات فنی تاپینگ پیتزا 120 سانتی

ابعاد طول 120 ، عرض 75 سانتی متر
جنس بدنه استیل 430
ضخامت بدنه 0.6
تعداد بنماری 8 عدد
سایز بنماری 1.2
یخچال دارد
ترموستات جهت تنظیم دما دیجیتال
رف شیشه ای دارد
  • تاپینگ پیتزا 150 سانتی 

قیمت تاپینگ صنعتی

مشخصات فنی تاپینگ پیتزا 150 سانتی
جنس بدنه                   استیل 430
ضخامت بدنه 0.6 میل
جنس رویه استیل ضد زنگ
ضخامت رویه 0.8 میل
طول 120 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 190 سانتی متر
  •  تاپینگ پیتزا 190 سانتی

تاپینگ ساندویچ

مشخصات فنی تاپینگ پیتزا استیل 190 سانتی 

جنس بدنه استنلس استیل 430
ضخامت بدنه 0.6 میل
رویه استنلس استیل 430
ضخامت رویه 0.8 میل
موتور دستگاه سابکول
جنس داخل دستگاه گالوانیزه با دانسیته بالا
یخچال یا فریزر تعبیه شده در زیر دستگاه
جنس یخچال و فریزر استیل
طول 1.90
عرض 1.50
ارتفاع 1.20

خرید تاپینگ پیتزا

هنگام خرید تاپینگ پیتزا برای اینکه بتوانید یک دستگاه خوب را خریداری کنید حتما به جنس بدنه، نوع و قدرت موتور، ابعاد و اندازه فضایی که دارید توجه داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع گرمایشی اونیور تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش 

09128886153