دستگاه شیرینگ پک چیست و چه کاربردی دارد؟

01/10/2023
دستگاه شیرینگ پک چیست؟
مجله والی
مجله والی

دستگاه شیرینگ پک چیست؟

دستگاه شیرینگ پک یکی از کاربردی ترین مدل های دستگاه بسته بندی می باشد، که بهتر است، شما در کسب و کار خود یکی از مدل های آن را برای خرید انتخاب کنیدف تا کار بسته بندی محصولات راحت تر انجام شود. دستگاه شیرینگ شیرزاد با استفاده از نایلون شیرینگ می تواند به افراد کمک کند، تا به محافظت کردن، انبار کردن، زیباتر شدن محصولات تولیدی خود بپردازند. چینشی که این دستگاه به وجود می آورد، باعث می شود، تا محصولات با نظم و ترتیب معینی در کنار هم قرار بگیرند. شاید برای برخی از افراد این سوال به وجود بیاید، که نایلون شرینگ پک چگونه می تواند این کار را انجام دهد. برای پاسخ به این سوال باید بگوییم، که نایلون شیرینگ هنگام حرارت دادن به دور محصول می‌ چسبد، و شکل محصول را به خود می‌ گیرد. شما می تواند در هر حرفه ای که در حال فعالیت هستید، با انتخاب درست دستگاه شیرینگ به رفع نیازهای خود در مورد بسته بندی محصولات بپردازید. دستگاه بسته بندی شرینک پک با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف و در رنج های قیمتی متفاوت طراحی می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

عملکرد شیرینگ پک به چه صورتی می باشد؟

دستگاه شیرینگ پک با ایجاد بسته بندی برای محصولات از آسیب دیدن آن ها هنگام جا به جایی و انبار کردن جلوگیری می کند. شما می توانید در صنایع غذایی، بهداشتی، شیمیایی و... محصولات تولیدی خود را بسته بندی و برای فروش به مراکز عرضه ی آن منتقل کنید. دستگاه شرینک پک مجهز به یک تیغه دوخت و برش، یک نوار نقاله و کوره گرمایی می باشد. در مورد نحوه ی بسته بندی محصولات هم باید بگوییم، که اول از همه ابتدا محصول بر روی دستگاه قرار داده می شود، و بعد از ورود مقدار مورد نظری از محصول توسط دستگاه به صورت اتوماتیک یا اپراتور جدا می‌ شود. بعد از اتمام این مرحله باید محصول به بخش بعدی دستگاه حرکت کند، تا بتواند به بخش حرارت دهی برسد. زمانی که به این بخش رسید، نایلون شرینگ حرارت می‌ بیند، و به دور محصول پیچیده می شود. بعد از اتمام تمام مراحل محصول بسته بندی شده از دستگاه خارج خواهد شد. 

در مورد مزایای بسته بندی محصولات توسط شیرینگ باید بگوییم، که

  • قابلیت مشاهده محصولات قرار داده شده داخل بسته بندی وجود دارد.
  • از نفوذ رطوبت، گرد و خاک به داخل بسته بندی جلوگیری می کند.
  • به هیچ عنوان محصولات غذایی قرار داده شده داخل بسته بندی توسط حشرات یا حیوانات موذی آسیب نمی بینند.
  • جا به جایی و انبار کردن محصولات را راحت تر می کند.
  • قابلیت چاپ و تبلیغ لوگو و یا آرم شرکت بر روی نایلون بسته بندی وجود دارد.

معرفی انواع دستگاه شیرینگ پک همراه با کاربرد آن ها

شیرینگ پک تونلی

شیرینگ پک تونلی یکی از مدل های دستگاه شیرینگ می باشد، که برای بسته بندی محصولات از فک دوخت استفاده نمی کند، و در مقایسه با مدل کابینی برای بسته بندی سرعت بیشتری دارد. در مورد نحوه ی طراحی این دستگاه هم باید بگوییم، که مجهز به باد گرم و چرخه ای، کنترل دمای هوشمند می باشد، و قابلیت تنظیم در جریان های متفاوت AC است. تعداد نوار نقاله های در نظر گرفته شده برای این دستگاه 2 عدد می باشد، و در مورد جنس این نوار نقاله باید گفت، که یکی از جنس تسمه تفلون و دیگری از نوع غلتکی می باشد.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک تونلی به شرح زیر می باشد.

دستگاه شیرینگ تونلی گزینه ی مناسبی برای ایجاد پوشش برای محصولات مختلفی اعم از مواد غذایی، مواد دارویی، دیسک ها، سخت افزارها، محصولات سرامیکی، کتاب ها، اسباب بازی ها و... می باشد. شما می توانید برای بسته بندی محصولات ذکر شده در مکان هایی مانند رستوران ها، سوپرمارکت ها، کارخانه های مواد غذایی و… از این دستگاه استفاده کنید.

به کارگیری این دستگاه به شما کمک می کنید، تا بتوانید محصولات مد نظر خود را راحت تر و سریع تر جا به جا کنید.

جهت اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید

https://shirzadmachine.com/category/%D8%B4%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%BE%DA%A9

شیرینگ پک کابینی

شیرینگ پک کابینی یکی از اقلام ضروری برای مشاغلی مانند صنایع غذایی، مصارف کارگاهی و خانگی می باشد. بسته بندی محصولات با استفاده از این دستگاه به این صورت می باشد، که عملیات مربوط به دوخت و بسته بندی محصولات در یک مرحله انجام می شود، و نایلون های به کار گرفته شده برای بسته بندی می تواند از نوع PVC ،PO ،PP  و... باشد. درپوش شفاف این دستگاه باعث می شود، که همه ی مراحل دوخت، برش و بسته بندی قابل مشاهده باشد. برخی از مدل های این دستگاه به صورت خودکار محصولات بسته بندی شده را به بیرون انتقال می دهد.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک کابینتی به شرح زیر می باشد.

مناسب برای بسته بندی بخش های خارجی محصولاتی مانند محصولات دارویی، دیسک ها، محصولات غذایی، نوشیدنی ها، سخت افزارها، محصولات آرایشی و بهداشتی، کتاب ها، اسباب بازی ها و محصولات الکتریکی و... می باشد.

شیرینگ پک پلی اتیلن

یکی از مزیت هایی که باعث می شود، افراد نسبت به خرید شیرینگ پلی اتیلن اقدام کنند، این است، که نایلون انتخاب شده برای این دستگاه مقاومت بسیار زیادی دارد، و شما می توانید برایی بسته بندی محصولات مختلفی اعم از بطری های آب معدنی و نوشابه خانواده استفاده کنید.

شیرینگ پک اتومات و نیمه اتومات

شاید برخی از افراد در مورد اتومات و نیمه اتومات اطلاعات کافی نداشته باشد، در این مورد باید بگوییم، وجود برخی از ویژگی ها باعث می شود، تا یک مدل را برای خرید انتخاب کنید. در مورد سرعت بسته بندی این دو مدل باید بگوییم، که شیرینگ پک نیمه اتومات با سرعت 150 تا 180 بسته در ساعت و دستگاه اتومات با سرعت 450 تا 600 بسته در ساعت را کار می کنند. در برخی از موارد دستگاه ها را بسته به سوخت کوره که در واقع روش گرم شدن کوره است، تقسیم بندی می کنند. در این صورت این دستگاه ها به برقی، گازوئیلی، گازسوز و تلفیق گاز و برق که به آن شیرینگ پک دوگانه سوز گفته می شود، دسته بندی می شوند. با توجه به اندازه کوره دستگاه شیرینگ پک قابلیت بسته بندی انواع متنوعی از محصولات را دارد.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات به شرح زیر می باشد.

شما می توانید با استفاده از این دستگاه بسته بندی محصولات کفی دار و یا بدون کفی، قوطی های بزرگ گالن و... را بدون دردسر بسته بندی کنید. تمام مراحل بسته بندی توسط این دستگاه به کمک اپراتور انجام می شود، و نسبت به دستگاه پدالی اپراتوری راحت تری دارد، و بسته بندی آن نیز منظم تر و تمیزتر می باشد.

شیرینگ پک دستی و ارزان

شیرینگ پک دستی همان طور که از نام آن پیداست، با استفاده از گرما فیلم شیرینگ را به دور محصول مد نظر شما می پیچد، و با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف به صورت اتوماتیک، تونلی، گازسوز و... طراحی و تولید می شود.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک دستی به شرح زیر می باشد.

کاربرد این دستگاه در صنایع مختلف اعم از صنایع غذایی، صنایع لبنی، کاشی و سرامیک و... می باشد، و به طور کلی می توان گفت، که در محیط هایی کاربرد دارد، که محل کار وسعت زیادی ندارد. این دستگاه معمولاً برای بسته های کوچک و به تعداد کم استفاده می شود.

شیرینگ پک بطری

شیرینگ پک بطری یکی از گزینه های پیشنهادی برای شیرینک کردن جعبه ها و بسته های کالایی می باشد. نحوه ی کار این دستگاه بدین صورت می باشد، که اول جعبه روی میز ورودی دستگاه قرار داده می شود، و بعد از آن با فشار دادن دستگاه مربوطه فیلم دور بسته دوخت می شود. بعد از اتمام این مرحله اپراتور بسته را داخل تونل قرار می دهد، و بسته داخل تونل بر اثر حرارت شیرینک می شود.

کاربرد دستگاه شیرینگ پک بطری به شرح زیر می باشد.

دستگاه شیرینگ بطری مناسب برای بسته بندی انواع کارتن، بسته بندی نوشابه و آب معدنی، قوطی رنگ، گالن و محصولات بهداشتی و… می باشد.

شما می توانید برای مشاهده ی سایر مدل های شیرینگ پک به سایت شیرزاد ماشین البرز مراجعه و بعد از مشاهده ی نمونه کارهای این مجموعه نسبت به خرید دستگاه شرینگ پک به صورت اینترنتی اقدام کنید. هم چنین می توانید برای ارتباط با کارشناسان این مجموعه با شماره 09121167683 تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک

توصیه می کنیم، هنگام خرید دستگاه شیرینگ پک در مورد پرسش های زیر اطلاعات مورد نیاز را داشته باشید.

  • قرار است، با انتخاب این دستگاه چه نوع محصولی را بسته بندی کنید؟
  • میزان بهره وری و راندمان دستگاه باید چگونه باشد، که برطرف کننده ی نیاز شما باشد؟
  • توجه به سرعت و قدرت کار دستگاه 
  • آپشن هایی که باید دستگاه مد نظر شما داشته باشد؟
  • برآورد خروجی و کیفیت بسته بندی محصولات
  • میزان راحتی کاربرد در مورد نحوه استفاده از دستگاه (مدل نیمه اتومات)
  • نحوه ی نصب و راه اندازی دستگاه شیرینگ به چه صورتی انجام می شود؟
  • بررسی میزان فضای موجود برای کار با دستگاه

قیمت دستگاه شیرینگ پک

نکته ی مهمی که پیش از خرید دستگاه باید به آن توجه داشته باشید، قیمت شیرینگ پک می باشد. در مورد قیمت شیرینگ پک باید بگوییم، که پارامترهای مختلفی اعم از مدل و ابعاد دستگاه، آپشن هایی مورد نیاز، ظرفیت ورودی دستگاه و... در تعیین قیمت نهایی دستگاه تأثیرگذار می باشند. هم چنین نوساناتی که در زمنینه ی خرید قطعات وجود دارد، هم می تواند در تعیین قیمت تأثیرگذار باشد. شما می توانید برای استعلام قیمت با کارشناسان گروه صنعتی شیرزاد ماشین البرز تماس بگیرید.

  • 09121167683
  • 02645310199