معرفی 10 فیلم برتر ماجراجویی( Adventure Movies) از نظر مردم در چارت IMDb

06/03/2022
10 فیلم برتر ماجراجویی( Adventure Movies)
فیلم‌های ماجراجویی روایتگر داستان‌های هیجان‌انگیزی است که با تجربیات جدید یا مکان‌های عجیب و غریب را به تصویر می گیرد. فیلم‌های ماجراجویی شباهت زیادی به ژانر فیلم‌های اکشن دارد،این فیلم ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که تجربه‌ای پر از اکشن و انرژی را برای بیننده فیلم فراهم کنند.
مجله والی
مجله والی

1. راهی به خانه نیست Spider-Man: No Way Home (2021)

فیلم سینمایی ماجراجویی

خط روایی این داستان در این قسمت در مورد فاش شدن هویت مرد عنکبوتی است، پیتر از دکتر استرنج کمک می خواهد. وقتی یک طلسم اشتباه می‌شود، دشمنان خطرناکی از دنیاهای دیگر ظاهر می‌شوند و پیتر را مجبور می‌کنند تا معنای واقعی مرد عنکبوتی بودن را کشف کند. این فیلم به کارگردانی جان واتز و تویسندگی کریس مک کانه بر اساس داستن اصلی در   کمیک بوک مارول ساخته شد. بازیگرانی همچون تام هالند، زندیا، بندیک کامبریج به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در ژآنر اکشن، ماجراجویی ساخته شده .

2. شکارچیان روح:  Ghostbusters: Afterlife

شکارچیان روح

وقتی یک مادر مجرد و دو فرزندش به شهر کوچکی می‌رسند، شروع به کشف ارتباط خود با Ghostbusters اصلی و میراث مخفیانه‌ای که پدربزرگشان از خود به جا گذاشته است، می‌کنند. این فیلم در ژانر ماجراجویی علمی تخیلی ساخته شده. کاگردان این فیلم جیسون رایتمن و بازیگرانی همچون مکینا گریس، فین ولفهارد، کری کون،پل راد در آن به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم نامه این فیلم بر پایه کتاب شکارچیان روح اثر دن اکروید نوشته شده و امتیاز این فیلم در چارت 7.7 IMDb است.

3. تل ماسه Dune (2021)

فیلم دان

این فیلم در چارت فیلم های برتر ماجراجویی از نظر مردم رتبه 3 را به دست آورده است. این فیلم به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی اریک راث و جان اسپیتز ر پایه رمانی به همین اسم اثر فرانک هربرت ساخته شده است. بازیگرانی همچون تیموتی شالامی، جیسون موموآ، خاویر باردم و زندیا  در این فیلم نقش آفرینی کرده اند. خط روایی این داستان در مورد پل آتریدس، مرد جوان با استعدادی را روایت می کند که برای سرنوشتی فراتر از درک او متولد شده است. او باید به خطرناک‌ترین سیاره جهان سفر کند تا آینده خود را تضمین کند.

4.انیمیشن افسون Encanto

انیمشن افسون

این انیمیشن ماجراجویانه موزیکال در سال 2021 منتشر شد. انکانتو داستان یک خانواده خارق‌العاده به نام مادریگال‌ها را روایت می‌کند که در کوه‌های کلمبیا، در یک خانه جادویی، در یک شهر پر جنب و جوش، در مکانی شگفت‌انگیز و جذاب به نام Encanto زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودکی در خانواده هدیه ای منحصر به فرد از قدرت های ماورایی تا قدرت شفا دادن را هدیه می دهد همه کودکان به جز یکی اما وقتی متوجه می شوند که جادوی اطراف انکانتو در خطر است، میرابل تصمیم می گیرد که او، تنها مادریگال معمولی، آخرین امید خانواده استثنایی او باشد.

