لیست قیمت دستگاه ذرت مکزیکی

26/11/2022
دستگاه ذرت مکزیکی
دستگاه ذرت مکزیکی برای پخت انواع غذاها مانند ذرت مکزیکی و اسپاگتی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه دارای المنت برقی و مشعل گاز در قسمت پایین دستگاه ذرت مکزیکی می باشد، که قابل تنظیم در مقدار مشعل می باشد.
مجله والی
مجله والی

دستگاه پخت ذرت مکزیکی برای پخت و آماده کردن ذرت و مخلفات آن مانند قارچ و پنیر و آماده کردن نهایی ذرت مکزیکی می باشد. جنس بدنه ی دستگاه از نوع تمام استیل می باشد، که در ابعاد 85*65 در ارتفاع 134 طراحی و تولید شده می شوند.

از دستگاه ذرت مکزیکی می توانید در هر مکان و یا غرفه ای که دارید، با توجه به فضایی که در اختیار دارید، قابل طراحی و ساخت می باشند. جهت راه اندازی و فروش ذرت مکزیکی خوشمزه نیز دستگاه ذرت مکزیکی رف دار برای شما طراحی و تولید می شوند. از این دستگاه در مکان های مختلفی مانند فست فود، سینما، شهربازی، فروشگاه ها، پاساژهای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند. شما با خرید این دستگاه می توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

لیست قیمت دستگاه ذرت مکزیکی

طراحی کلی کانتر ذرت با توجه به نیاز مشتری انجام می شود، و عمدتاً مشتریان پیشخوان دستگاه را شیشه دار سفارش می دهند. از شیشه های رنگ سفید یا دودی استفاده می کنید، تا مشتریان بتوانند مراحل تهیه ذرت مکزیکی خود را ببینند. قیمت دستگاه ذرت مکزیکی با توجه به کارآیی و درآمدی که برای شما به ارمغان می آورد، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

طرز استفاده از دستگاه ذرت مکزیکی

مشخصات فنی دستگاه ذرت مکزیکی

جنس بدنه MDF
جنس میز استیل ضد زنگ
نما شیشه ای
نماری 1/3
دیگه بخار دوگانه
قابلیت نصب استیکر دارد
چرخ جهت یابی دارد

نمایندگی فروش دستگاه ذرت مکزیکی 

برای اطلاع از قیمت بروز و خرید می توانید با کارشناس فروش صنایع گرمایشی اونیور تماس حاصل فرمایید:

کارشناس فروش 

09128886153