آموزش ساخت استیکر دلخواه در واتساپ

08/12/2021
چگونه در واتساپ استیکر بسازیم
نحوه ی ساخت استیکر در واتساپ بسیار متنوع بوده و با استفاده از نصب اپلیکیشن های مختلف که برای تبدیل عکس مورد علاقتون به استیکر بوده انجام می شود .
مجله والی
مجله والی

چگونه در واتساپ استیکر بسازیم

چگونگی ساختن استیکر در واتساپ با توجه به محدود بودن تعداد استیکر ها این برنامه یکی از سوالات پر تکرار در مورد این اپلیکیشن است . البته که با به روزرسانی شدن واتساپ نه تنها می توان استیکر های مختلفی را دریافت کرد بلکه شما می توانید به کمک یه سری اپلیکیشن های فرعی در واتساپ استیکر مورد علاقه خود را بسازید . در این مقاله قصد داریم تا نحوه ساخت استیکر را با برنامه های مختلف و با عکس دلخواه شما آموزش دهیم پس با مجله والی همرا باشید . 

چگونه در واتساپ استیکر بسازیم ؟ 

چگونه در واتساپ استیکر متحرک بسازیم

واتساپ از جمله پیام رسان هایی می باشد که بسیار در دنیا محبوب بوده و جزوه سومین پیام رسان های برتر و پر کارد جهان می باشد که با توجه به کاربران بی شماری که دارد انتقادات بسیاری نیز به آن شده است از جمله اینکه استیکر در آن وجود نداشته که یکی از بخش های جذاب پیام رسانی بوده البته که به دنبال این انتقاد در آپدیت جدید این پیام رسان قابلیت استفاده از استیکر نیز بوجود آمد همچنین در در کنار آن یه سری برنامه های فرعی نیز برای ساخت استیکر ساخته شد که به کاربران این امکان را می دهد تا دست به ساخت استیکر واتس آپ دلخواه خود بزنند. 

آموزش ساخت استیکر واتساپ

ساخت استیکر در واتساپ

ساخت استیکر در واتس آپ شاید در نگاه اول کمی سخت و نا امید کننده به نظر برسد زیرا برش زدن عکس بدون هیچ ابزاری و تنها به کمک دست کار دشواری به نظر می رسد اما این کار یکی از قدم های و پیشرفت های بزرگ در پیام رسان واتساپ بوده که تا الان هیچ گونه امکان دسترسی به استیکر را نمی داد و یکی از ویژگی های این پیام رسان این است که زمانی که استیکر هایتان به 3 عدد رسید این پیام رسان برای شما مجوز ساخت پکیج را صادر می کند البته که راه های ساده تری نیز برای ساخت استیکر در واتساپ وجود دارد آن هم استفاده از برنامه های ساخت استیکر واتساپ فرعی که از جمله پرکاربرد ترین و مفید ترین آن ها شامل مورد زیر است : 

  • Wemoji

این اپلیکیشن مانند سایر اپلیکیشن ها بوده با این تفاوت که کار کردن با ان کمی ساده تر بوده و در ویموجی می توانید تصاویر را به طور دستی برش دهید در نتیجه  به هر شکلی که دلخواهتان بود می توانید عکستان ار کراپ کنید و سپس به اضافه کردن عکس و استیکر های مختلف که در ادیتور اپلیکیشن موجود است شما قادرید تا استیکر مورد علاقه خود را بسازید . البته که بیشترین کاربرد ویموجی برای تبدیل عکس سلفی و پرتره به استیکر می باشد 

  • Sticker Maker by Viko

اپلیکیشن Sticker Maker یکی از ساده‌ ترین اپلیکیشن ممکن برای ساخت استیکر برای واتساپ می باشد . تنها کاری که این اپ انجام می‌دهد، این اپلیکیشن یا برش زدن تصایر مورد نظر شما آن به به طور مستقیم به استیکر تبدیل می کند تنها کافیست دستتان در برش زدن عکس سرعت بالایی داشته باشد تا به سرعت و کمتر از یک دقیقه عکس دلخواهتان را به استیکر تبدیل کنید . البته این برنامه قابلیت های برنامه اول را نداشته و قادر است تا نهایتا پکیجی شامل 30 تا استیکر برایتان ساخته و به راحت به واتساپ تان انتقال دهد .

آموزش ساخت استیکربرای واتساپ با Wemoji

WEMOJI

ابتدا برای شروع کار شما باید این اپلیکیشن را در گوشی خود نصب نمایید و اجرا کنید بعد از انجام این کار با ما گام به گام پیش بروید تا استیکر مورد نظر خود را به آسانی بسازید. 

گام 1 : برنامه wemoji را اجرا کرده و گزینه ی Create Sticker لمس نمایید 

اموزش ساخت استیکر واتساپ با کامپیوتر

گام 2 : سپس باید تصویر مورد نظر خود را که می خواهید به استیکر تبدیل کنید انتخاب نمایید برای این کار می توانید از گالری یا دوربین گوشی خود استفاده نمایید و از آن قسمت تصویر مورد نظر را آپلود کنید . 

چگونه استیکر بسازیم

گام 3 : در این قسمت با لمس گزینه ی کراپ (crup) یا برش می توانید عکس خود را برش بزنید این کار را می توانید با سه روش مختلف انجام دهید . 

اموزش ساخت استیکر برای واتساپ جی بی

گام 4 : دراین مرحله تصویر برش خورده را در جایگاه مناسب قرار دادده و پس از اطمینان از جایگاه آن گزینه seve را لمس کنید همچچنین قبل از لمس گزینه ذخیره می توانید با استفاده از گزینه ی پایین تصویر به استیکر خود متن اضافه نمایید. 

ساخت استیکر رایگان

گام 5 : در پایان کار نیز پک استیکر جدید خود را ساخته و نام مناسبی برای ان انتخاب نمایید سپس با استفاده از گزینه ی اشتراک آن در واتساپ ذخیره نمایید و از آن استفاده کنید . 

استیکر واتساپ

نکته پایانی 

شما می توانید برای ساخت استیکر از سایر اپلیکیشن های نیز استفاده نمایید و یا در خود پیام رسان استیکر خود را بسازید اما این دو اپلیکیشن معرفی شده از مفید ترین آنها می باشد که با نصب و اجرای گام به گام این مرحله می توانید یک پک کامل استیکر در واتساپ خود داشته باشید .