چگونه اکانت تلگرام پریمیوم بخریم؟

15/08/2023
چگونه اکانت تلگرام پریمیوم بخریم؟
در این مطلب به بررسی و آموزش خرید اشتراک تلگرام پرمیوم می‌پردازیم. اشتراک پرمیوم تلگرام، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که هر کاربری را ترغیب به خرید آن می‌کند. با استفاده از این اشتراک، کاربران دسترسی‌های بیشتری در بخش‌های مختلفی دارند و بسیاری از محدودیت‌ها برای آن‌ها برداشته می‌شود.
مجله والی
مجله والی

تلگرام یکی از پیام رسان‌های بسیار محبوب در میان کاربران ایرانی است که از زمان عرضه تا کنون، همواره به تعداد استفاده کنندگان آن اضافه می‌شود. این برنامه در ابتدا یک پیام رسان ساده، اما جذاب بود که به تدریج، قابلیت‌های بسیاری به آن افزوده شد؛ به همین دلیل پس از این که این برنامه در ایران فیلتر شد، برخلاف بسیاری دیگر از همنوعان خود که از یادها رفته و فراموش شدند، همچنان با قدرت به کار خود ادامه داد و به کاربران آن در ایران و سایر کشورها اضافه شد. اخیرا، تلگران عنوان کرد که یک نسخه دیگر از این اپلیکیشن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های پیشرفته‌تر و جذاب‌تری است؛ اما استفاده از این نسخه رایگان نیست و به عنوان نسخه تلگرام پرمیوم باید هزینه اشتراک آن را پرداخت کنید.
مزایای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

تلگرام یک پیام رسان بسیار محبوب است که قابلیت‌های بسیاری برای کاربران فراهم می‌کند. در این برنامه می‌توانید با دوستان و آشنایان خود چت کنید و در این بخش از قابلیت‌های جذابی استفاده کنید. از طرف دیگر، قابلیت‌های دیگری مانند ایجاد گروه، کانال و غیره نیز در این برنامه وجود دارد. هرچند این ویژگی‌ها، در بیشتر برنامه‌های پیام رسان وجود دارند؛ اما همه آن‌ها به صورت یکجا با قابلیت‌های شخصی سازی در تلگرام، باعث جذابیت این پیام رسان شده است. پس از مدتی که از ارائه تلگرام گذشت، این برنامه سرویس‌های تماس صوتی و سپس تماس تصویری را نیز به قابلیت‌های خودش اضافه کرد تا هر چه بیشتر در دل کاربران جا باز کند.

تلگرام چندی پیش اعلام کرد که نسخه جدید از اپلیکیشن تلگرام در اختیار افراد قرار خواهد گرفت و در این نسخه، افراد می‌توانند با خرید اشتراک تلگرام پرمیوم از قابلیت‌های جدید بهره‌مند شوند. همچنین، اعلام شد که آپدیت‌ها و ویژگی‌های جدید تنها بر روی این نسخه قابلیت استفاده دارند و ویژگی‌های نسخه رایگان نیز همچنان بدون مشکلی قابل استفاده خواهند بود.
با خرید اشتراک پرمیوم تلگرام، قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی برای شما فعال خواهند شد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

افزایش محدودیت آپلود فایل تا 4 گیگابایت

یکی از قابلیت‌های جدید تلگرام که در نسخه پرمیوم در دسترس کاربران قرار گرفته، امکان آپلود و ارسال فایل تا سقف 4 گیگابایت است. در نسخه معمولی تلگرام، کاربران می‌توانند فایل‌هایی با سقف 2 گیگابایت حجم ارسال کنند؛ اما با خرید اشتراک پرمیوم، محدودیت حجم تا 4 گیگ افزایش پیدا کرده است. برای دانلود فایل‌هایی با حجم 4 گیگابایت، نیازی به اشتراک نخواهد بود و این اشتراک تنها برای ارسال این فایل‌ها استفاده می‌شود.

افزایش سرعت دانلود با خرید اشتراک پرمیوم

در برنامه تلگرام پرمیوم می‌توانید فایل‌ها را با سرعت بالاتری دانلود کنید. این قابلیت به سرویس ارائه دهنده اینترنت بستگی دارد و با خرید اشتراک پرمیوم، در هنگام دانلود تلگرام از حداکثر پهنای باند موجود برای دانلود استفاده خواهد کرد که باعث افزایش سرعت دانلود می‌شود. این قابلیت در ایران به واسطه استفاده از فیلترشکن یا پروکسی برای اتصال به تلگرام ممکن است چندان به چشم نیاید و افزایش سرعت محسوسی را متوجه نشوید.

