با لوگو پروژکتور، مدرن ترین ابزار تبلیغاتی در شهر آشنا شوید.

18/02/2023
لوگو پروژکتور تبلیغاتی
لوگو پروژکتور یا همان پروژکتور تبلیغاتی از مدرن ترین و جدیدترین ابزارهای تبلیغاتی در شهر می باشد. این محصولات در مدلهای مختلف در بازار موجود می باشند. در ادامه قصد داریم شما را با این محصولات آشنا سازیم.
مجله والی
مجله والی

اگر به دنبال افزایش فروش و معرفی خدمات خود به شهروندان هستید، بدون شک روش‌های مختلف تبلیغاتی را امتحان و بازخوردهای مختلفی را از این تبلیغات دریافت نمودید. در این روزها با افزایش مشغله افراد دیگر کسی به تراکت های پخش شده در خیابان‌ها توجهی نمی‌‌کند و باید به دنبال روش‌های نوین تبلیغات باشید. روشی که در سریع‌ترین زمان بالاترین تاثیر را بر روی افراد بگذارد. یکی از روش‌های نوین تبلیغاتی در این روزها استفاده از آن بسیار رایج شده، لوگو پروژکتور است. لوگو پروژکتور که با نام‌های مختلفی مانند گوبو پروژکتور، پروژکتور تبلیغاتی و یا پروژکتور لیزری تبلیغاتی نیز شناخته می‌شود یک روش تبلیغاتی ارزان و تاثیرگذار است که استفاده از آن در این روزها بسیار رایج شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این دستگاه و مدلهای مختلف آن آشنا سازیم.

شما با خرید لوگو پروژکتور صاحب جدیدترین سیستم تبلیغاتی خواهید شد که بالاترین بازدهی را برای شما به ارمغان می‌آورد و تنها در عرض چند ثانیه و با فشردن یک دکمه بزرگترین بیلبورد و تبلیغات شهری را در معرض دید عموم قرار خواهید داد.

لوگو پروژکتور چیست؟

لوگو پروژکتور یک دستگاه تبلیغاتی با ساختاری بسیار ساده و مشابه ویدیو پروژکتور  است که با استفاده از لوگوهایی که در داخل دستگاه قرار داده می‌شود و تابش نور بر روی دیوار، کف زمین و یا دیگر سطوح تبلیغات شما را به نمایش در می‌آورد. این دستگاه می‌تواند جایگزین به صرفه برای بنرها و بیلیوردهای پر هزینه باشد. علاوه بر استفاده از این گوبو پروژکتور به عنوان ابزاری تبلیغاتی، می‌توان از آن در مراسم‌های  مختلف مانند مراسم مذهبی، جشن عروسی و... استفاده نمود. این چراغ تبلیغاتی در تاریکی شب شما را قادر می‌سازد تا نظر مخاطبان را جلب و به کسب و کارتان رونق دهید.

خرید لوگو پروژکتور

قیمت لوگو پروژکتور چقدر است؟

قیمت این محصولات بسته به نوع مدل و میزان ولتاژ آن متغییر است. ارزان‌ترین مدل لوگو پروژکتور دارای قیمت حدودی 3,000,00  تومان است و گران‌ترین مدل نیز حدودا 10 میلیون تومان قیمت دارد. این دستگاه توسط شرکت‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شود و براساس تکنولوژی ساخت دارای امکانات مختلفی است که بر روی قیمت لوگو پروژکتور تاثیر گذار است. یکی از معتبرترین شرکت‌ها که در زمینه ساخت و فروش لوگو پروژکتور فعالیت دارد، شرکت تابان گستر می‌باشد. برای خرید و دریافت مشاوره در زمینه انواع لوگو پروژکتور و همچنین سایر تجهیزات نورپردازی مانند پروژکتور نمای ساختمان، لامپ هالوژن و ... با شماره 09122630576 تماس بگیرید.

با انواع لوگو پروژکتور آشنا شوید.

