معرفی بهترین مرکز فروش یراق آلات در تهران

22/05/2023
بهترین مرکز فروش یراق آلات در تهران
در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مراکز فروش یراق آلات در تهران آشنا سازیم. انتخاب مرکز فروش معتبر این کمک را به شما می کند تا محصولات را با قیمت مناسب خریداری و از کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.
مجله والی
مجله والی

یراق آلات کاربرد های مختلفی دارد که هر یک از آن ها مخصوص درب ورودی ساختمان، درب های داخلی آپارتمان اعم از ( درب سرویس بهداشتی، اتاق خواب، حمام)، درب حیاط، داخل خانه اعم از آشپزخانه ( کابینت، کشو، کمد ) به منظور قفل کردن، راحت باز و بسته کردن، بر قراری امنیت طراحی شده اند.

یراق آلات چیست؟ چه کاربردی دارد؟

یراق آلات به قطعاتی گفته می شود که در ساخت و تکمیل بسیاری از قسمت های خانه همچون آشپزخانه، قسمت های بیرونی مثل درب ورودی بسیار کار آمد می باشد که انواع و کاربرد مختلفی دارد که می توانید در بازار تهران به قیمت مناسب خریداری نمایید. در ادامه به آشنایی انواع یراق آلات می پردازیم، با ما همراه باشید.
یراق آلات مکمل انواع درب های ضد سرقت، درب چوبی و فلزی، قفل درب حیاط، قفل درب ویلا، دستگیره کابینت و کمد و کشو و.... است که باعث افزایش عمر قفل و دستگیره می شود.

معرفی مراکز فروش یراق آلات در تهران

اگر به دنبال خرید بهترین یراق آلات درب ورودی با بالاترین کیفیت هستید، ما به شما مراکز فروش یراق آلات ارزان قیمت در تهران را معرفی میکنیم.

محصولات در این مجموعه ها ارزان، باکیفیت و شیک هستند و شما می توانید هر نوع یراقی را از این مجموعه ها خریداری نمایید. در ادامه به معرفی دو مجموعه معتبر خواهیم پرداخت.

فروشگاه یراق کالا 

ایزار و یراق از پرکابرد ترین قطعات تکمیلی برای درب ورودی ساختمان و آپارتمان است که دارای رنج قیمت، برند های متنوع در بازار ایران می باشد. اگر قصد دارید بهترین و با کیفیت ترین قطعات را بر روی درب ضد سرقت نصب نمایید، می توانید بهترین مارک ابزار یراق آلات را به قیمت مناسب از مجموعه یراق کالا، خریداری نمایید. بر روی جدیدترین مدل درب ضد سرقت، یراق های لوکس و باکیفیت نصب می شود.
آدرس سایت:
https://yaraghkala.com
شماره تماس: 
09123322519

یراق ابزار – مرکز فروش یراق آلات در تهران

یراق ابزار، متنوع ترین مدل های یراق آلات مخصوص درب حیاط و ورودی آپارتمان، قفل درب ساختمان و.... را به قیمت بازار، عرضه می کند. یراق آلات با توجه به کاربرد هایی که دارند نیاز است که باکیفیت ترین ابزار یراق را خریداری نمایید که با وجود بالا بودن قیمت، ماندگاری بسیار بالایی دارد.
آدرس سایت:
https://yaraghabzar.com
شماره تماس:
09126007011


انواع یراق آلات

یراق ها دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند و برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه شما را با تعدادی از این یراق ها آشنا خواهیم ساخت.

ترمز درب 

ترمز درب یا جک درب برای جلوگیری از بسته‌ نشدن پر شدت درب می‌ شود. زمانی که شما از جک درب استفاده می‌کنید درب با سرعت معمولی خود حرکت می‌ کند و در فاصله چند سانتی‌ متری باقی‌مانده تا چهارچوب به آرامی بسته می‌ شود. انواع جک درب بر اساس وزن و عرض درب مورد نظر انتخاب می گردد. حداکثر قدرت تحمل وزنی جک های دربی 120_60 کیلوگرم است.

دستگیره درب

 درب‌ های یک ساختمان از هر جنس و نوعی که باشند، برای باز و بسته شدن آسان به دستگیره درب نیاز دارند. در هنگام خرید دستگیره و سایر یراق آلات ساختمان باید به عوامل بسیاری از جمله قیمت، طراحی، جنس و سهولت نظافت آن، توجه کافی داشته باشیم. پیشنهاد می‌ کنیم از صفحه دستگیره درب  در سایت تجهیز یراق دیدن کرده و بهترین مدل دستگیره درب را انتخاب کنید. جدیدترین مدل دستگیره درب در بازار نسبت به سایر محصولات دارای قیمت بالاتر و طراحی شیک تری هستند.

