نحوه ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان به صورت مرحله به مرحله

08/12/2021
ساخت اکانت اسپاتیفای
اسپاتیفای یک پلتفرم پخس موزیک آنلاین است. با ساخت اکانت اسپاتیفای می توانید تمامی آهنگ هایی که در این پلتفرم وجود دارند را به صورت آنلاین و بدون قطعی گوش بدهید. با مجله والی همراه باشید تا ساخت اکانت اسپاتیفای را به شما به صورت کامل و قدم به قدم آموزش دهیم.
مجله والی
مجله والی

این پلتفرم در سال 2006 تاسیس شد و تاکنون بزرگترین اپ پخش آنلاین موزیک است و بیش از  381 میلیون کاربر فعال دارد.در Spotify می توانید به میلیون ها آهنگ و پادکست را به صورت رایگان پخش کنید. این سرویس همچنین قابلیت follow کردن هنرمند محبوبتان را نیز دارد و شما می توانید با گوش دادن موزیک از اسپوتیفای از خواننده محبوبتان حمایت کنید. همچنین این اپ پس از مدتی آهنگ های مورد علاقه شما را به صورت کالکشن بندی به شما نشان می دهد. در این اپ شما می توانید لیست پخش مورد علاقه خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذاریدو  آهنگ های برتر از ژانرها، مکان ها و دهه های مختلف را جستجو کنید. این برنامه به دو صورت اکانت رایگان و پرمیوم قابل ساخت است که برای استفاده از ویژگی های این حالت باید این نوع اکانت را خریداری کنید. اما می توانید اکانت رایگان را با استفاده از چند ترفند ساده برای خود ایجاد کنید.

اکانت اسپوتیفای

آموزش ساخت اکانت اسپوتیفای در گوشی

برای ساخت اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. بهتر است ساخت اکانت اسپاتیفای را در سایت اصلی اسپاتیفای انجام دهید سپس از طریق نصب برنامه به برنامه لاگین شوید.

اکانت اسپاتیفای        

1. برای ساخت اکانت اسپوتیفای ابتدا باید یک IPchanger دانلود کنید. بعد دانلود IPchanger لوکیشن آن را روی آمریکا قرار بدهید و سپس وارد سایت اصلی اسپاتیفای شوید. روی  لینک سایت  کلیک کنید. روی گزینه زیر کلیک کنید.

سایت اسپاتیفای

2. تمامی مشخصات خواسته شده را در فیلد های خالی پر کنید. برای ساخت اکانت اسپاتیفای به اکانت جیمیل هم احتیاج دارید. برای ساخت اکانت جیمیل و نحوه ساخت آن روی این لینک کلیک کنید. بعد از ساخت کامل اکانت در سایت اپاتیفای یک ایمیل به شما ارسال می گردد که نیاز به تایید دارد. بعد از تایید اکانت شما کامل می شود.

چه جوری اکانت اسپوتیفای بسازیم

 

3 برنامه اسپاتیفای را از گوگل پلی و یا اپل استور دانلود کنید.

برنامه اسپاتیفای

برنامه اسپوتیفای

4. بعد از نصب برنامه وارد برنامه شوید.

دانلود اسپاتیفای

5. مشخصات خود را در فیلد زیر وارد کنید

مشکل لاگین اکانت اسپاتیفای

6. اکانت شما به راحتی ساخته شد و شما می توانید تمامی آهنگ های این اپ را به راحتی به صورت آنلاین پخش کنید فقط دقت کنید در تمامی مدت ساخت اکانت IPchanger شما باید روشن باشد مگرنه نمی توانید وارد اکانت خود شوید. امیدوارم این مقاله برای شما موثر واقع شده باشد. 

ساخت اکانت اسپوتیفای