بهترین مارک فریزر صندوقی کدام است؟

20/06/2023
معرفی بهترین فریزر صندوقی موجود در بازار
همانطور که در بسیاری از مغازه ها و سوپرمارکت ها دیده اید، فریزرهای صندوقی از جمله تجهیزاتی می باشند که برای سالم نگهداری کردن از انواع مواد غذایی فاسد شدنی با حفظ کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. فریزر صندوقی توسط شرکت های گوناگونی با مشخصات فنی گوناگونی تولید می شود.
مجله والی
مجله والی

فریزر صندوقی از جمله تجهیزات اساسی و کاربردی برای نگهداری از انواع مواد غذایی فاسد شدنی مانند: گوشت، مرغ، سبزیجات و بستنی می باشد، که در مکان های گوناگونی همچون مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال صندوقی توسط برند های متعددی تولید می شود، و در بازار موجود است. ممکن است برای بسیاری از مشتریان در هنگام خرید این سوال پیش بیایید که بهترین برند فریزر صندوقی موجود در بازار کدام است؟ امروز در مجله ی والی به شما کمک می کنیم تا با بهترین مارک ها بیشتر آشنا شوید و بتوانید خریدی ایده آل را انجام دهید.

فریزر صندوقی چیست؟

فریزر های صندوقی محصولاتی برای سالم نگهداری کردن از انواع مواد غذایی فساد پذیر هستند که باتوجه به نیاز های مشتریان در لیتراژ های متنوع تولید می شوند. این فریزر صنعتی در مجموعه ی دنار سرما با استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات تولید، وبه سراسر کشور به ارزان ترین قیمت عرضه می شود. ابعادی متنوع در ساخت این یخچال صندوقی در نظر گرفته شده است تا مشتریان بتوانند آن را در هر میزان مساحتی مورد استفاده قرار داد، در واقع به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن را حتی در مساحت های کم نیز به راحتی جایگذاری کرد و مورد استفاده قرار داد. در این یخچال فریزر صندوقی سبد های فلزی با کیفیتی تعبیه شده است که بتوانید به راحتی محصولاتی که می خواهید درون فریزر را قرار دهید به صورت تفکیک شده و منظم درون سبد ها جایگذاری کنید. 

فریزر مغازه در این مجموعه از 100 لیتری که کوچک ترین نوع فریزر صندوقی می باشد تا 650 لیتری تولید می شود و برای مشتریان قابل سفارش می باشد. لازم به ذکر است که در صورت درخواست ابعاد بزرگ تر می توایند با مشاورین مجموعه تماس بگیرید. همانطور که می دانید روزانه مشتریان زیادی به مغازه ها مراجعه می کنند و برای برداشتن محصولات خود درب فریزر را باز و بسته می کنند، مجموعه ی دنار درب فریزر را به صورت کشویی طراحی کرده است، تا به راحتی باز و بسته شود و با گذشت زمان دچار خرابی و فرسودگی نشود. فضای داخلی این محصول از جنس استیل ضد زنگ می باشد، تا مواد غذایی در محیطی کاملا بهداشتی نگهداری نشوند، و به مرور زمان فرسوده و زنگ زده نشود. 

فریزر صندوقی چه ویژگی هایی دارد؟

شیشه های به کاربرده شده در این فریزر صندوقی کوچک از جنس سکوریت نشکن می باشند، و در برابر ضربه بسیار مقاوم و مستحکم هستند، و در صورت برخورد احتمالی اجسام به شیشه ها دچار شکستگی نمی شوند. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان این دستگاه باعث می شود تا از خروج سرما جلوگیری شود و در نهایت این ویژگی در کاهش مصرف برق دستگاه نیز بسیار تاثیرگذار می باشد. چرخ هایی در قسمت پایینی این محصول به کاربرده شده است تا بتوانید به راحتی آن را حرکت دهید و جا به جا کنید. مشتریان می توانند این فریزر فروشگاهی را با توجه به طرح و لوگویی که می خواهند سفارش دهند. این محصول در دو جنس بدنه ی تمام استیل و گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک تولید می شود که از کیفیت بسیار خوبی نیزبرخوردار می باشند. سیستم برفک زدایی خودکار در این فریزر صندوقی بدون برفک از هرگونه ایجاد برفک جلوگیری می کند و در صورت به وجود آمدن برفک در کمترین زمان آن ها را از بین می برد. نمای شیشه ای این محصول باعث می شود تا محتویات درون آن به خوبی در معرض دید مشتری قرار بگیرد و بدون اینکه درب فریزر را باز کنند بتوانند محصول موردنظرشان را انتخاب کنند. نحوه ی تنظیم دما در این فریزر خوابیده به صورت مکانیکی انجام می شود.

انواع فریزر صندوقی

فریزر صندوقی

شخصات فنی فریزر صندوقی 100 لیتری

جنس بدنه                          گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
مصرف انرژی A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور 3.4 اسب بخار
عرض 61 سانتی متر
ارتفاع 83 سانتی متر

فریزر صندوقی 200 لیتری

مشخصات فنی فریزر صندوقی 200 لیتری

جنس بدنه                        گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
مصرف انرژی A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور 3.4 اسب بخار
عرض 61 سانتی متر
ارتفاع 83 سانتی متر

فریزر صندوقی 300 لیتری

مشخصات فنی فریزر صندوقی ۳۰۰ لیتری

جنس بدنه گالوانیزه
پوشش رنگی  الکترو استاتیک
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
ترموستات دیجیتالی
موتور آلمانی
قدرت موتور  ۱/۴
قابلیت نصب استیکر اختصاصی دارد
گارانتی ۱۸

فریزر صندوقی 400 لیتری

مشخصات فریزر صندوقی 400 لیتر

ظرفیت 400 لیتر
بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس درب شیشه ای محدب
نوع ترموستات دیجیتال
قابلیت شست و شو دارد
قابلیت نصب استیکر دارد

فریزر صندوقی 500 لیتری

مشخصات فریزر صندوقی 500 لیتر

ظرفیت 500 لیتر
بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس درب شیشه ای محدب
نوع ترموستات دیجیتال
قابلیت شست و شو دارد
قابلیت نصب استیکر دارد
ظرفیت 500 لیتر
بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس درب شیشه ای محدب
نوع ترموستات دیجیتال
قابلیت شست و شو دارد
قابلیت نصب استیکر دارد

فریزر صندوقی ارزان

مشخصات فریزر صندوقی 650 لیتر

ظرفیت 650 لیتر
بدنه گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس درب شیشه ای محدب
نوع ترموستات دیجیتال
قابلیت شست و شو دارد
قابلیت نصب استیکر دارد

بهترین مارک فریزر صندوقی 

همانطور که گفته شد این محصول توسط شرکت های گوناگونی تولید می شود. یکسری از برند ها می باشند که به دلیل کیفیت بالایی که دارند مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند. مجموعه ی دنار سرما نیز با استفاده از بهترین قطعات و متریال توانسته است بهترین فریزر برای مغازه و سوپرمارکت را تولید و روانه ی بازار کند. تعدادی از برند های معروف در بازار نیز عبارتند از:

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر صندوقی هیمالیا

  • فریزر صندوقی الکتروسان

  • فریزر صندوقی ایستکول

قیمت فریزر صندوقی

قیمت محصولات باتوجه به پارامترهای گوناگونی تعیین می شوند، تعدادی از این فاکتورها عبارتند از: جنس بدنه، قدرت کمپرسور، گنجایش، شرکت سازنده ومدت گارانتی و...

مشتریان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصول مورد نظرشان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرند و پس از دریافت مشاوره ی رایگان خرید خود را ثبت کنند.