معرفی 6 مدل از بهترین یخچال کوچک هتلی (مشخصات و تصاویر)

20/06/2023
بهترین مارک یخچال هتلی
یخچال های کوچک هتلی یکی دیگر از تجهیزات برودتی پرکاربرد می باشند که برندهای بسیار معتبری در زمینه تولید آن در حال فعالیت هستند. از یخچال های مینی بار هتلی برای استفاده در بسیاری از محیط ها مانند مغازه، هتل ، دفتر کار …یا برای افرادی که تنها زندگی میکنند،
مجله والی
مجله والی

یخچال هتلی یا یخچال مینی بار که معمولا در مکان هایی مانند مغازه ها، هتل ها، ادارات، مدارس و … که نیازی به خرید و استفاده از یخچال های بزرگ نیست به کار می روند. این یخچال ها در اشکال و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. پس بهتر است با در نظر گرفتن نیاز و کار خود، نسبت به خرید یخچال مینی بار اقدام کنید.

حال این سوال پیش می آید که آیا قصد خرید بهترین مارک یخچال کوچک هتلی را دارید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که از آنجایی که یخچال های مینی در مارک ها و برندهای متنوع، مدل ها و قیمت های مختلفی در بازار موجود هستند، انتخاب بهترین مارک یخچال کوچک ممکن برای شما سخت و دشوار باشد. از این رو اختصاص زمان کافی برای خرید یخچال خوب و تحقیقات کافی در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه اگر به دنبال خرید بهترین مارک یخچال‌ مینی برای هتل، بیمارستان، اتاق کار و یا حتی اتاق خواب خود هستید، ما در این مقاله برای شما یک راهنمای مفید و مختصر آماده کرده ایم که شما با مطالعه آن و در نظر گرفتن نکات مهم قبل از خرید می توانید بهترین یخچال کوچک هتلی را خریداری و برای مدت ها از آن استفاده کنید.

قیمت یخچال مینی بار هتلی

یخچال کوچک هتلی چیست؟

یخچال مینی بار هتلی در واقع همان یخچال های معمولی هستند که از نظر کاربرد مشابه هم هستند و تنها تفاوت آن ها در سایز و اندازه است که از دیگر یخچال‌ها کوتاه‌تر و کوچک‌تر می‌باشند. مینی یخچال گزینه مناسبی برای نگهداری بطری‌های نوشابه و مواد غذایی که نیاز به نگهداری طولانی مدت ندارند، در محیط‌هایی همچون هتل، اتاق کار، بیمارستان و… محسوب می شود. به عبارت دیگر از یخچال مینی هتلی برای مصارف کوچک که نیازی به نگهداری مواد غذایی در حجم‌های بالا نیست مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این یخچال ها بسیار کوچک و مینیمال بوده و بسیار فضای کمی اشغال می‌کنند.

یخچال هتلی بدون برفک از لحاظ اقتصادی نیز بسیار به صرفه هستند برای افراد مجرد و نهایتا برای 1 الی 3 نفر کاربرد دارند. این نوع یخچال ها مانند یخچال های معمولی دارای فریزر کوچیکی در قسمت بالا بوده که برای منجمد نگهداشتن انواع مواد نوشیدنی، گوشت و پروتئین استفاده می شود. فضای داخلی یخچال از یک الی دو قفسه برای نگهداری انواع مواد غذایی و یک مخزن کوچک برای نگهداری انواع میوه تشکیل شده و بر روی درب آن نیز جای تخم مرغ و جایی برای نگهداری انواع نوشیدنی به چشم می خورد.

ظرفیت یخچال های هتلی

ابعاد و اندزه یخچال مینی بار درب شیشه ای برحسب فوت بیان می‌شود و از نظر ظرفیت متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. این یخچال کوچک از 3 فوت تا 10 فوت طراحی و تولید می شوند. طبیعتا هر چه اندازه یخچال هتلی بزرگتر باشد، می‌توانید مواد غذایی بیشتری را در یخچال جای دهید. همچنین باید گفت یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید، توجه به سایز و ابعاد یخچال هتلی است. ظرفیت این یخچال ها محدود است و فضای کمی را اشغال می کنند. پس حتما قبل از خرید مشخص کنید که چه فضایی را برای قرار دادن یخچال شیشه ای کوچک در نظر گرفته اید. یخچال های هتلی در ابعاد زیر تولید می شوند:

مشخصات کلی یخچال های کوچک

قیمت یخچال مینی بار درب شیشه ای

همانطور که می دانید یخچال کوچک فانتزی دارای مدل ها و برند های مختلفی است که هر کدام ویژگی های متفاوتی دارند. اما ویژگی های کلی و اصلی این یخچال‌ها عبارت اند از:

جنس:

اکثر مینی یخچال های فانتزی با بدنه ای از جنس گالوانیزه ساخته می‌شوند. اما ممکن است برخی از برند ها به دلایل مختلفی از جنس های دیگری استفاده کنند.

موتور:

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قطعات حیاتی موجود در لوازم برقی، موتور آن ها است که استفاده از بهترین موتور های موجود  برای طول عمر بالا و استفاده مکرر، از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا در تولید مدل های مینی یخچال ویترینی از موتورهای برند های ال جی، پاناسونیک و سابکول استفاده می شود. 

سیستم عایق:

سیستم عایق استفاده شده در یخچال کوچک مجردی تولید شده توسط صنایع برودتی برودت سرما از نوع تزریق فوم پلی یورتان می باشد که بسیار کارآمد و مناسب است.

ابعاد:

یخچال 3 فوت : ارتفاع 65 / عرض 38 / طول 45 

3 فوت تاج دار : ارتفاع 70 / عرض 38 / طول 45 

یخچال 5 فوت : ارتفاع 79 / عرض 44 / طول 50 

5 فوت تاج دار : ارتفاع 85 / عرض 49 / طول 55

یخچال 7 فوت : ارتفاع 94 / عرض 44 / طول 50

بهترین مارک یخچال هتلی کدام است؟

قیمت یخچال هتلی کوچک

بهترین برند یخچال مینی و کوچک با توجه به نیاز و مدل مورد نظر ممکن است متفاوت باشد. به قابلیت های مهم مانند حجم، قابلیت حرارتی، سیستم یخسازی و همچنین مصرف انرژی در انتخاب بهترین مدل توجه داشته باشید. برخی از مارک های معروف در این زمینه شامل امرسان (emersun)، الکترواستیل (elektrosteel)، ایستکول (eastcool) و یورو استار (Eurostar) می‌باشند.

یخچال هتلی ایستکول

ایستکول که یکی از یکی از برند های خوب تولید محصولات خانگی است فعالیت خود را  از سال 1357 آغاز کرده و محصولات بسیاری را عرضه کرده است. یخچال کوچک ایستکول با ضمانت 18 ماهه در خدمت مشتریان عزیز قرار می‌‌گیرد که از طراحی شیک و ویژه‌ای برخوردار بوده و از نظر میزان مصرف انرژی در رتبه A قرار گرفته است. یخچال 5 فوتی ایستکول در دو مدل TM-835 و TM-642-80 در بازار عرضه می‌شود.

یخچال هتلی امرسان

همانطور که می دانید محصولات تولید شده توسط برند معروف امرسان از کیفیت بی نظیری برخوردارند. این کمپانی با تولید محصولات شیک و با کیفیت خود توانسته شعار زیبا ، پیشرو، مطمئن را محقق سازد. از جمله محصولات برودتی این شرکت، می توان به یخچال کوچک امرسان اشاره کرد که در  ظرفیت 5 الی 10 فوت تولید می شود. پرفروش ترین مدل یخچال هتلی امرسان، مدل IR5T128 است که از ظرفیت 5 فوت برخوردار بوده و از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از گنجایش نسبتا بالا
  • ظرفیت بالا و قیمت مناسب
  • دارای کنترلر مکانیکی
  • پایه‌های قابل تنظیم
  • مصرف انرژی رتبه B

یخچال هتلی الکترواستیل

برند الکترواستیل یکی از برندهای قدیمی با سابقه است که ضمانت نامه این یخچال توسط شرکت الکتروپشتیبان پشتیبانی می‌شود. یخچال های کوچک برند الکترواستیل مدل ESY  7 فوت و فریزرهای مدل ESFY 8 فوتی هستند.

یخچال هتلی یورو استار

یورو استار یکی از شرکت های برند یخساران است که در زمینه تولید یخچال های کوچک هتلی فعالیت دارد. از جمله آن ها می توان به یخچال 5 فوتی SLR45W و فریزر 5 فوتی آن نیز SLF55W اشاره کرد که هر دو در گرید مصرف انرژی A قرار دارند.

یخچال هتلی پلار

یکی دیگر از برند های خوش نام و اصیل ایرانی، برند پلار می باشد که با تولید  یخچال های کوچک مناسب برای خانه های دانشجویی و هتل ها، منزل و محل کار توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان حفظ کند. یخچال مینی پلار مدل R62 نام دارد. از جمله مشخصات و ویژگی های یخچال پلار مدل R62 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس بدنه بیرونی و داخلی از فلز مرغوب و پلاستیک ABS
  • مجهز به لاستیک دور درب (جلوگیری از رد و بدل کردن هوای درون یخچال و افزایش طول عمر)
  • دارای ظرفیت 6 فوت
  • مصرف انرژی در رده‌بندی A

یخچال هتلی سینجر

برند معتبر سینجر سال هاست که در زمنیه تولید محصولات برودتی در حال فعالیت است. دو مدل یخچال کوچک آن با نام های R599 و RV799 توسط شرکت آریا پردیس البرز ضمانت می‌شود.

مزایای خرید بهترین مارک یخچال مینی

قیمت یخچال کوچک هتلی

  • اشغال فضای بسیار کم
  • بهترین گزینه برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی ها
  • مصرف پایین انرژی
  • وزن کم و امکان جابه‌جایی راحت
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

قیمت یخچال مینی بار هتلی

همانطور که می دانید یخچال های کوچک هتلی هم در برندهای ایرانی و هم خارجی در بازار موجود هستند. یخچال کوچک ایرانی نیز با کیفیت بالا و قیمت ارزان توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. در حالت کلی پارامترهایی وجود دارند که تعیین کننده قیمت یخچال کوچک هتلی هستند و قیمت این رده کالا از طیف وسیعی برخوردار است. از مهمترین عوامل موثر بر قیمت این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کارخانه سازنده
  2. قیمت مواد اولیه وارداتی
  3. ویژگی های یخچال
  4. اندازه و ظرفیت محصول
  5. کشور سازنده