لیست قیمت سبزی خردکن صنعتی + خرید مستقیم از کارخانه

30/05/2022
سبزی خردکن صنعتی
دستگاه سبزی خرد کن صنعتی از ماشین آلات آماده سازی اولیه مواد غذایی کاربردی است که در مراکز تولید غذای صنعتی و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها می توانند در زمانی کم مقادیر زیادی از سبزی را خرد و آماده طبخ کنند.
مجله والی
مجله والی

امروزه رستوران ها، مطبخ ها، اغذیه فروشی ها و صنف های مشابه نیاز به سبزی های خردشده ی تمیز و پاک شده در وزن زیاد دارند. راه حل تامین این نیاز، سبزی خرد کن می باشد که امروزه به دو صورت سبزی خرد کن صنعتی و سبزی خرد کن خانگی تولید و عرضه می گردد. مجله ی والی قصد دارد به معرفی انواع سبزی خرد کن صنعتی بپردازد.

سبزی خرد کن صنعتی به قیمت تولیدی

سبزی خرد کن صنعتی چیست؟

سبزی خرد کن صنعتی برای صنف های ذکر شده در فوق، بسیار ضرروی و مورد نیاز است، کاربرد این دستگاه، خرد کردن سبزی در مقادیر زیاد در کمترین زمان می باشد. جنس بدنه این دستگاه های باید استیل و ضد زنگ باشند و از این دستگاه به جز خرد کردن سبزی می‌توان جهت خرد کردن کلم، خرد کردن هویج ، خرد کردن کرفس و ... استفاده کرد. لازم به ذکر است دستگاه سبزی خرد کن صنعتی دارای توان بالاتر و همچنین گنجایش بیشتری نسبت به دستگاه سبزی خرد کن خانگی هستند.

 

سبزی خرد کن صنعتی با قیمت

انواع دستگاه سبزی خرد کنی

  • سبزی خرد کن صنعتی

  • سبزی خرد کن خانگی

خرید سبزی خرد کن بزرگ

انواع مدل سبزی خرد کنی

  • دستگاه سبزی خرد کن سطلی

این مدل از ماشین آلات صنایع غذایی از پر فروش ترین مدل های دستگاه سبزی خرد کن در بازار است. این دستگاه ها به شکل سطل های بزرگ استیل هستند که در پایین تیغه هایی برای خرد کردن سبزی دارند. این مدل دستگاه می تواند مقادیر زیادی سبزی را در زمانی کم خرد کند. اما معمولا بعضی بخش های سبزی به دلیل برخورد نکردن با تیغه ها بدون خرد شدن می ماند.

سبزی خرد کن سطلی

  • دستگاه سبزی خرد کن بشقابی

دستگاه های بشقابی از طراحی سینی مانند برای خرد کردن سبزی استفاده می کنند. معمولا توان تولیدی این دستگاه ها کمتر از دستگاه سطلی است اما دقت عمل این دستگاه ها بالاتر بوده و می توانند سبزی ها را با کیفیت بالا خرد کنند.

سبزی خرد کن بشقابی

سبزی خردکن صنعتی چه کاربردی دارد؟

  1. رستوران ها

  2. آشپزخانه های صنعتی

  3. صنایع تولید مواد غذایی آماده

قیمت سبزی خردکن

قیمت سبزی خردکن بنا به مدل، نوع کارکرد و برند دستگاه متفاوت است. متقضیان می توانند این دستگاه صنعتی را به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایند.

فروش سبزی خرد کن صنعتی

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز 1401 با کارشناسان فروش صنایع برودتی ونوس تماس حاصل فرمایید: