خرید سردخانه جسد بیمارستانی از بهترین فروشندگان یخچال سردخانه میت

26/09/2023
سردخانه جسد
سردخانه جسد یکی از انواع تجهیزات سرمایشی می باشد، که برای نگهداری اموات به کار می رود، و در انواع مختلفی اعم از تک کشو، دو کشو، سه کشو، چهار کشو و... طراحی و تولید می شوند.
مجله والی
مجله والی

سردخانه جسد مناسب برای نگهداری کوتاه مدت و بلند مدت اجساد می باشد، و وجود این دستگاه در مکا ن های مختلفی اعم از بیمارستان ها، پزشکی قانونی، غسالخانه، کلینیک ها، درمانگاه ها و... مهم و ضروری می باشد. با ماه همراه باشید، تا بتوانیم اطلاعات مورد نیاز شما را در رابطه با انواع سردخانه جسد، ابعاد سردخانه جسد و مشخصات فنی و... را در اختیار شما قرار دهیم.

قیمت سردخانه جسد

اهمیت وجود سردخانه جنازه ها بسیار زیاد می باشد. دلیل این موضوع هم به این خاطر است، که بدن افراد بعد از مرگ به دلیل واکنش های شیمیایی مختلف در کوتاه ترین زمان ممکن تجزیه می شوند، و می توانند بوی نامطبوعی را در محیط پخش کنند. پس برای این که بتوانیم از ایجاد این مشکل جلوگیری کنیم، بهترین راه حل انتخاب سردخانه میت می باشد. با توجه به این که یخچال سردخانه جسد در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت تک تا چهار کشو طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است، سردخانه را در آن قرار دهید، یکی از مدل ها را انتخاب کنید. ممکن است، فکر کنید، راه اندازی و استفاده کردن از سردخانه بیمارستان کاری سخت و دشوار باشد، ولی باید بگوییم، که انجام این کار سخت نیست، فقط باید فیش برق سردخانه را به پریز متصل کنید. بعد از انجام این کار سردخانه اموات آماده ی استفاده می باشد.

برای این که نگران زنگ زدگی قطعات و بدنه ی یخچال مرده نباشید، بدنه و قطعات به کار گرفته شده برای تولید از نوع استیل می باشد، به همین خاطر می توانید به راحتی نسبت به شست و شوی محیط داخلی سردخانه اقدام کنید. موتور انتخاب شده برای نصب بر روی بدنه ی سردخانه جنازه کلترون می باشد، و قدرت موتور با توجه به این که سردخانه جسد چه تعداد کابین دارند، مشخص خواهد شد. نکته ی مهمی که در رابطه با قدرت موتور وجود دارد، این است، که حتماً باید به درستی انتخاب شود، چون در غیر این صورت ممکن است، به خاطر کارکردهای طولانی تحت فشار بگیرند. برای این که بتوانید به راحتی دمای داخل کابی را تنظیم و کنترل کنید، و در تمام نقاط داخلی کابین هوا خنک در گردش باشد، و در بخش داخلی کابین یک فن بسیار قدرتمند از نوع دمنده یا الکتروژن قرار داده می شود. هم چنین برای این که بتوانید در مواقعی که ضروریست جای دستگاه را عوض کنید، پایه های آن را به صورت چرخدار طراحی می کنند. چرخ های انتخاب شده برای نصب از نوع ترمزدار می باشد.

ابعاد سردخانه جسد

ابعاد سردخانه جسد

مدل ابعاد برحسب سانتی متر 
سردخانه جسد تک کابین
  • طول: 2.20، عرض: 80
  • ارتفاع
  1. بدون موتور: 1.30
  2. با موتور: 1.70
سردخانه جسد دو کابین
  • طول: 2.20، عرض: 80
  • ارتفاع
  1. بدون موتور: 1.30
  2. با موتور: 1.70
سردخانه جسد سه کابین
  • طول: 2.20، عرض: 80
  • ارتفاع
  1. بدون موتور: 2.20
  2. با موتور: 1.80
سردخانه جسد چهار کابین
  • طول: 2.20، عرض: 160
  • ارتفاع
  1. بدون موتور: 1.30
  2. با موتور: 1.70

مشخصات فنی سردخانه جسد

دماس استاندارد سردخانه جسد

بررسی مشخصات فنی یخچال جسد

  مدل 
  مشخصات فنی
 

 

سردخانه تک کابین
 
  • جنس بدنه ی داخلی: استیل بگیر، استیل 304 نگیر، استیل 316 نگیر
  • جنس برانکارد: ورق یک میل 304 نگیر و یا یک میل 316 
  • جنس بدنه ی خارجی: ورق استیل بگیر
  • تعداد چرخ: چهار چرخ در ابعاد کوچک و دارای 6 و 8 چرخ در ابعاد بزرگتر
  • قابلیت شستشو و ضد عفونی
  • سیستم سرمایشی: نوفراست (بدون برفک)
  • سیستم روشنایی: LED
  • عایق بندی: فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
 

 

سردخانه دو کابین
 
  • جنس بدنه ی داخلی: استیل بگیر، استیل 304 نگیر، استیل 316 نگیر
  • جنس برانکارد: ورق یک میل 304 نگیر و یا یک میل 316 
  • جنس بدنه ی خارجی: ورق استیل بگیر
  • جنس کندانسور: مسی با فین آلومینیومی
  • جنس اواپراتور: مسی با فین آلومینیومی
  • نمایشگر دیجیتال دما: دارد    
  • سیستم روشنایی: LED
  • عایق بندی: فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
 

 

سردخانه سه کابین
  • جنس بدنه ی داخلی: استیل بگیر، استیل 304 نگیر، استیل 316 نگیر
  • جنس برانکارد: ورق یک میل 304 نگیر و یا یک میل 316 
  • جنس بدنه ی خارجی: ورق استیل بگیر
  • نوع موتور: سکاپ (دانفوس)، کالترون، تکامسه، انبرکو (بنا به انتخاب مشتری)
  • عایق بندی: فوم تزریقی با ضخامت 10 سانتی متر
  • نوع برق مصرفی: تک فاز خانگی
  • قابلیت شستشویی و ضدعفونی: دارد
 
سردخانه چهار کابین
  • جنس بدنه ی داخلی: استیل بگیر، استیل 304 نگیر، استیل 316 نگیر
  • جنس برانکارد: ورق یک میل 304 نگیر و یا یک میل 316 
  • جنس بدنه ی خارجی: ورق استیل بگیر
  • جنس شاسی: پروفیل فولادی با پوشش رنگ کوره
  • جنس کندانسور: مسی با فین آلومینیومی
  • چرخ جهت حمل و نقل آسان: دارد

دمای استاندارد سردخانه جسد

یخچال غسالخانه به طور کلی در دو مدل زیر صفر و بالای صفر طراحی و تولید می شوند، و شما می توانید برای نگهداری طولانی مدت اجساد از سردخانه های بالای صفر و برای نگهداری کوتاه مدت اجساد از سردخانه های زیر صفر استفاده می شود. دمای استاندارد سردخانه جسد تا 20 درجه سانتی گراد می باشد. 

قیمت سردخانه جسد 

قیمت سردخانه جسد تک کابین

قیمت سردخانه جسد تک کابین، دو کابین و دیگر مدل ها با توجه به موارد مختلفی اعم از جنس بدنه (استیل یا گالوانیزه)، تعدا طبقه، نوع موتور و قدرت، نوع سیستم سرمایشی، جنس کندانسور و اواپراتور و... تعیین خواهد شد. علاوه بر موارد نام برده شده نوساناتی که در بازار وجود دارد، باعث می شود، تا قیمت قطعات و تجهیزات به کار گرفته شده برای تولید افزایش پیدا کند. جهت اطلاع از قیمت یخچال سردخانه و ابعاد سردخانه جسد با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

دیگر سردخانه های تولید شده در صنایع برودتی یخچال سازان ونوس



معرفی بهترین فروشندگان سردخانه جسد

قیمت سردخانه مرده

در بین تجهیزات برودتی و سرمایشی تولید شده توسط صنایع برودتی یخچالسازان البرز، سردخانه جسد یکی از پر فروش ترین محصولات این مجموعه می باشد که ممکن است آن را با نام های دیگری از قبیل سردخانه مرده و یا سردخانه جنازه نیز بشناسید. از سردخانه میت  برای نگهداری کوتاه مدت و طولانی مدت اموات مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در مکان های مختلفی همچون بیمارستان ها، قبرستان ها، مراکز پزشکی قانونی، غسالخانه ها ، بهداشت های روستایی و… به کار می رود. با اینکه یخچال سردخانه جسد به صورت پیش فرض در مدل های تک کابین، دو کابین، سه کابین و چهار کابین و ... طراحی و تولید می شود اما امکان سفارش تعداد کابین های سردخانه جسد و ابعاد آن توسط خریدار فراهم شده است. سردخانه های جسد به صورت مستقیم و بدون واسطه توسط صنایع برودتی یخچالسازان البرز طراحی و تولید می شوند و دارای قیمت منصفانه تری نسبت به سایر رقبا می باشند.

شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت سردخانه های یک کابین تا چند کابین با کارشناسان مجموعه یخچالسازان تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. در زمان خرید سردخانه جنازه بهتر است به مدل تعداد کابین ها و جنس آن دقت نمایید تا بهترین مدل یخچال سردخانه جسد را انتخاب و خریداری نمایید. برق مصرفی یخچال های غسالخانه معمولا از نوع تکفاز بوده اما سردخانه های سفارشی بزرگ و سردخانه های بیمارستانی به دلیل نیاز به سیستم سرمایشی قوی با برق سه فاز کار می کنند.

