فروش انواع دستگاه یخ ساز صنعتی به قیمت کارخانه

21/11/2022
یخ ساز صنعتی
یخ ساز ها در انواع گوناگونی تولید می شوند که کوچک ترین نوع این محصول خانگی و بزرگ ترین نوع آن کارخانه یخ سازی می گویند. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع یخ ساز صنعتی آشنا کنیم.
مجله والی
مجله والی

دستگاه یخ ساز صنعتی یکی از تجهیرات کاربردی در کافی شاپ ها، رستوران ها و هتل ها می باشد که جهت تولید یخ در حجم زیاد مورد استفاد قرار می گیرد. این یخ ساز قالبی  دارای تنوع در ابعاد و نوع می باشد که یخ ساز 10 کیلویی گزینه ی مناسبی برای استفاده در محیط های کوچک و منزل می باشد. در این مقاله قصد داریم که در مورد انواع یخساز صنعتی بیشتر توضیح دهیم. یخساز صنعتی قیمت های گوناگونی دارد که در  ادامه ی مطلب در این باره بیشتر توضیح می دهیم. برای آشنایی بیشتر با این یخ ساز ایرانی صنعتی با مجله والی همراه باشید. 

یخ ساز صنعتی

یخساز صنعتی چیست؟

در بعضی از صنف ها نیاز است که در طی روز مقدار زیادی یخ تولید کنند. یخ ساز صنعتی قالبی می تواند شما را در تهیه ی حجم زیادی یخ در مدت کوتاه یاری کند. یخ ساز صنعتی به دلیل موتور قدرتمندی که دارد قادر است طی 24 ساعت مقدار زیادی یخ تولید کند. شما می توانید با توجه به نیازی که به یخ در طی روز دارید یخ ساز های 40 کیلویی و 50 کیلویی را انتخاب نمائید. باید توجه داشته باشید که اگر در روز بیش لز 50 کیلو یخ دارید باید یخساز صنعتی را تهیه کنید که این محصول قادر به تولید 70 تا 500 کیلو یخ  را در روز دارد. کارخانه یخ سازی می تواند در روز 1 الی 5 تن یخ تولید کند و مناسب مکان هایی است که روزانه مصرف یخ بالایی دارند. یخ هایی که کارخانه یخ تولید می کند حدودا یک متر می باشند و به آن ها یخ قالبی نیز گفته می شود. یخ ساز ها یخ را در مدل های حبه­ ای، قالبی و پولکی در ظرفیت‌ های مختلف تولید می کنند.

یخساز صنعتی حبه ای

قیمت دستگاه یخ ساز صنعتی

یخ ساز ها به دلیل اینکخ انواع گوناگونی دارند دارای قیمت های متفاوت با یکدیگر هستند. همچنین از عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری می توان به: ظرفیت ، جنس بدنه ، قطعات و … اشاره کرد. داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می تواند در تعیین قیمت این محصول موثر باشد.

انواع یخ ساز صنعتی

  • یخ ساز پولکی

یخساز صنعتی پولکی قادر به تولید یخ در ابعاد کوچک و شبیه به سکه می باشد. این یخ ساز صنعتی در فروشگاه های پروتئینی و کارخانه های سوسیس و کالباس جهت نگهداری از مواد پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخ ساز به دلیل اینکه یخ را به صورت خشک و کاملا بهداشتی تولید می کند می تواند از فاسد شدن مواد غذایی که زود خراب و فاسد می شوند به خوبی محافظت کند. 

  • یخ ساز قالبی

یخ ساز صنعتی قالبی در صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع دارویی، صنایع بتن سازی، صنایع تولید مواد گوشتی و… برای نگهدرای انواع مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول یخ را به صورت قالب های مستطیلی تولید می کند.

  • یخ ساز حبه ای رستورانی

یخ ساز حبه ای همانطور که از نامش پیداست یخ ها را به صورت حبه ای تولید می کند و در رستوران ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها، سوپرمارکت ها، هتل ها و...جهت خنک کردن انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در ابعاد گوناگونی با ظرفیت های متفاوت تولید می شود.

  • یخ ساز پودری

یخ ساز پودری یخ ها را به صورت برف تولید می کند. این محصول به صورت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می شود که ظرفیت آن ها با یکدیگر متفاوت است. این دستگاه کاربرد زیادی در کشتارگاه ها و شیلات دارد. یخ هایی که این دستگاه تولید می کند بسیار نرم می باشد و لبه های تیزی ندارد که ضربه یا آسیبی به مواد غذایی برساند.

یخ ساز 10 کیلویی

آیا این دستگاه را می توان در خانه و محل کار استفاده کرد؟

بله ، دستگاه های یخساز در ظرفیت های خانگی نیز وجود دارد که برای محیط های خانه ، مغازه و … میباشد. این یخساز ها ظرفیت تولید یخ کمتری دارند.

یخ ساز 22 کیلویی برما

دستگاه یخ ساز صنعتی

مشخصات فنی یخساز 22 کیلویی برما

مدل BREMA HIKU 26
ساخت کشور ایتالیا
توان 250 وات
ولتاژ 220 ولت
بازدهی 22 کیلو گرم یخ در 24 ساعت
وزن تقریبی یخ 13 گرم
بدنه استیل ضد زنگ
گاز فریون R 404 A
ورودی آب 3/4
گنجایش مخزن 7 کیلو گرم
خروجی 41 کیلوگرم
ابعاد دستگاه 40*53*79 سانتی متر
گارانتی 18ماه

یخساز مکعبی 47 کیلویی مارک برما مدل CB 425

یخ ساز ایرانی صنعتی

مشخصات فنی دستگاه یخساز مکعبی 47 کیلویی مارک برما مدل CB 425

ابعاد 505880  سانتی متر
وزن خالص 56 کیلوگرم
وزن ناخالص 64 کیلوگرم
ورودی آب 3.4
خروجی آب 24 میلی متر
تولید یخ در هر یک ساعت 47 کیلوگرم
ظرفیت مخزن 25 کیلوگرم
توان مصرفی 500 وات
پایه ها 110-150 میلی متر
ضمانت 18ماه
خدمات پس از فروش 5 سال

 یخ ساز 50 کیلویی صنعتی

یخساز صنعتی چیست

مشخصات دستگاه یخ ساز 50 کیلویی صنعتی

نام یخساز صنعتی
برند Albertini
ساخت ترکیه تحت لیسانس ایتالیا
بدنه داخلی AbS
بدنه خارجی استیل ضد زنگ
قابلیت تولید یخ۵۰ کیلو دارد
قابلیت اتصال به شیر آب شهری دارد
قابلیت تولید یخ در ابعاد بزرگ و کوچک دارد
قابلیت تولید یخ از شربت دارد
میزان صدا بسیار کم صدا

یخ ساز همراه

یخ ساز همراه

برای کسب اطلاعات بیشتر و بدست آوردن قیمت بروز 1401 با کارشناسان فروش صنایع برودتی پرنس سرما تماس حاصل فرمایید: