بیوگرافی کامل سولار (solar) از گروه مامامو

26/05/2022
بیوگرافی سولار (solar)
کیم یونگ سان (به کره‌ای: 김용선)، که معمولاً با نام هنری خود سولار (به کره‌ای: 솔라) شناخته می‌شود، رهبر گروه دختران کره جنوبی MAMAMOO است و خواننده اصلی گروه را بر عهده دارد.
مجله والی
مجله والی

بیوگرافی سولار (solar)

با ما در این مقاله سینما و هنر از مجله والی همراه باشید تا با بیوگرافی کامل سولار از مامامو آشنا شوید.

عکس سولار مامامو
نام صحنه  solar (솔라)
نام تولد کیم یونگ سان (김용선)
تاریخ تولد 21 فوریه 1991
قد 163 سانتی متر
وزن 43 کیلوگرم
گروه خونی B
اینستاگرام solarkeem@

سولار کیست؟

سن سولار

کیم یونگ سان در 21 فوریه 1991 در Gangseo-gu، سئول، کره جنوبی متولد شد و خواننده ای است که بیشتر به دلیل عضویت در گروه دخترانه کی پاپ Mamamoo شناخته می شود. او رهبر گروهی است که با توانایی‌های صوتی قوی‌شان شناخته شده است.او در حال حاضر تحت کمپانی RBW امضا شده است. کیم از توانایی‌های خوانندگی و مهارت‌های ترانه‌سرایی‌اش طرفداران زیادی پیدا کرده است.

اوایل زندگی، تحصیلات، و شروع کار

قد سولار

سولار در سئول به دنیا آمد و توسط والدینش در کنار یک خواهر بزرگتر بزرگ شد. او در سنین جوانی آرزوی حرفه ای در صنعت موسیقی را داشت، زیرا او عاشق خوانندگی بود.نام خواهرش یونگ هی است. کیم تحصیلات خود را در سطح مدرسه از یک مدرسه محلی در Gangseo-gu به پایان رساند. او در طول سال‌ها مهارت‌های خود را توسعه داد و در حین ادامه تحصیل، برای RBW یا Rainbow Bridge World تست داد . آزمون آزمایشی موفقیت آمیز بود و او در حالی که تحصیلات خود را در دانشگاه زنان هانیانگ به پایان رساند، آموزش را در شرکت آغاز کرد.

قد و وزن

بیوگرافی سولار

سولار مامامو دارای ارتفاع رضایت بخش 5 فوت و 4 اینچ است. او وزن زیادی ندارد زیرا وزن او فقط 45 کیلوگرم است. او بسیار لاغر است و لبخندی جذاب دارد. او دوست دارد خود را "مامان" گروه بنامد. سولار صدایی آرام بخش و انتخاب های مد ستودنی دارد.

حرفه خوانندگی

زندگی نامه سولار

2015
سولار از قسمت 21 تا 22 در King of Mask Singer از MBC به عنوان "Sunflower" ظاهر شد.

اولین موسیقی متن او، ستاره، برای درام tvN Second 20s بود. او این آهنگ را با کیم مینجائه خواند و در 2 اکتبر منتشر شد.

Solar اولین قسمت از پروژه Solar Emotion را در 16 اکتبر منتشر کرد و پروژه را شروع کرد و (به طور غیر رسمی) حرفه خود را به عنوان تک نواز آغاز کرد. این تک آهنگ Lived Like a Fool بود، آهنگی که در اصل توسط کیم دوهیانگ ساخته شد. Solar بعداً قسمت دوم و تک‌آهنگ پروژه را با نام Only Longing Grows در 11 دسامبر منتشر کرد، آهنگی که در اصل توسط Yeojin ساخته شده بود.

2016
سولار در تک آهنگ Loveagain یانگ دا ایل که در 29 مارس منتشر شد، حضور داشت. این آهنگ در آلبوم یانگ "Say" که یک ماه بعد در 27 آوریل منتشر شد گنجانده شد.

از 9 آوریل تا 19 نوامبر، Solar در We Got Married با اریک نام از قسمت 316 تا 348 بود. در همین حال، قسمت سوم پروژه، در رویاهای من، در تاریخ 8 جولای منتشر شد. در اصل آهنگی از چو دئوکبا بود.

زندگی شخصی سولار

2017
Solar قسمت چهارم Solar Emotion را در 21 فوریه منتشر کرد که عنوان آهنگ آن Happy People بود. این تک آهنگ با یک مقدمه همراه بود و این آهنگ در ابتدا توسط Sunflower ساخته شد. او همچنین قسمت چهارم را در روز تولدش منتشر کرد. در قسمت پنجم این پروژه که در 17 اکتبر منتشر شد، سولار دو تک آهنگ منتشر کرد. اولین آهنگ تنها مردم بود که در اصل آهنگی از لی جئونگسون بود. یکی دیگر Autumn Letter بود، آهنگی که در اصل توسط کیم مینکی ساخته شد.

Solar در آهنگ عنوان نمایش طولانی ابری کیگن برجسته شده است. این آهنگ نیز ابری نام دارد و در 15 نوامبر منتشر شد.