دستگیره درب

قفل درب حیاط

چشمی درب برای حفظ حریم منزل

همان طور که می‌ دانید با استفاده از چشمی درب دیگر مجبور نیستید که در هر شرایطی درب منزلتان را باز کنید و می توانید پس از دیدن افراد پشت درب، این کار را انجام دهید. چشمی یکی از مواردی است که در حفظ امنیت حریم خصوصی شما نقش پر رنگی دارد. شما می‌ توانید با بهره مندی از انواع چشمی درب محیط بیرون را با زاویه 200_180 درجه ببینید. با مراجعه به صفحه چشمی درب در تجهیز یراق، بهترین و زیبا ترین چشمی را برای درب منزل تان تهیه کنید.

قفل درب برای امنیت بیشتر

تمامی انواع قفل درب حیاط، قفل درب کمد، قفل درب چوبی و قفل درب سرویس شامل یک یا چندین زبانه هستند که درب را به چهارچوب قفل می‌ کنند. در واقع قفل از ابزار های امنیتی ارزشمند تلقی می‌ شود که باعث حفظ حریم خصوصی افراد می‌ شود؛ بنابراین انتخاب یک قفل کارآمد و با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. ما در تجهیز یراق امن‌ ترین و بهترین انواع قفل درب را در اختیار شما گذاشته‌ ایم.

سیلندر درب 

سیلندر درب یا همان مغزی، قسمتی از قفل است که کلید وارد آن می‌شود. کلید باید به درستی در مغزی جای بگیرد تا امکان باز یا بسته شدن درب به وجود بیاید. اقسام متفاوت سیلندر درب برای انواع درب چوبی و شیشه ای قابل استفاده هستند. در تجهیز یراق امکان سفارش انواع سیلندر سوییچی در سایز های 13_6 سانتی متر برای شما مشتریان عزیز فراهم است.

لولای درب 

لولا ها از اصلی ترین یراق آلات درب هستند و باعث می شوند تا درب به درستی عملکرد باز و بسته شدن را انجام دهد. از موارد مهمی که در انتخاب لولای مناسب نقش دارند می توان به نوع و جنس درب اشاره کرد؛ چرا که اغلب مشکلات درب ها ناشی از استفاده از لولای نامناسب است. به خاطر داشته باشید وزن درب از اصلی ترین مولفه ها به هنگام خرید لولا به شمار می‌ آید. شما می‌ توانید برای مخفی بودن لولا در هنگام بستن درب از انواع لولای مخفی استفاده کنید.

انواع یراق آلات درب آپارتمانی

به طور کلی دستگیره درب شامل دستگیره های درب برای سرویس های بهداشتی، دستگیره درب تاق کودک، دستگیره درب اتاق، دستگیره درب های چوبی، دستگیره درب های آپارتمان می شود که دارای ابزار یراقی اعم از جک آرام بند، دستگیره درب، دستگیره پلاک، دستگیره رزت، دستگیره ورودی، قفل درب چوبی، سیلندر قفل، لولا درب چوبی می باشد.

ویژگی قفل درب حیاط

قفل درب حیاط با یراق ابزار هایی اعم از آرام بند، لولا درب، مغزی قفل و ... تکمیل می شوند. به عبارت دیگر یراق آلات مکمل قفل درب حیاط و درب ورودی ساختمان هستند که به علت مزایا و ویژگی هایی که دارند به بالا بردن دوام و عمر قفل، بر قراری امنیت بیشتر بسیار کمک می کنند.

نکات طلایی خرید یراق آلات درب

  1.  به قیمت و کیفیت ابزار یراق توجه نمایید.
  2. مهم ترین و اصلی ترین قطعات را خریداری نمایید.
  3. یراق آلات را متناسب با درب انتخاب نمایید.
  4. لازم است بدانید یراق آلات درب چوبی با یراق آلات درب فلزی متفاوت است.
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش ابزار یراق را در نظر بگیرید.

کدام قطعات از مهم ترین یراق آلات درب محسوب می شود؟

قفل درب از مهم ترین اجزاء درب ورودی به حساب می آید زیرا  یکی از مهم‌ترین اجزا درب، قفل است که از سیلندر و مغزی تشکیل می‌شود. قفل یکی از یراق مهم جهت افزایش امنیت محل کار یا سکونت بوده و به 4 دسته قفل درب حیاط، ورودی آپارتمان، داخل ساختمان و قفل درب آهنی تقسیم می‌شود که هرکدام دارای انواع متفاوتی هستند.

بورس یراق آلات درب و کابینت در تهران کجاست؟

اگر به دنبال مرکز اصلی فروش بر ترین ابزار یراق، قفل درب، دستگیره ی ورودی درب هستید ما برای شما یک لیست از مراکز خرید و فروش یراق آلات قفل و دستگیره درب حیاط را معرفی می کنیم.

  •  میدان حسن آباد (خیابان امام خمینی)
  •  میدان امام خمینی (توپ خانه)
  •  بازار آهن شاد آباد و محله‌های اطراف
  • میدان حر (گمرک)
  • خیابان سهروردی
  •  خیابان احسان

اگر امکان مراجعه حضوری به این مکان ها برای شما دشوار است، می توانید به فروشگاه های یراق ابزار و یراق کالا که امکان فروش حضوری و اینترنتی را برای مشتریان فراهم آورده اند، مراجعه نمایید.