لیست قیمت انواع اجاق گاز صنعتی

19/05/2022
اجاق گاز صنعتی
اجاق گاز صنعتی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی به شمار می آید و شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین انواع اجاق گاز صنعتی را با قیمت مقرون به صرفه از صنایع برودتی یخچال خریداری کنید
مجله والی
مجله والی

اجاق گاز صنعتی 

اجاق گاز صنعتی” بهترین وسیله برای پخت و پز در رستوران ها و فست فود ها و کترینگ ها میباشد. که دارای مدل های اجاق صنعتی و فرگاز صنعتی مختلف رومیزی و ایستاده و خطی میباشد.مناسب برای قرار گیری کنار گرمکن غذا و انواع فر دمکن برنج میباشد.

اجاق ها به طور کل به دو دسته ی زمینی و ایستاده تقسیم می شوند . اجاق ایستاده هم به دو دسته ی اجاق مبله یا زیرکابینتی و اجاق فردار تقسیم می شود .اصولا بر اساس میزان پخت و تولید اندازه قابلمه و ماهی تابه مشخص می گردد و با توجه به اندازه ی قابلمه یا ماهی تابه سایز شعله معین می گردد.اجاق های فردار شعله بزرگ برای حجم پخت زیاد و اجاق های مبله با شعله کوچک برای قابلمه و حجم پخت کم مناسب می باشد .انواع خورش و غذاهای ایرانی و فرنگی روی اجاق پخته می شوند و از فر جهت پخت برنج و ته چین و پیتزا و …. استفاده می شود .

انواع اجاق گاز صنعتی استیل

اجاق گاز پایه دار 

مشخصات فنی اجاق گاز پایه دار 

ابعاد ۹۰×۵۰×۱۰۰ سانتی متر
حنس بدنه استیل خش دار
جنس چدن لعاب دار
ابعاد پایه ها ۳۰×۳۰ سانتی متر
جنس پایه ها پروفیل استیل ضد زنگ
پاتروکی پروفیل استیل ۲۰×۲۰ سانتی متر

اجاق گاز فر دار

مشخصات فنی اجاق گاز فردار

نام دستگاه مدل ابعاد توضیحات مصرف گاز
اجاق گاز 4 شعله فردار عرض 65( کوچک) COBFK4 58 65 90 داخل گالوانیزه ضخامت یک میل ورق بیرون بگیر 430 ضخامت یک میل 8/2
اجاق گاز 4 شعله فردار عرض 9 COBFK4 85 65 90 داخل گالوانیزه ضخامت یک میل ورق بیرون بگیر 430 ضخامت یک میل 8/2
اجاق گاز 4 شعله فردار عرض 90 (شعله ایتالیایی) COBF4 85 90 90 ورق داخل و بیرون تمام استیل نگیر 304 8/2

 

اجاق گاز رومیزی

مشخصات فنی اجاق گاز رومیزی

نام دستگاه مدل ابعاد توضیحات مصرف گاز
طول عرض ارتفاع
اجاق گاز 2 شعله رومیزی COO2 30 60 30 ورق بگیر 430 3/5
اجاق گاز 4 شعله رومیزی COO4 60 60 30 ورق بگیر 430 7
اجاق گاز 6 شعله رومیزی COO6 90 60 30 ورق بگیر 430 10

 ابعاد اجاق گاز صنعتی :

ابعاد استاندارد اجاق گازهای صنعتی با توجه به نوع آن می تواند مختلف باشد .مثلا  ابعاد اجاق گاز صنعتی فردار برای ظرفیت 7 من 100*90*90 سانتی متر می باشد اما چنانچه دارای محدودیت فضا هستید یا متناسب با سایر تجهیزات فضای خاصی را در نظر گرفته باشید امکان تولید به صورت سفارشی وجود دارد

جنس اجاق گاز صنعتی :

با توجه به اینکه اجاق گازهای صنعتی دارای انواع مختلف هستند متقابلا از اجزای مختلفی هم تشکیل شده اند . بدنه ، اسکلت ، جداره های داخلی و بیرونی  ، سینی چربی گیر و رویه ها هر کدام می توانند از مواد اولیه متفاوتی تولید شوند . مثلا بدنه ، رویه و سینی چربی گیر می تواند از ورق استیل خشدار ، استیل ضد زنگ و یا ورق گالوانیزه با ضخامت های 0/6 ، 0/7، 0/8 یا 1 میل باشد و  اسکلت بندی نیز می تواند از قوطی های فولادی یا استیل در قطر های مختلف تولید شود . در هر صورت با توجه به نیاز مجموعه باید از اجاق گازی استفاده کرد که کیفیت و مرغوبیت لازم را داشته باشد .

 

انواع اجاق گاز صنعتی :

اجاق گازهای صنعتی در مدل های مختلف تولید می شوند  شما باید اجاقی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیازتان باشد . در ادامه به معرفی انواع اجاق گاز صنعتی می پردازیم .

اجزای اصلی اجاق گاز صنعتی :

انواع مختلف اجاق گاز صنعتی و خانگی که در بازار به فروش میرسد شامل اجزاهای زیر می باشد :

بدنه ، عایق ، چند راهه‌ها ، شیرها ، نازل‌ها ، محفظه یا لوله‌های رابط ، مشعل‌ها ، شمعک (پیلوت) ، ترموکوبل ، فندک ، ترموستات ، درجه تنظیم حرارت ، ساعت زنگ‌دار و جوجه گردان  و در انواع صنعتی می تواند شامل  کابین  ، گرمکن ، فر و بصورت خطی و رومیزی  تولید شود .

اجاق گاز خطی 

معرفی اجاق گاز خطی

اجاق گاز صنعتی رو میزی

 اجاق گاز صنعتی فردار

اجاق گاز ووک 

 

اجاق گاز پلو پز 

قیمت اجاق گاز صنعتی 

راهنمای خرید اجاق گاز صنعتی :

از آنجایی که اجاق گاز یکی از پرمصرف ترین تجهیزات رستوران محسوب می شود باید توجه کافی در انتخاب آن داشت . علاوه بر زیبایی ظاهری که البته در مصارف صنعتی اهمیت چندانی ندارد کیفیت و مرغوبیت اجاق گاز حائز اهمیت است . گاها هزینه های تعمیرات یک اجاق گاز بی کیفیت می تواند طی مدت چند ماه به اندازه قیمت یک اجاق گاز نو باشد . مرغوبیت یک اجاق گاز صنعتی به کیفیت تک تک اجزای سازنده آن بستگی دارد . مثلا ضخامت ورق به کار رفته در بدنه اجاق گاز ، استحکام اسکلت و قوطی های استیل ، جنس مشعل ها ، لوله های رابط و ... همگی تاثیر گذار هستند .

تمامی محصولات دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند .جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید