ست کردن کفش و لباس با ساده ترین روش

07/02/2022
ست کردن کفش و لباس
باید این نکته را بدانید که یکی از اصلی ترین اصول شیک پوشی انتخاب کفش مناسب است. برای انتخاب کفش مناسب با لباستان باید به نکاتی توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. با مجبه والی همراه شوید تا نکات هر چند ساده اما مهم برای انتهاب لباس را با هم ببینیم.
مجله والی
مجله والی

کفش چی بپوشیم

یکی از مهم ترین راز های شیک پوشی انتخاب کفش مناسب است. امروزه کفش های مختلف و متنوعی دربازار وجود دارند که شما می توانبد هر یک از این کفش ها را با استایل های مختلف امتحان کنید. اما این نکته را مد نظر داشته باشید که بهترین انتخاب انتخابی است که همیشه مد باشد و سریع ازمد نرود و با اکثر لباس هایتان ست شود. کفش شما می تواند به یک نقطه قوت در استایل شما تبدیل شودپس لازم است متناسب سازی کفش و لباس ها را یاد بگیرید. انتخاب کفش می تواند کمی دشوار به نظر برسد  چون در میان مدل‌ها و رنگ‌های بی‌شمار انتخاب کفشی که با لباس‌های شما، موقعیتی که برای آن لباس می‌پوشید و شرایط فیزیکی خود شما هماهنگ باشد کار ساده‌ای نیست. شما باید این نکته را در نظر بگیرید که کفشی که انتخاب می کنید با موقعیت شما مناسب باشد کفشی که در طی روز برای پیاده روی و برای خرید می پوشید مطمئنن با کفشی که برای کار اداری و رسمی خود می پوشید متفاوت است.  به عنوان مثال کفشی که برای یک موقعیت رسمی و اداری می پوشید بهتر است یک کفش ساده بدون هیچ اکسسوری اضافی باشد و پوشیدن کفش های مینیمال بهترین گزینه برای این موقعیت هاست. سعی کنید اگر می خواهید کفش های طرح دار و متفاوت بپوشید اول از همه به ، مناسبتی که در آن قرار می‌گیرید، میزان رسمی یا غیر رسمی بودن جایی که می‌روید و شدت فعالیت‌هایی که خواهید داشت دقت کنید . بعد اگر تمام لباس های شما ساده بود و یا به اصطلاح استایل مونوکروم داشتید از کفش های طرح دار استفاده کنید.

چه مدل کفشی بخریم؟

کفش اداری

اندازه پایتان را بدانید بهترین وقت برای خرید کفش غروب است چون پاهایتان در این موقع از روز در اندازه واقعی خود قرار دارند. هنگام خرید به فرم و شکل پا، پهنای پنجه، قوس کف پا و برآمدگی پاهایتان دقت کنید. کفش هایتان اندازه پایتان بخرید و کفش بزرگ و یا کوچک نخرید. هنگام خرید حتما هنگام خرید کفش جوراب بپوشید و دو تا لنگه کفش را باهم بپوشید.کفشی با رویه مناسب بخرید جنس رویه کفشتان را با دقت بررسی کنید و کفشی بخرید از که از لحاظ رویه داری جنس مناسب باشد.به کف  کفش توجه کنیدد که از جنس محکم و بادوام باشد و صاف و لیز نباشد.      

کفش برای پیاده روی 

کتانی سفید با چی ست کنیم

وقتی تصمیم دارید برای پیاده روی روزانه و یا خرید کفش بپوشید مناسب ترین انتخاب برای این موقعیت ها انتخاب یک کقش راحت با پاشنه یک تکه و کوتاه است. بهترین گزینه انتخاب کفش هایی است که در پا احساس راحتی دارند.

انتخاب کفش تخت

کفش تخت

انتخاب کفش باید با قد لباس شما مناسب باشد. شما نمیتوانید لباس بلند خود را با کفش تخت بپوشید.. همچنین پوشیدن کفش تخت با شلوار تنگ نیز توصیه نمی‌شود به خصوص اگر پاهای چاقی دارید، بهتر است اگر پاهای چاقی دارید کفشتان 2 تا 5 سانت پاشنه داشته باشد.

انتخاب بوت و پوتین

بوت مشکی

بوت پوتین همیشه جز انتخاب های زمستانه به شمار می آیند. برای خرید بوت اولین نکته توجه به منطقه جغرافیایی است. اگر در شهر هایی زندگی می کنید که سرد سیر هستند باید بوت های گرم و کف عریض را انتخاب کنید  راه رفتن و حفظ تعادل روی سطوح لغزنده در آن مشکل نباشد.

بوت مشکی با چی ست کنیم

انتخاب رنگ کفش

ست کردن بوت زرد

سعی کنید برای انتخاب رنگ کفش از رنگی استفاده کنبد که حداقل با 3 استایل مختلف بتوانید آن را بپوشید. زنگ کفش شما نباید جدا از لباس های شما دیده شود و کفشتان باید جزئی از لباس شما شود. سعی کنید لباس های رنگی خود را با کفشتان متعادل کنید پس استفاده از کفش های مشکی همیشه میتواند کاربردی باشد.سرتاپا یک رنگ نپوشیدگر لباس های شما همه یک رنگ است سعی کنید کفشتان همان رنگ نباشد و یک تضاد ایجاد کنید. بهترین گزینه برای خرید لباس استفاده از رنگ های خنثی است اما در تابستان انتخاب رنگ ها شاد می تواند گزینه ی مناسبی باشد. ترکیب بوت های ساق کوتاه با شلوار های تنگ بهترین گزینه است اما به این نکته دقت کنید که جورابتان از بوت شما مشخص نشود.لواری را انتخاب کنید که مچ پای آن به اندازه کافی تنگ باشد تا به راحتی داخل ساق بوت برود و لبه‌های آن مشخص نباشد. پوشیدن شلوار بوت همرنگ یکی از تکنیک هایی است که شما را بلندتر نشان می دهد. بوت های ساق دار خود را همچنین می توانید با شلوار های جین مام استایل و راسته هم ست کنید. 

