لیست قیمت انواع ترولی استیل برای رستوران به قیمت کارخانه

21/11/2022
ترولی صنعتی
حتما در تالار های پذیرایی و رستوران ها چرخ هایی را دیده اید که به کمک آن ها غذا، نوشیدنی و ظرف ها جا به جا می شوند. در این مقاله قصد درایم که شما را با این وسیله کاربردی بیشتر آشنا کنیم.
مجله والی
مجله والی

ترولی صنعتی وسیله ای کاربردی برای حمل و جابه جای مواد غذایی و بار می باشد که در انواع آشپزخانه های صنعتی، سالن های پذیرایی و رستوران ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این ترولی حمل بار دارای چرخ هایی می باشد که حمل و نقل را برای شما آسان می کند. این محصول در مدل های گوناگونی تولید می شود که تعدادی از آن ها عبارتند از: ترولی بیمارستانی، ترولی حمل غذا، ترولی نظافتی صنعتی. در این مقله قصد داریم شما را با ترولی آشنا کنیم پس تا انتهای این مقاله با مجله والی همراه باشید.

ترولی فروشگاه

ترولی صنعتی چیست؟

ترولی وسیله ی بسیار سبکی می باشد که حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد. از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های این ترولی استیل حمل غذا حمل و توزیع غذا می باشد که با داشتن این وسیله می توانید مقدار زیادی غذا را در زمان کمی و نیروی کار کمتری حمل کنید. ترولی صنعتی قیمت های گوناگونی دارد که در ادامه این مطلب بیشتر در این باره توضیح می دهیم.

ترولی صنعتی قیمت

ترولی صنعتی دارای تنوع در ابعاد و مدل می باشد که این امر باعث شده است تا قیمت آن ها با یکدیگر متفاوت باشد. به دلیل نوسانات موجود در بازار قیمت هیچ محصولی را نمی توان به طور قطعی اعلام کرد. همچنین لازم به ذکر است که جنس بدنه، شرکت سازنده و قطعات در تعیین قیمت این محصول تاثیر گذار هستند.

قیمت ترول

انواع ترولی صنعتی

  • ترولی حمل دیگ

ترول حمل دیگ

این ترولی دارای بدنه ای از جنس فولاد ضخیم می باشد که مقاومت بالایی دارد و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی کاملا ایمن است. این محصول در آشپزخانه های صنعتی، کیترینگ ها و رستوران ها برای جابه جایی دیگ های پخت غذا مورد استفاده قرار می گیرد. این چرخ دستی با کیفیت قابلیت حمل بار تا 500 کیلوگرم را دارد.

مشخصات فنی ترولی حمل دیگ با چرخ ترمز دار

ابعاد طول 80، عرض 50 سانتی متر
جنس بدنه استیل 304 نگیر
ساخته شده از پروفیل آهن
تعداد چرخ 4
چرخ روان و ترمز دار دارد
  • ترولی حمل ظروف 

این ترولی دارای سه طبقه، چرخ و ترمز می باشد که برای جابه جایی ظروف غذا مورد استفاده قرار می گیرد. این ترول صنعتی دارای پروفیل های استیل و ورق استیل می باشد که مقاومت بالایی دارد. جنس بدنه ترولی حمل بار صنعتی تمام استیل می باشد که در برابر آب مقاوم است و دچار پوسیدگی نمی شود.

ترولی

مشخصات فنی ترولی چهار طبقه حمل طروف

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴
جنس طبقه ها استیل استنلس ۳۰۴
جنس ستون های ترولی قوطی های ۳۰×۳۰
ضخامت ستون ها ۱.۵ میل
تعداد طبقه ها ۴عدد
  • ترولی آبچکان صنعتی

ترولی صنعتی

ترولی آبچکان در رستوران ها به منظور قرار دادن ظروف برای خشک شدن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در دو نوع سه طبقه و چهار طبقه تولید می شود که مشتریان می توانند با توجه به میزان ظروفی که دارند آن را خریداری کنند. جنس این ترولی از پروفیل استیل بوده و طبقات آن  سبد استیل است.

مشخصات فنی ترولی آبچکان صنعتی  
ابعاد    سفارشی
جنس سبدها تمام استیل
جنس ستون ها استنلس استیل
روکش pvc
قطر ستون ها ۲۵ میلی متر
ضخامت ستون ها ۲ میلی متر
چرخ جهت جابجایی دارد

مزایای استفاده از ترولی :

  1. بالابردن توان کاری نیروی کار
  2. ایجاد سهولت برای کاربران و مشتریان
  3. جلوگیری از آسیب دیدگی مواد قابل حمل
  4. مدیریت راحت‌تر در ایجاد خدمات
  5. انتقال حجم بالای بار در زمان کمتر
  6. حفظ پرستیژ کاری
  7. صرفه‌جویی هزینه‌ها و امکان استفاده از نیروی انسانی کمتر

ترولی حمل بار

ترول حمل بار 

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز 1401 با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورست تماس حاصل فرمایید: