چگونه اسنپ چت را نصب کنیم؟ | آموزش کامل اسنپ چت + تصاویر

17/02/2024
نحوه نصب اسنپ چت

اولین قدم برای آشنایی با عملکرد اسنپ چت این است که این برنامه را بر روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود دانلود و نصب کنید. در این آموزش، شما را با مراحل دانلود و نصب اسنپ چت آشنا می کنیم.

مجله والی
مجله والی

یکی دیگر از شبکه های اجتماعی اسنپ چت (Snapchat) می باشد که در سال 2011 راه‌اندازی شد و امروزه در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب و کاربردی بوده و از آن به عنوان یک پیام‌رسان اجتماعی برای فرستادن و دریافت کردن عکس استفاده می شود.علاوه بر این فیلتر ها و افکت هایی که در اسنپ وجود دارد بیش از هرچیزی باعث محبوب شدن این اپلیکیشن شده است.زیرا کسانی که دارای اکانت اسنپ چت هستند می توانند با افکت های مختلف از خودشان عکس های زیبا و فیلم گرفته و با دیگران به اشتراک بگذارند.

حال چگونه اسنپ چت را نصب کنیم؟نصب Snapchat بسیار آسان است اما با این حال باید برخی نکات را در نظر بگیرید.در این مقاله فناوری از سایت والی به آموزش مراحل نصب اسنپ چت و راه اندازی آن  می پردازیم پس ما را دنبال کنید.

آموزش اسنپ چت

1.دانلود اسنپ‌ چت و ایجاد یک حساب کاربری 

در ابتدا  روی «فروشگاه Play» ضربه بزنید تا راه‌اندازی شود.در سیستم عامل iOS، می توانید به جای فروشگاه Play از «App Store» استفاده کنید.سپس می توانید برنامه اسنپ چت را  با استفاده از لینک‌های زیر از گوگل پلی و اپ استور به سادگی دانلود کنید.

چگونه اسنپ چت نصب کنیم

2.روی Install یا نصب ضربه بزنید. اگر از دستگاه iOS استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد ابتدا روی Get و سپس Install ضربه بزنید.

نصب اسنپ چت زرد اصلب

3.قبل از ساختن اکانت اسنپ چت vpn  یا فیلتر شکن خود را روشن کنید زیرا ساختن اکانت کاربری و استفاده از این برنامه نیاز به تحریم گذر دارد.

4.پس از فعال کردن vpn وارد اپ اسنپ چت شده و روی Sign up کلیک کنید.

آموزش اسنپ چت

5.سپس نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و روی  Sign up & Accept ضربه بزنید.

پسورد اسنپ چت

6.در گام بعدی روز تولد خود را وارد کرده و روی Continue ضربه بزنید.

چگونه وارد اسنپ چت شویم

7.در این مرحله باید نام کاربری خود را انتخاب کنید هرچند که اسنپ چت به طور خودکار برای شما نام کاربری یا همان username ایجاد می کند اما اگر قصد دارید از نام کاربری دیگری استفاده کنید روی  گزینه Change my username، کلیک کرده و نام کاربری جدید خود را وارد کنید.به این نکته نیز دقت کنید که نام کاربری که انتخاب می کنید غیر قابل تغییر است پس چیزی را انتخاب کنید که بعدا پشیمان نشوید.

فیلم آموزش اسنپ چت

پس از انتخاب نام کاربری مناسب روی Continue کلیک کنید.

8.در این مرحله باید یک رمز عبور برای حساب کاربری که ایجاد کرده اید انتخاب کنید.دقیت کنید گذر واژه شما حداقل باید دارای  8 کاراکتر داشته باشد.برای افزایش امنیت اکانت خود برای ایجاد پسورد می توانید از ترکیبی از اعداد و حروف استفاده کنید.پس از تنظیم رمز عبور روی Continue کلیک کنید.

چگونه اسنپ چت را نصب کنیم دوبله فارسی

9.در این بخش از نصب اسنپ چت می توانید از شماره تلفن یا ایمیل خود استفاده کنید 

اگر از شماره تلفن استفاده می کنید ابتدا شماره خود را در بخش Mobile Number وارد کرده سپس روی Continue کلیک کنید.پس از این که کد تایید را از اسنپ چت دریافت کرده  آن شماره را درون اسنپ چت وارد کنید.

دانلود اسنپ چت

اما اگر از ایمیل استفاده می کنید روی گزینه Sign up with email instead کلیک کرده و آدرس ایمیل خود را در کادر EMAIL، وارد نمایید.

چگونه اسنپ چت را بدون ایمیل نصب کنیم

در اخر نیز روی Continue کلیک کنید.

10.در این بخش می توانید مخاطبین خود را به لیست دوستان‌تان در اسنپ چت اضافه کنید. اگر قصد اینکار را ندارید از گزینه Continue استفاده کنید.

آموزش نصب اسنپ چت برای اندروید

مرحله آخر:سرانجام شما موفق به نصب اسنپ چت و ایجاد حساب کاربری خود شدید.در اینجا نیز می توانید روی گزینه TURN ON کلیک کنید و با این کار اجازه دسترسی اسنپ چت به حافظه تلفن همراهتان را می دهید.از این رو اسنپ چت از این دسترسی برای ذخیره مستقیم عکس‌ها و ویدیوهایتان در حافظه داخلی تلفن همراه شما استفاده می‌کند.

چگونه اسنپ چت را نصب کنیم با تصویر

سوالات متداول

آیا برای نصب برنامه اسنپ چت باید از فیلتر شکن استفاده کنیم؟

بله برای راه اندازی و نصب اسنپ چت باید از vpn  یا  برنامه های تغییر ای پی استفاده کنید.

آیا میتوان نصب اسنپ چت را بدون شماره یا بدون ایمیل نصب کرد؟

شما می توانید به دلخواه هم از شماره تلفن هم از ایمیل خود استفاده کنید.