 چه کفشی را با چه لباسی ست کنیم

کفش پاشنه بلند

کفش پاشنه بلند را با چی ست کنیم؟

کفش پاشنه بلند خود را می توانید در مراسم مجلسی و رسمی استفاده کنید. کفش پاشنه بلند جلوباز خود را به همراه لباس های تا زانو و کوتاه ست کنید و به هیچ عنوان از پاپوش و جوراب شلواری یه همراه این کفش ها استفاده نکنید.کفش‌های پاشنه بلند معمولی این کفش ها در مدل های مختلف  پاشنه بلند مربعی یا مستطیلی،پاشنه بلند و نازک در بازار موجود هستند. کفش‌ها که پاشنه‌های باریک و نوک تیزی دارند بیشتر مناسب مجالس و مهمانی‌ها هستند ایم نوع کفش ها  به دلیل تعداد رنگ های زیاد با انواع مختلفی از استایل‌های رسمی شما منطبق کرد.کفش‌های پاشنه بلند معمولی  یکی از بهترین انتخاب ها هشتند این کفش ها با استایل های مختلف شما به راحتی ست می شود و با لباس‌های مجلسی و لباس‌های رسمی قابل استفاده هستند.کفش پاشنه بلند مربعی مناسب برای استفاده در محیط ادارات و مهمانی‌های رسمی است و به همراه لباس‌های مجلسی یا کت‌ و دامن یا کت و شلوار استفاده می‌شوند.  

صندل با چی ست کنیم

صندل با چی ست کنیم

صندل ها یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای لباس های تابستانی و بهاره هستند. از صندل می توانید در کنار پیراهن و دامن کوتاه استفاده کنید.

کتونی با چی ست کنیم

کتانی با چی ست کنیم

کتانی ها یکی از مواردی است که می توانید با اکثر لباس هاس خود ست کنید. از کتانی‌ها در کنار لباس‌های مجلسی و نیمه رسمی می توانید استفاده کنید. می توانید از  ترکیب شلوار جین با کتانی یا کت و شلوار، کتانی با دامن‌های پلیسه‌دار، کتانی با شلوار اسلش، کتانی با سویشرت استقاده کنید.

کفش کالج با چی ست کنیم 

کفش کالج با چی ست کنیم

کفش کالج یکی از کفش هایی است که در چند سال اخیر وارد عرصه مد شدند.از این کفش‌های شیک معمولا در استایل‌های روزمره به همراه پیراهن مجلسی و شلوارهای جین یا با دامن‌های کوتاه استفاده می‌شود. 

ست کردن کفش و شلوار جین

ست کزدن کفش با شلوار لی

اگر شما هم یکی از علاقه مندان به شلوار جین هستید می توانید به راحتی این شلوار را با کفش های پاشنه بلند کلاسیک،کفش لژدار، نیم بوت های پاشنه دار، صندل های پاشنه تخت هم یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن با شلوار جین هستند. شما می توانید تمامی شلوار های جذب خود را با بوت های ساق کوتاه و ساق  بلند خود ست کنید. از جذاب ترین ست هایی که می توانید با شلوار لی داشته باشید پوشیدن شلوار لی با کتانی است. 

با هر رنگ لباس چه کفشی مناسب است؟

کفش مشکس یکی از انتخاب هایی است که می توانید با هر استایلی ست کنید به طور کلی استفاده از رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، طوسی، خاکستری استفادهکنید اما اگر می خواهید با کفش تان استایل مخصوص به خود را بسازید باید با توجه به استایل خود کفش های رنگی را انتخاب کنید. 

ست کردن کفش زرد

کفش زرد با چی بپوشیم

کفش زرد رنگ یکی از کفش هایی است که می توانید در استایل مونوکرم استفاده کنیدو کفش زرد رنگ را می توانید با رنگ های سرمه ای، آبی، بنفش، تنالبته های مختلف سبز و با رنگ های مکمل قرمز و سبز و نارنجی و سفید هم ست کنید.

ست کردن کفش سبز

کفش سبز چی ست کنیم

پوشیدن کفش سبز  می تواند جلوه زیبایی به استایل شما بدهد. شما از این کفش می توانید به عنوان یک رنگ متضاد و مکمل برای استتایل خود استفاده کنید. کفش های سبز را با رنگ های مشکی، سفید و تنالیته های مختلف طوسی ست کنیدو هر چند استفاده از تنالیته های مختلف رنگ سبر و زرد در کمار نگ های متضاد سبز مثل نارنجی و یا بنفش نیز می تواند تکمیل کننده استایل شما باشد.

ست کردن کفش  بنفش و ارغوانی 

کفش ارغوانی با چی ست کنیم

 کفش بنفش یا ارغوانی بسیار  خاص هستند و شما می توانید این کفش را با استایل مونوکروم مشکی و تنالیه رنگ های طوسی و خاکستری بپوشید.

ست کردن کفش قرمز

کفش قرمز ذبا چی ست کنیم    

کفش قرمز می تواند به یکی از زیبایی های استایل شما تبدیل شود. بهتر است برای متعادل کردن استایل خود از رنگ های خنثی و مشکی و سرمه ای استفاده نمایید. شما میتوانید در استایل خود از رنگ های  صورتی و نارنجی هم استفاده کنید.