لوگو پروژکتور ها بر اساس ولتاژ دستگاه و تکنولوژی ساخت دارای مدلهای متنوعی هستند. به طور کلی این محصولات به سه دسته اصلی

  1. پروژکتور ثابت
  2. ثابت چرخی
  3. لوگو پروژکتور اسلایدی (تک اسلاید، دو وسه اسلاید)

تقسیم بندی می‌شوند.
بر اساس ولتاژ هم می‌توان این محصولات را به مدلهای 70 وات، 10 وات، 150 وات و 200 وات تقسیم بندی نمود. 


چگونه لوگو پروژکتور مناسب را خریداری نماییم؟

مهم‌ترین نکته ای در هنگام خرید دستگاه لوگو پروژکتور باید به آن دقت نمایید فاصله محل نصب دستگاه با محلی است که قرار است تصویر در آنجا به نمایش درآید و همچنین توجه به ابعاد مورد نظر برای تصویر به نمایش درآمده. به طور مثال برای فاصله‌های کم که به ابعاد تصویر کوچکتر نیاز است می‌توان از لوگو پروژکتور 70 وات استفاده نمود. هر چه فاصله محل نصب بیشتر باشد به دستگاه قوی‌تری نیاز است و در نتیجه با افزایش قیمت روبرو خواهیم بود. حتما در هنگام خرید فاصله دقیق از محل نصب تا محل نمایش تصویر را با فروشندگان در میان بگذارید تا دستگاه مناسب را در اختیار شما قرار دهند. انتخاب دستگاه نادرست کیفیت لازم را دراختیار شما قرار نمی‌دهند و موجب تار شدن تصویر به نمایش درآمده می‌شود.

توصیه هایی برای خرید دستگاه مناسب

از آنجا که لوگو پروژکتور دستگاهی جدید در بازار است ممکن است افراد آشنایی خوبی با آن نداشته باشند. به همین دلیل نکاتی را در ادامه به شما یادآور خواهیم شد تا در زمان خرید بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.

  • مهم‌ترین مورد که در هنگام خرید لوگو پروژکتور باید به آن دقت نمایید مشخصه ضد آب بودن دستگاه است. به دلیل نصب لوگو پروژکتور در فضای بیرونی ساختمان باید در برابر آب و تابش نورخورشید مقاوم باشد تا بتوانید تا مدتها از این دستگاه استفاده نمایید.
  •  توصیه می‌شود از محصولات چینی موجود در بازار که دارای قیمت ارزان‌تر نسبت به محصولات باکیفیت هستند خریداری نکنید. این محصولات بعد از مدتی دچار افت نور و کدر شدن تصویر می‌شوند و بعد از مدتی استفاده از خراب شده و دیگر قابل تعمیر نخواهند بود.
  • دقت نمایید محصول دارای گارانتی باشد.
  • به طور معمول چاپ لوگو را بهتر است به خود فروشنده بسپارید. دقت نمایید لوگو ها قابل تغییر است و به راحتی می‌توانید پترن دستگاه را تغییر دهید.
  • نصب لوگو پروژکتور بسیار ساده است و تنها کافی است در فاصله و مکان مناسب آن را نصب و تنظیم نمایید. امر نصب دستگاه بر عهده خود مشتری است.

قیمت لوگو پروژکتور تبلیغاتی

بررسی مزایا و معایب خرید لوگوپروژکتور تبلیغاتی

از مهمترین مزایای خرید لوگو پروژکتور می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  •  امکان انجام تبلیغات بر روی ساختمان های بلند سطح شهر
  • نمایش لوگو و برند شما، سر درب و یا پیاده رو جلوی فروشگاه
  • هزینه ارزان نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی
  • جلب توجه مشتریان با استفاده از هنر نورپردازی
  • این دستگاه دارای وزن سبکی است و نصب آن بسیار ساده می‌باشد.

از معایب این محصول هم می‌توان به این مورد اشاره نمود که در بیرون از ساختمان و در نور روز تصاویر پخش شده دارای وضوح خوبی نمی‌باشد و بهتر است در فضای داخلی ساختمان و یا در تاریکی شب مورد استفاده قرار گیرد.
برای خرید انواع لوگو پروژکتور و سایر تجهیزات نورپردازی با شماره 09122630576 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت تابان گستر مراجعه نمایید.