حل مشکل خاموش شدن یا روشن نشدن گوشی شیائومی poco m3

11/12/2021
حل مشکل خاموشی poco m3
گوشی شیائومی poco m3 یکی از اقتصادی ترین گوشی های اندروید بوده که با قیمت مناسب و کارآمدی بالا به فروش می رسد این دستگاه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 10 راه اندازی شده و در حال حاضر منتظر اپدیت برای اندروید 11 است.
مجله والی
مجله والی

حل مشکل خاموشی poco m3 بعد از آپدیت یکی از بزرگترین نگرانی برخی از کاربران گوشی پوکو ام 3 بوده که گزارش داده اند بعد از آپدیت خاموش می شود. در این پست به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید مشکل مرگ صفحه سیاه Poco M3 را که به نظر می رسد برخی از کاربران را آزار می دهد برطرف کنید. ابتدا باید بررسی کنید که آیا مشکل سخت افزاری است، زیرا اگر اینطور نیست، قطعاً می توانید آن را به تنهایی برطرف کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر  با مجله والی همراه باشید و به خواندن ادامه دهید. وقتی یک گوشی هوشمند روی صفحه سیاه گیر می کند و روشن نمی شود، مشکل فقط می تواند یک مشکل جزئی سیستم عامل باشد، البته تا زمانی که به دلیل آسیب سخت افزاری ایجاد نشده باشد. در واقع، شما ممکن است فقط نیاز به انجام یک یا چند روش برای رفع این مشکل داشته باشید. با این گفته، برای حل مشکل روشن نشدن گوشی شیائومی بعد از آپدیت آنچه باید انجام دهید این است:

حل مشکل خاموشی poco m3

راه حل اول: Poco M3 خود را راه اندازی مجدد کنید

اگر هیچ نشانه قابل مشاهده ای از آسیب سخت افزاری وجود نداشته باشد، ممکن است Poco M3 شما به دلیل خرابی سیستم عامل خاموش شده باشد. این چیزی است که می توانید با انجام راه اندازی مجدد اجباری آن را برطرف کنید. بنابراین اگر دستگاه شما به دلایلی پاسخ نمی دهد، در اینجا باید کاری انجام دهید به این صورت است 

  1. کلید پاور را برای 10 ثانیه یا بیشتر فشار داده و نگه دارید. این باعث راه اندازی آن می شود.
  2. هنگامی که لوگو نشان داده شد، کلید روشن/خاموش را رها کنید و به دستگاه اجازه دهید تا فرآیند بوت را بدون وقفه ادامه دهد.

بیشتر اوقات، این تنها کاری است که باید انجام دهید تا تلفن دوباره پاسخ دهد. با این حال، اگر این روش شکست خورد، سپس به راه حل بعدی بروید.

بعد از آپدیت poco m3  حل مشکل خاموشی

راه حل دوم: سعی کنید گوشی خود را در حالت Recovery Mode بوت کنید

مواقعی وجود دارد که سفت‌افزار بارگیری نمی‌شود یا پاسخ نمی‌دهد، اما برای ما مهم است که بدانیم آیا تلفن شما هنوز هم می‌تواند روشن شود. بنابراین سعی کنید آن را در حالت ریکاوری راه اندازی کنید و اگر واقعاً روشن شود، به این معنی است که مشکلی با سخت افزار وجود ندارد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. دکمه کم صدا و کلید پاور را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  2. اگر نشان پوکو نشان داده شد، هر دو کلید را رها کنید و منتظر بمانید تا دستگاه وارد حالت بازیابی شود.

از اینجا می توانید با فشار دادن کلید پاور گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید تا گزینه ها را انتخاب کنید.

اگر Poco M3 شما در حالت ریکاوری بوت می شود، باید به طور معمول راه اندازی مجدد شود.

با این حال، اگر باز هم به این روش پاسخ نداد، راه حل بعدی را امتحان کنید.

علت خاموش روشن شدن گوشی شیائومی

راه حل سوم: گوشی خود را شارژ کنید و Restart اجباری را انجام دهید
اگر Poco M3 شما پس از انجام راه حل های اول و دوم پاسخ نداد، پس کاری که باید انجام دهید این است که آن را شارژ کنید و در حین شارژ شدن، راه اندازی مجدد اجباری را انجام دهید. این احتمال وجود دارد که باتری خالی شده باشد و سیستم عامل درست قبل از خاموش شدن دستگاه از کار افتاده باشد. بنابراین آنچه باید انجام دهید این است:

  1. شارژر را به یک پریز دیواری در حال کار وصل کنید.
  2. گوشی خود را با استفاده از کابل مناسب به شارژر وصل کنید.
  3. صرف نظر از اینکه Poco M3 شما علامت شارژ را نشان می دهد یا خیر، حداقل 5 دقیقه آن را به شارژر متصل کنید.
  4. اکنون در حالی که دستگاه هنوز به شارژر متصل است، کلید روشن/خاموش را به مدت 10 ثانیه یا بیشتر نگه دارید.
  5. اگر لوگو نشان داده شد، کلید پاور را رها کنید و باید با موفقیت راه اندازی شود.

خاموش شدن گوشی شیائومی بعد از آپدیت

اینها کارهایی هستند که باید برای رفع مشکل خاموشی Poco M3 انجام دهید. امیدواریم این راهنمای عیب یابی ساده مفید بوده باشد.