2018
Solar قسمت ششم و آخر پروژه را به‌عنوان یک نمایشنامه طولانی در 24 آوریل منتشر کرد. Where the Wind Rises، Nada Sou Sou، ​​It's Been A Long Time، و Star Wind Flower Sun ترانه‌های قسمت ششم بودند. یک نسخه LP از EP نیز بعداً منتشر شد که شامل تمام آهنگ های منتشر شده در طول پروژه بود.

از 27 تا 29 آوریل، Solar میزبان یک کنسرت انفرادی برای جشن پایان پروژه Solar Emotion، با رویدادی تحت عنوان Emotion Concert Blossom بود. این کنسرت در دانشگاه Ewha در سئول برگزار شد و او کنسرت را دوباره در 16 تا 17 ژوئن در سالن کارت تئاتر سوهیانگ شینان در بوسان برگزار کرد.

Solar در تک‌آهنگ LEOPARD راوی با آهنگ در 22 اوت منتشر شد. بعدها، Solar در تک آهنگ LIE YA از Cosmic Girl که در 13 اکتبر منتشر شد، حضور یافت.

بیوگرافی کامل  سولار از مامامو

2020
Solar با Kassy برای تک آهنگ A song from the past، که در 16 ژانویه در ساعت 6 PM KST منتشر شد، همکاری کرد. بعداً، در 23 آوریل، سولار رسماً به عنوان یک نوازنده با تک آلبوم SPIT IT OUT و آهنگ Spit it out شروع به کار کرد. که در ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر شد.

2021
سولار برای تولدش در 21 فوریه آهنگی با عنوان لطفاً در شب به این گوش دهید در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

سولار نسخه انگلیسی درام tvN OST وینچنزو، آدرنالین را خواند. این آهنگ در 14 مارس در ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر شد.

Solar و Moonbyul برای پروژه VIBE "REVIBE" همکاری کردند، که در آن آنها آهنگ VIBE Promise U را بازسازی کردند. بازسازی در 28 جولای، ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر شد.

Solar یک OST برای درام SBS Lovers of the Red Sky با عنوان همیشه با تو باش، منتشر کرد و در 6 سپتامبر در ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر شد.

در 25 سپتامبر، Solar ظاهر شد و در برنامه KBS's Immortal Songs 2 در قسمت 525 اجرا کرد. او بعداً جلدی از تک آهنگ Something Special توسط Jang Yeonjoo را برای نمایش Yoo Hee-yeol's Sketchbook در 2 اکتبر منتشر کرد.

Solar یک OST را برای مدرسه درام KBS2 2021 در 22 دسامبر با عنوان Winterblooming در ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر کرد. او در آهنگ حباب عشق MC MONG برای آلبوم 20th Anniversary Edition "Dark Hole" حضور داشت. این آهنگ در 30 دسامبر در ساعت 6 عصر KST منتشر شد.

سولار و همسرش

2022
در 4 ژانویه، Solar و Moonbyul OST را با عنوان Bada Boom برای نمایش Street Dance Girls Fighter منتشر کردند، که اسپین آف شوی بقا Street Woman Fighter است. این آهنگ در ساعت 6 بعد از ظهر KST در آلبوم "Street Dance Girls Fighter (SGF) Special" منتشر شد.

Solar اولین نمایش طولانی خود را در 16 مارس در ساعت 6 بعد از ظهر KST منتشر کرد، با نام آلبوم 容: FACE. EP در 22 فوریه در ساعت 12 صبح KST، یک روز پس از تولد او اعلام شد. پیش از این، سولار در لایو سولارسایدو خود در 30 دسامبر 2021 تأیید کرد که باید برای بازگشت انفرادی خود پس از بازگشت مون‌بیول آماده شود. در 28 دسامبر در ساعت 12 بامداد KST، جلد آلبوم، در کنار HONEY، که آهنگ عنوان FACE است، آشکار شد.

زندگی شخصی سولار

عکس جدید سولار از مامامو

سولار مجرد است و مانند بسیاری از هنرمندان کی پاپ، در مورد هیچ یک از تلاش های عاشقانه خود صحبت نمی کند.آنها ترجیح می دهند عشق های خصوصی را از عموم دور نگه دارند، زیرا صنعت سرگرمی در مورد افشای اطلاعات در مورد هر شریک بسیار سختگیر است.

حقایق سولار

زندگی شخصی سولار

  • او خود را مامان مامامو می داند.
  • او در ابتدا می خواست مهماندار هواپیما باشد.
  • او در We Got Married بود که در آنجا با اریک نام جفت شد.
  • او در King of Masked Singer به عنوان Sunflower ظاهر شد.
  • Solar آهنگ رسمی طرفداران MooMoos را ایجاد کرد.
  • او می خواست راهنمای تور در کره برای خارجی ها باشد.
  • سولار عاشق تئوکبوکی است.
  • او عاشق شنا است.
  • سولار یک فرد بسیار صریح است، یک رهبر سختگیر، با یک نگاه او همه تیم او ساکت خواهند شد.
  • او یک OST با کیم مین جائه به نام "ستاره" خواند.
  • او با Moonbyul یک OST به نام "Like Yesterday" خواند.
  • Solar در "TC Candler " در صد چهره زیبای 2018 در رتبه 36 قرار دارد.
  • Solar در "TC Candler "در صد  چهره زیبای 2019 در رتبه 24 قرار دارد.