کاهش دو برابری محدودیت‌ها با خرید اشتراک پولی

در برنامه تلگرام، برای برخی از فعالیت‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد؛ به عنوان مثال برای عضویت در کانال‌ها، تا سقف 500 کانال محدودیت برای عضویت وجود دارد. این محدودیت‌ها با خرید اشتراک پرمیوم تا دو برابر کاهش داشته‌اند. برخی از این محدودیت‌ها عبارتند از:

  • افزایش عضویت در کانال‌ها و گروه‌ها از 500 به 1000
  • افزایش چت‌های پین شده از 5 به 10
  • افزایش ایجاد لینک عمومی t.me از 10 به 20
  • افزایش گیف‌های ذخیره شده از 200 به 400
  • و غیره

قابلیت تبدیل صدا به متن با خرید اشتراک پرمیوم

یکی از ویژگی‌ها و مزایای جذاب در تلگرام پرمیوم، قابلیت تبدیل صدا به متن است. افرادی هستند که تمایلی به شنیدن پیام‌های صوتی ندارند. این افراد، می‌توانند با تبدیل این پیام‌ها به متن، این مشکل را حل کرده و با خیالی آسوده تمام پیام‌ها را پاسخ دهند. نکته‌ای که در این باره وجود دارد ای است که قابلیت تبدیل صدا به متن، در حال حاضر برای زبان انگلیسی فعال است و تلگرام هنوز پشتیبانی از زبان‌های دیگر مثل فارسی را به آن اضافه نکرده است. برخی از قابلیت‌های جذاب دیگر نیز با خرید اشتراک پرمیوم در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. استیکرها و ایموجی‌های خاص و متحرک، مدیریت بهتر چت‌ها و، حذف تبلیغات و غیره، از جمله مواردی هستند که در کنار ویژگی‌های بالا، در اختیار کاربران تلگرام پرمیوم قرار می‌گیرند.

روش‌های خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

با وجود ویژگی‌هایی که در بخش قبل برای تلگرام پرمیوم برشمردیم، کمتر کسی است که نخواهد اشتراک این نسخه از تلگرام را خریداری نکند. برای خرید این اشتراک، روش‌های مختلفی وجود دارد که در این بخش، هر کدام از این روش‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ اما قبل از آن باید به این نکته اشاره بکنیم که تلگرام، به تازگی یک نسخه از این برنامه‌ها، به صورت مستقل از گوگل پلی برای کاربران اندروید ارائه کرده است که امکان آپدیت در خود برنامه وجود دارد و همچنین، برخی از محدودیت‌ها در برنامه نسخه گوگل پلی در آن وجود نخواهند داشت. در ادامه، روش خرید اشتراک برای هرکدام از این نسخه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

اشتراک پرمیوم تلگرام با خرید درون برنامه‌ای

یکی از روش‌های خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، خرید درون برنامه‌ای از طریق سرویس گوگل پلی یا اپ استور است. کاربران اندرویدی که نسخه گوگل پلی تلگرام را استفاده می‌کنند، می‌توانند با شارژ اکانت گوگل پلی و از طریق پرداخت درون برنامه‌ای،‌ اشتراک پرمیوم را خریداری کنند؛ اما با توجه به اینکه حساب کاربری گوگل پلی شما در ایران ثبت شده، برای شارژ آن با گیفت کارت یا روش‌های دیگر، به مشکل برمی‌خورید. این مشکلات برای کاربران اپ استور بسیار کمتر است و آن‌ها می‌توانند از طریق اپ استور، نسخه پرمیوم تلگرام را خریداری کنند.

اشتراک پرمیوم با استفاده از نسخه غیر فروشگاهی تلگرام

نسخه غیر فروشگاهی تلگرام را می‌توانید از وبسایت این اپلیکیشن دانلود و نصب کنید. با این کار، برنامه خود به خود آپدیت شده و محدودیت‌های نسخه گوگل پلی را نیز نخواهید داشت. در نسخه گوگل پلی، امکان عضویت در برخی از کانال‌ها وجود ندارد و این اجازه به کاربر داده نمی‌شود تا به خواست خود در این کانال‌ها و گروه‌ها عضو شود. همچنین، در نسخه غیرفروشگاهی، شما می‌توانید از طریق خود برنامه و با استفاده از ربات Premiumbot این اشتراک را خریداری کنید.

