فروش گریل صنعتی به قیمت تولیدی

26/11/2022
گریل صنعتی
محصول گریل صنعتی از سری محصولات مهم تجهیزات آشپزخانه محسوب می شود که برای صنف رستوران و فست فودی ها بسیار مناسب و پر کاربرد می باشد. با خرید این محصول محبوب، کارت گارانتی 18 ماهه را دریافت نمایید.
مجله والی
مجله والی

دستگاه گریل صنعتی چیست؟

گریل صنعتی با قیمت تولیدی

گریل صنعتی از تجهیزات مهم کاربردی در یک رستوران و فست فودی به شمار می رود که جهت پخت و کباب کردن انواع گوشت، مرغ و همبرگر کاربرد دارد. دستگاه گریل صنعتی به سه گروه ( برقی، گازی و ترکیبی ) تقسیم بندی می شود. گریل صنعتی محصولی پرفروش از سری محصولات تجهیزات آشپزخانه می باشد.  در بین تجهیزات پخت فست فود و رستوران و آشپزخانه‌ها، دستگاه گریل به دلیل پخت سالم و از بین نبردن خواص مواد غذایی محبوبیت زیادی دارد.

دستگاه گریل صنعتی

لیست قیمت

قیمت دستگاه گریل صنعتی براساس نوع برق مصرفی، مدل دستگاه، قدرت کمپرسور، جنس بدنه برآورد می گردد. برای مشاوره ی رایگان جهت انتخاب مناسب محصول با کارشناس فروش مربوطه تماس حاصل نمایید.

دستگاه گریل روغنی

از جمله تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستورانی و فست فودی، تجهیزات گریل کردن انواع موادغذایی از جمله مرغ و گوشت و همبرگر است که در جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان عزیز تولید شده است. با دستگاه گریل روغنی بدون نیاز به روغن می توان غذهای لذیذ با ظاهری زیبا را تحویل مشتریان داد.

گریل صنعتی روغنی با قیمت

دستگاه گریل گازی

این نوع از دستگاه گریل با گاز کار می‌کند و معمولا سطح صافی برای قرار دادن مواد غذایی روی آن دارد تا حرارت به طور یک دست در همه جای آن پخش شود. برای پخت مواد دستگاه گریل گازی هم می‌توان از روغن استفاده کرد و مواد غذایی را سرخ کرد و هم می‌توان بدون روغن و با حرارت غیر مستقیم مواد غذایی را مغز پخت کرد.

گریل گازی با قیمت

دستگاه گریل ذغالی

گریل ذغالی از پر کاربردترین انواع این دستگاه است که سطح رویی آن به صورت شیاردار است و با استفاده از زغال سالم ترین شیوه پخت را انجام می‌دهد.

گریل ذغالی با قیمت

دستگاه گریل ترکیبی

دستگاه گریل میکس یا ترکیبی هم قابلیت سرخ کردن مواد را با روغن دارد و هم قابلیت کباب کردن آن‌ها را دارد. سطح رویی دستگاه از دو بخش صاف و شیاردار تشکیل شده است که بخش صاف برای گریل روغنی و بخش شیاردار برای گریل ذغالی کاربرد دارد.

گریل ترکیبی با قیمت

 

پرسش های متداول:

گارانتی دستگاه و خدمات پس از فروش به چه صورت می باشد؟

18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

آیا گریل گازی به کپسول هم وصل می شود؟

بله با تغییر ورودی گاز امکان وصل شدن به کپسول را دارد.

از گریل های برقی کجا استفاده می شود؟

این دستگاه مناسب جاهایی می باشد که محدودیت استفاده از گاز وجود دارد.

روغن در گریل های روغنی چگونه تخلیه می شود؟

روی دستگاه یک حفره ی تخلیه روغن وجود دارد که می توان به راحتی از طریق آن روغن را تخلیه کرد و مجددا از روغن استفاده کرد.

چه نوع ذغالی در گریل های ذغالی استفاده می شود؟

این دستگاه های دارای یک نوع ذغال مخصوص نسوز می باشند که می شود زمان طولانی از آن ها استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع گرمایشی اونیور تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش

09128886153