شماره تماس: 09128469362

خرید سردخانه جسد

سردخانه جسد یکی از انواع سردخانه صنعتی است که برای نگهداری و حمل اجساد به صورت موقت یا طولانی مدت تا زمان تدفین تولید شده است. سرد خانه های جسد از ورق گالوانیزه ضد زنگ و یا استیل تولید می شوند. این محصول در درمانگاه ها، بیمارستان ها، مراکز پزشکی قانونی و غسالخانه ها کاربرد دارد. لازم به ذکر است یکی از ویژگی های بارز سردخانه جسد این است که باید عایق بندی مناسب و سیستم سرمایشی عالی داشته باشد. مجموعه خانه سرماسازان تولید کننده انواع سردخانه جسد با بهترین متریال و مناسب ترین کیفیت و قیمت می باشد.

شماره تماس:09128354831

قیمت یخچال غسالخانه

سردخانه جسد جهت نگهداری اجسادی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز است برای کارهای مختلفی اعم از کالبد شکافی، تشخیص هویت و… برای آن ها انجام شود. مکان هایی که نیاز به استفاده از سردخانه های مرده دارند شامل روستاها، بیمارستان ها، پزشکی قانونی ها، مراکز درمانی، قبرستان ها و... مورد استفاده قرار می گیرند برای این که بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید سردخانه های جسد معمولا در انواع تک کشویی، دو، چهار و شش کشویی طراحی و تولید می شوند. برای این که قرار است برای مدت زمان طولانی و یا کوتاه مدت در داخل کابین سردخانه بمانند باید بدنه ی سردخانه به گونه ای باشد که دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نشوند به همین خاطر بهتر است بدنه ی داخلی و خارجی این سردخانه ها از نوع استیل و یا گالوانیزه باشد تا بتوانید هر زمان که نیاز بود نسبت به شست و شوی دستگاه اقدام کنید.

در مورد نحوه ی راه اندازی این دستگاه باید بگوییم که نیاز به کار خاصی ندارند و تنها باید دوشاخه آن به برق متصل شود. بعد از راه اندازی دستگاه برای این که بتوانید دمای داخل کابین را کنترل و بررسی کنید نیاز است تا این کار از طریق ترموستات انجام شود. زمانی که دمای کابین بر روی نمایشگر نشان داده می شود تا زمانی که دمای کابین به حد نیاز برسد ترموستات موتور را به صورت خودکار انجام می شود و تا زمانی که به حد نرمال برسند به این کار ادامه می دهد. اگر به دنبال خرید سردخانه میت با قیمت مناسب به صورت تکی و عمده هستید می توانید خرید خود را از صنایع برودتی یخچال سازان ونوس انجام دهید. سردخانه های تولید شده توسط این مجموعه به دلیل حذف واسطه ها با قیمت پایین تر از قیمت بازار به بازار عرضه شده است. تمام محصولات تولید شده توسط این برند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد و امکان ارسال به تمام نقاط را فراهم کرده است. جهت دریافت لیست قیمت سردخانه جسد با کارشناس فروش یخچال سازان ونوس تماس بگیرید.

شماره تماس: 09128399762

سردخانه میت

سردخانه جسد با پایین نگهداشتن دمای محیط، امکان  نگهداری میت تا مدت طولانی‌تر را دارد. با صنایع برودتی دی مارکت همراه باشید، تا بتوانیم اطلاعات مورد نیاز شما را در رابطه با انواع سردخانه جسد، ابعاد سردخانه جسد و مشخصات فنی با قیمت مناسب و کیفیت بالا را در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است، سردخانه را در آن قرار دهید، مدل مد نظر خود را با مراجعه به سایت ما انتخاب کنید. 

شماره تماس: 09128108745

سردخانه جسد صنایع برودتی یخچال کالا

سردخانه جسد به نام های دیگر یخچال غسالخانه و سردخانه میت نیز شناخته می شود. و از این سردخانه اموات برای نگهداری کوتاه مدت و طولانی مدت اجساد در مکان های مختلفی اعم از مراکز درمانی و پزشکی، بیمارستان ها، پزشکی قانونی، کلینیک ها و... مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال مرده از ویژگی های مثبتی زیادی برخور دار است که می شود به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بکار گیری از کمپرسورهای درجه یک
  2. امکان شستشو و نظافت راحت محصول 
  3. مجهز به برانکارد قابل جداسازی 
  4. مجهز به بدنه دو جداره و عایق بندی پلی یورتان
  5. نمایشگر برودت با امکان کنترل درجه 
  6. بدنه ضد پوسیدگی و با دوام 

برای خرید و بدست آوردن قیمت به روز می توانید با شماره زیر تماس گرفته و خرید خود را به صورت آنلاین ثبت کنید، البته امکان خرید حضوری و خرید از کارخانه نیز برای شما فراهم شده است.

شماره تماس: 09128584676