برای این کار، پس از ورود به برنامه، در قسمت Setting گزینه Telegram premium را انتخاب کنید. با این کار، ویژگی‌های تلگرام پرمیوم برای شما نمایش داده می‌شود که در باید برای خرید در بخش انتهایی گزینه Subscribe for $3.99 per month را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه به ربات مورد نظر منتقل خواهید شد و پس از پرداخت، اکانت شما ارتقا پیدا می‌کند. در این مورد، توجه داشته باشید که این امکان، برای شماره‌های ایرانی امکان پذیر نیست باید حساب کاربری خود را به شماره دیگری تغییر دهید. هرچند، برای این مشکل نیز راه حل‌هایی وجود دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

خرید اشتراک پرمیوم از طریق وبسایت‌های ایرانی

خرید اشتراک پرمیوم برای کاربران ایرانی با توجه به عدم پشتیبانی از شماره‌های داخلی توسط تلگرام، کمی دشوار است و تغییر شماره و خرید یک شماره مجازی معتبر نیز ممکن است دردسرهای زیادی برای کاربران داشته باشد؛ به همین دلیل در ایران وبسایت‌هایی هستند که می‌توانید اشتراک پرمیوم را از آن‌ها خریداری کنید. هرچند، برخی از این وبسایت‌ها نیز ممکن است نتوانند روی شماره ایرانی اشتراک پرمیوم را فعال کنند و باز هم نیاز به یک شماره مجازی مانند گوگل ویس داشته باشید.

یکی از وبسایت‌های ایرانی به نام تلگرام پرمیوم، نمایندگی رسمی تلگرام برای ارائه اشتراک پرمیوم به کاربران ایرانی است که می‌توانید از طریق آن‌ها اقدام کنید. این وبسایت، اشتراک‌های 3 ماهه، 6 کاهه و 1 ساله پرمیوم تلگرام را با قیمت‌هایی مناسب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بهترین روش برای خرید اشتراک پرمیوم، استفاده از این وبسایت است با کمترین دردسر، صاحب یک حساب کاربری پرمیوم تلگرام خواهید شد. در میان روش‌های خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، باید امن‌ترین آن‌ها را در نظر داشته باشید. پرداخت درون برنامه‌ای و یا استفاده از ربات، برای کاربران ایرانی ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد و خرید از وبسایت‌های نامعتبر نیز مشکلات خودش را دارد؛ به همین دلیل، امنیت و اعتبار قبل از خرید مهم‌ترین اصول برای این کار هستند.

مطمئن‌ترین روش برای خرید اشتراک تلگرام پرمیوم

تلگرام، در میان کاربران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار است؛ به همین دلیل پس از انتشار نسخه پرمیوم آن، کاربران ایرانی زیادی اقدام به خرید آن کردند. در این مطلب، مزایای خرید این اشتراک و روش‌های آن را به شما معرفی کردیم. در میان روش‌های خرید اشتراک تلگرام پرمیوم، استفاده از وبسایت تلگرام پرمیوم، بهترین گزینه برای کاربران ایرانی خواهد بود. این وبسایت، تنها نماینده رسمی تلگرام برای فروش اشتراک به کاربران ایرانی است. همچنین، وبسایت تلگرام پرمیوم ( https://telegrampremium.vip/ ) ، جزء معدود وبسایت‌هایی است که می‌تواند اکانت تلگرام پرمیوم را روی شماره ایرانی شما فعال کنید؛‌ بنابراین دیگر نیازی به تغییر شماره نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی اکانت خود را پرمیوم کنید. استفاده از این وبسایت امنیت حساب تلگرام شما را به خطر نمی‌اندازد؛‌ زیرا برای فعال کردن اشتراک پرمیوم، نیازی به ورود به حساب شما نخواهند داشت و بدون این کار، اکانت شما ارتقا خواهد یافت. شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت، اشتراک‌های آن‌ها و قیمت هر اشتراک را مشاهده کنید و در کمترین زمان ممکن صاحب یک حساب تلگرام پرمیوم بشوید.

منبع: پلازا