5.در میان ستارگان  Interstellar 

فیلم در میان ستارگان

این فیلم در ژانر ماجراجویی_علمی تخیلی ساخته شده است. امتیاز این فیلم در چارت IMDb 8.4 است. کارگردان این فیلم کریستوفر نولان است و بازیگرانی همچون متیو مک‌کانهی، ان هتوی، جسیکا چستین در این فیلم بازی کرده اند.آینده زمین با بلایا، قحطی و خشکسالی پر شده است. تنها یک راه برای تضمین بقای نوع بشر وجود دارد: سفر بین ستاره ای. یک کرم چاله تازه کشف شده در دوردست‌های منظومه شمسی به تیمی از فضانوردان اجازه می‌دهد تا به جایی بروند که هیچ‌کس قبلاً نرفته است، سیاره‌ای که ممکن است محیط مناسبی برای حفظ حیات انسان داشته باشد.

6.زمانی برای مردن نیست  No Time to Die

فیلم جیمز باند زمانی برای مردن نیست

این فیلم از سری فیلم های جیمز باند آخرین قسمتی است که دنیل کریگ در آن به ایفای نقش پرداخته است. بازیگرانی هم مانند  رامی ملک، آنا د آرماس، بیلی مگنوسن و دیوید دنسیک به عنوان بازیگران جدید به گروه اضافه شده‌اند. این فیلم در مورد پنج سال بعد از پرونده اسپکتر است و اتفاقات فیلم در حالی اتفاق می افتد که جیمز باند خود را باز نشست کرده و  از یک زندگی آرام در جامائیکا لذت می برد. زمانی که دوست قدیمی‌اش فلیکس لیتر از سیا برای کمک می‌آید. ماموریت نجات یک دانشمند ربوده شده بسیار خائنانه تر از آنچه انتظار می رفت انجام می شود و جیمز باند به دنبال یک پرونده مرموز می رود که مجهز به فناوری جدید خطرناک است.           

7.فیلم  Maanaadu

فیلم ماجراجویی اکشن

این فیلم در مورد  روز کنفرانس عمومی توسط وزیر ارشد ایالت، محافظ او و یک افسر پلیس است که در یک حلقه زمانی گیر کرده اند. این فیلم در ژانر اکشن- ماجراجویی ساخته شده است و امتیاز این فیلم در چارت IMDb 9.3 است.

8. انتقام جویان: بازی آخر  Avengers: Endgame

انتقام جویان سری فیلم

این فیلم روایت داستانی بعد از وقایع ویرانگر Avengers: Infinity War (2018)، جهان به دلیل تلاش‌های تایتان دیوانه، تانوس، ویران شده است.انتقام‌جویان باید یک بار دیگر جمع شوند تا اقدامات تانوس را خنثی کنند و هرج و مرج را در جهان خنثی کنند. این فیلم دارای امتیاز 8.4 درچارت IMDb است.

9.ارباب حلقه ها  The Lord of the Rings

سربال ارباب حلقه ها

مجموعه ارباب حلقه ها دارای ژانر ماجراجویی، درام اکشن است. اولین قسمت این مجموعه در سال 2001 منتشر شد و روایتگر داستان حلقه‌ای باستانی که قرن‌ها گمشده گم شده بود وحال پیدا شده است این حلقه سرنوشت عجیبی به هابیتی کوچک به نام فرودو می دهد وقتی  گندالف متوجه می‌شود که حلقه در واقع همان حلقه ارباب تاریکی سائورون است، فرودو باید برای نابود کردن آن یک جستجوی حماسی به سمت شکاف‌های عذاب انجام دهد. در راه افرا  زیادی همراه فرودو می شوند تا حلقه را از بین ببرند و در این مسیر  از میان کوه ها، برف، تاریکی، جنگل ها، رودخانه ها و دشت ها، با شر و خطر روبرو می شوند.

10. Harry Potter 

فیلم هری پاتر دانلود

مجموعه هری پاتر یک مجموعه ماجراجویی فانتزی است که از روی رمانی به همین نام اثر جی.کی رولینگ ساخته شده است. این فیلم دارای 7 قسمت است. اولین قسمت این مجموعه فیلم در سال 1997 ساخته شد. 

فیلم های با ژانر های ماجراجویی و هیجانی زیادی ساخته شده است که طرفداران بسیاری در جهان دارد ما در این مقاله به معرفی 10 فیلم برتر با توجه به سایت IMDB بر اساس نظرات مردمی پرداختیم. برای آشنایی با بهترین فیلم ها در ژانر های متنوع با مجله والی همراه باشید.